Szombat van. Adam temetese. Felvettem a gyaszruhamat es elindultam a temetesre. Amikor megerkeztem es kezdetet vette a temetes akkor lesapadtam. Nyitott sir volt. Az egykori baratomat most halottan lattam. Borzaszto volt. Amikor vege lett a temetesnek raktam egy viragot Adam sirjara es elindultam a kocsi fele. A temetes kozel volt a hazhoz igy erre a tavolsagra meg volt a jogsim. Nem birtam gondolkozni. Csak sirtam es sirtam, igy nem vettem eszre hogy atmentem a masik savba. De mar keso volt. A teherauto nekem jott.... Mar nem tudtam megallitani. Egyszer csak egy oriasi utkozest ereztem majd elajultam...
Felkeltem a korhazban.... De akik korulottem ultek mind oregebbnek tuntek. Mintha sok ido telt volna el.. Majd a nevelo anyukam megszolalt.-Jessy, jezusom, felebredt.-majd oromkonnyekkel teli szemmel odarohant hozzam.
-M-mi tortent???
-Balesetet szenvedtel. Sajnos nagyon komolyak voltak a karok. Komaba estel. 2 evre.
-2 evre?????
-Igen kicsim.
-V-volt egy Jason nevu srac az iskolaban. E-esetleg felhivhatnam?
-Persze.
Felvette.
-Halo tessek Jason
-Szia... Jessy vagyok. Omm nemtudom emlekszel-e ram.
-Jessy, felebredtel?? Jezusom indulok.-ezzel kinyomta a telefont. 1 ora elteltevel ott is volt.-Jessy!!-rohant oda megolelni. Meg akartam csokolni de nem engedte.-Nezd Jessy. Ket eve komaban vagy. Nem lehetett azt se tudni hogy felebredsz-e. Sz-szoval van egy baratnom, mar egy eve.-Konnyek indultak meg szemembol. Osszetortem.
-Kerlek most menj el-mondtam neki felzaklatva.
-Jessy kerlek.
-Menj el!-emeltem fel a hangom.Borzalmas erzesek voltak amiket ereztem. Ugy ereztem, kar volt felebredni a komabol.
Fel evvel kesobb:
Ma van az elso nap az iskolaban.Ujra latni fogom Jasont. Elore felek. Most ket evvel lejjebb jarok tole a koma miatt....Beertem. Probaltam mosolyogni de valahogy amikor meglattam Jasont egy lannyal csokolozni..... Ez nem egy lany... Ez Suzy.... Uram isten.... Egy vilag tort ossze bennem... Mit keres itt Suzy????.....Ahh inkabb tovabbmentem. Elkezdodott a matek. Ennel jobb mar nem is lehetne. A legjobb baratnom a fiuval jar akibe belezugtam es matek van. Vegig szenvedtem 8 orat majd kimentem az ajton. Jason fogadott es elkezdett huzni a kezemnel egy helyseg fel... Suliszertar. Kulcsra zarta az ajtot majd a kulcsot a zsebere tette.
-Ezt??? Hogyan??? Honnan a kulcs???
-Jo haverom a portas.-mondta egy kacsintas kisereteben.-Nos Jessy sokat gondolkodtam.
-Jason nem erdekel ertsd meg. Lattalak a lannyal csokolozni. Szereted es o is teged. Mit akarsz meg??
-Teged. Suzyval most szakitottam. Orak utan. Ahogy ujra meglattam a csillogo szemeidet es az arcod es mindent ujra beled szerettem. Jessy Odair lennel a baratnom?
Uj reeeeesz❤️❤️❤️Puszi