18.rész

533 9 0
                                    

Najó...3 hónap eltelt... Igen... Jasonnel ugydontottunk hogy megtartjuk a babat de nem neveljuk fel. Konyorgom csak 17 vagyok... A hasam egyre csak nő es elegge nehez takargatni de egyenlore tudom azt hazudni hogy sokat eszem...

Pentek van... Vege a sulinak... Atmegyek Jasonhoz...

-Szia kicsim-kapott fel karjaiba Jason egy pillanatra majd letett.

-Szia-mondtam eroltetett mosoly kisereteben.. Miota terhes lettem nem igazan tudok ugy nezni Jasonre mint aki kicsattan a boldogsagtol. Szegyellem magam nagyon.

Elindultunk Jasonekhez ahol nagyon finom illat csapta meg az orrunkat. Ahogy beleptem az ajton Vanessa nekem rohant en pedig felkaptam. Nagyon szeretem ezt a kislanyt szinte mar hugomkent tekintek ra. Aztan anyukaja is odajott es nyomott ket puszit az arcomra.

-Sziasztok sutottem nektek egy kis sutit. Gondoltam a suli utan mindig jol jon egy kis finomsag.-Iszonyat aranyos anyukaja van. Imadooom. Ahogy befejeztuk a falatozast felmentunk Jason szobajaba.Ugy dontottem hogy 3 honap utan egy kicsit kenyesztetem. Befekudtem melle az agyba majd elkezdtunk nezni egy filmet. Lassan elkezdtem cirogatni a hasat majd mentem egyre lejjebb a kezemmel. Erosen markolni kezdtem ferfiassagat mire nyogesek hagytak el a szajat. Amikor mar elegge bemerevedett levettem rola az alsogatyajat a nadraggal egyutt. Hirtelen felekerekedtem majd ferfiassagat bekaptam a szamba. Eleg gyorsan mozogtam a fejemmel de egyszercsak azt ereztem hogy megfogja a fejem es rendesen egy olyat tol a fejemen hogy majdnem megfulladok aztan egy nagy nyoges kisereteben elelvezett. Percekig csak lihegett aztan megszolalt.

-Aztakurvaelet...Ezt eddig miert nem csinaltad???

-Haaat sose kerted.-mondtam egy kacsintas kisereteben. Aztan odahuzott maga melle majd megcsokolt.

-Szeretlek Jess.

-En is Jason.-ezutan mely alomba merultunk. Korulbelul hajnali negy lehetett amikor iszonyatos hasfajasra ebredtem. Elkezdtem zokogni. Borzalmasan fajt. Aztan kimentem a mosdoba. Ugy ereztem hogy nedves minden ruhadarabom. Alig birtam allni a labamon a fajdalomtol. Remegett minden testreszem. Hirtelen a bugyimhoz nyultam majd lattam hogy tiszta ver. Pont ugy ahogy a polom es minden mas ruham is veres volt. Elveteltem. Elvesztettem a kisbabam. Irtozatos siras tort ki belolem. Nagyon fajt a hasam. Lelki es testi fajdalmat ereztem egyszerre. Aztan hirtelen a nevemet hallottam ahogy orditjak.

-Jessy, hol vagy Jessy? Halalra remitesz. Merre vagy?-Az agytol a furdoig vezettek a vernyomok. Ahogy Jason benezett a furdobe es latta hogy a foldreesve sirok nem tudott semmit se mondani olyan szinten sokkos allapotba kerult.

-Ja-Ja-Jason en el-el en elveteltem.-Ujra felerosodott a siras. Mostmar lattam higy Jason is konnyezik. Azthiszem komoly lett a baj mert hirtelen ugy ereztem hogy egy oriasi fajdalom nyilal a hasamba aztan minden elsotetedett.

Szexxel kezdődött szexxel ér végetDove le storie prendono vita. Scoprilo ora