9.rész

933 13 1
                                    

Csak az járt a fejemben hogy en tenyleg ezt az életet erdemlem? Miért? Aztán hirtelen ott volt előttem egy hölgy a férje es 3 gyerekük. Az új családom. Felkaroltak es bevittek a házba. Megmutatták a szobam. Mondtak hogy majd ha jobban érzem magam akkor megismerjük egymást. Luxus volt ez a ház. Nem csodálom hogy kellett meg egy gyerek... Nincs kire költeni a pénzt. Minden csaladtagon 30ezres ruhadarabok. A ház egy luxus. Pfuj. Nem kell ilyen elet. Nagyon hiányzott Adam de nem akartam bunko lenni igy lementem bemutatkozni es beszélgetni.

-Szia minden rendben?-kérdezte mindenki egyszerre.

-Persze. Minden Oke. Csak nehéz eletem van...De remelem hamarosan jo lesz.

-Jajj kicsikem tokeletes eleted lesz itt velunk.-mondta mezesen a no. Nem szimpi hogy ilyen kedves.-Hadd mutatkozzak be. Emily Headen. Nagyon orulok hogy a csalad uj tagjakent ismerhetunk meg.-mondta aztan bemutatkozott a 3 lany akik 3as ikre de 3petejuek. Leila, Sofy es Bella. Cukik... Mindegyik hp volt kinezetre. Aztan megismertem az apukat. Noel Kors. A batyjae a Michael kors... Mar mindent ertek. Aztan hirtelen megszolalt Emily.

-Jake azonnal gyere le bemutatkozni az uj testverednek.-4 gyerekuk van??? Jezus minek kellek en is?Es akkor megjelent egy 17 ev koruli srac a lepcson szoke hajjal barna szemmel fullhalgatoval a fuleben. Es ott termett elottem.

-Hello Jake.-mondta full flegman. Eddig helyesnek gondoltam de most pfujj egy bunko.

-Szia Jessy... Orulok hogy megismertelek.

-En is es milyen jo lenne ha meg latnalak is... -Ezzel felment a szobajaba.

-Emily?? Mi a baja?? Hogy erti hogy jo lenne ha latna?

-Najo akkor elmondom.-mondta emily konnybe labadt szemekkel. A lanyok is majdnem sirtak igy felmentek a szobaba.

-Hagyd csak dragam majd en elmondom.-mondta Noel.-Kivulrol gondolom te is egy fullosan tokeletes csaladnak talaltal a viselet a haz es minden alapjan. Hat ez koran sem igy van. Jake vak. 2 eve meghalt az 1 eves kisfiunk. Egett a haz. Jake megprobalta kimenteni de sajnos nem jart sikerrel. Jake egy nagyon boldog fiu volt ameddig el nem vesztette a kisoccset. Ez a dolog az egesz csaladot megviselte ezert hondoltuk hogy orokbe fogadunk egy idosebb gyereket hogy meglegyen a 7 tagu csalad.-Itt mar Noel is konnyezett.-Azota probalunk mindent megadni a gyerekeknek es most hamarosan itt van Jake szulinapja es az ajandekja egy mutet lesz ami miatt ujra latni fog. Nagyon nagyon remeljuk hogy csodas csaladtagja leszel a csaladunknak.

-Uristen bocsanat hogy ilyen tolakodo voltam.-mar en is sirtam mert ezt nem tudtam elkepzelni sem.

-Nem voltal az kicsim. Egyqltalan nem.-mondta Emily.- De most menj es rendeszkedj el a szobadban. Aztan lassan aludj holnap suli joejszakat.

-Joejszakat.-Ezzel felmentem a szobamba.

Szexxel kezdődött szexxel ér végetTahanan ng mga kuwento. Tumuklas ngayon