20. Rész

536 9 0
                                    

-Je-Je-Jessy ez nem az aminek látszik, nekem én én nekem csak bűntudatom van hogy meghalt a baba.-kicsit lenyugodtam majd odasétáltam hozza remegő kezekkel, felemeltem a vödröt. Kimentem vele a WC-hez és kiöntöttem. Lassan visszasétáltam és megöleltem.

-Jason ennek így kellett történnie.-rám nézett majd megcsókolt.

1 hét múlva

Jason épp nem volt otthon, mert kiszaladt a boltba amikor csengettek. A postás volt az. Lementem majd egy levél köteget nyomott a kezembe. Felmentem a szobájába és elkezdtem nézni az üzeneteket. Az egyiken az én nevem volt. Nem értettem hogy miért ide szállították. Kibontottam.

"Sok szeretettel meghívlak új házunk házavató bulijára. Ez a belépő egy személyre szól. Ne felejtsd el elhozni. A címet később küldöm. Logan és szervezőtársam Jake. Időpont: 11.26.

Húha jó nagy szarban vagyok... Ha Jason megtudja hogy elmentem megöl. És ezek a srácok kihasználtak. Na jó elmegyek. És meg is mondom nekik a véleményem. Elcseszem a buliját a drágának. Holnap lesz a buli.... Hat jó...

Másnap reggel:

Jasonnek azt mondtam hogy ma Suzynál alszom. Kicsit lelkiismeret furdalásom van de neki is programja volt mára.. Elmentem ruhát venni. Ezt a szettet választottam:

 Ezt a szettet választottam:

Oops! This image does not follow our content guidelines. To continue publishing, please remove it or upload a different image.

Hamar eljött az este. Rendeltem egy taxit fél hétre. Egy órát kellett utazni így nem volt kevés amennyit fizetnem kellett. Hamar odaértem. Csöngettem, majd Jake nyitott ajtót. Végignézett rajtam. 

-Ejjha Jessy...kibasztad magad.-mondta majd beharapta a száját. Talán kicsit még mindig éreztem iránta valamit máskülönben nem jöttem volna el a buliba és....nem izgultam volna fel arra ahogyan beharapja a száját.Hirtelen megfogta a kezem, behúzott az ajtóból és megmarkolt a seggem, és megcsókolt....visszacsókoltam. Nem tudom miért tettem, de élveztem. Aztán bementünk egy óriási helységbe ahol vagy 200-300-an voltak. Nagyon jó hangulata volt a bulinak de nem sok ideig maradhattam ott ugyanis hirtelen valaki kihúzott a tömegből. Kissé ittas állapotba kerültem idő közben. De azért azt még meg tudtam mondani hogy Logan volt aki elhúzott. Istenien nézett ki a srác. Nagyon ki voltam ütve így nem tudtam kontroll alatt tartani magam. Logan bevitt a szobájába és ledobott az ágyra. Levetkőztetett majd belém hatolt. Iszonyatos volt. A fájdalom, az hogy pont ő csinálja ezt egyszerűen kihozta a sírást. Megerőszakolt. Annyira fájt hogy ordibálni kezdtem. De nem ért semmit. Láttam a fején hogy mennyire élvezi. Óriásiakat lökött rajtam. De aztán hirtelen tövig belém tolta. Éreztem ahogyan szétterül a spermája a testemben. Nem használt óvszert. Én pedig nem szedek fogamzásgátlót. Végem volt. Meg akartam halni. Kivette belőlem szerszámát, felöltözött majd otthagyott. Összezsugorodva feküdtem az ágyon sírva. Aztán hirtelen csapódott az ajtó és belépett......


Szexxel kezdődött szexxel ér végetWhere stories live. Discover now