3.rész

2.5K 20 2
                                    

Felebredtem es apa állt felettem...oda hajolt es a fülembe súgott egy mondatot:

-Nagyon hianyoztal mar, remelem tanultál a leckebol.-mondta majd nyomott egy puszit az arcomra mert mások is voltak a kórteremben.

Aztán odébb néztem es ott állt a fiú. Odalépett hozzam:

-Jobban érzed magad?-kérdezte.

-Igen.-Uristen beszéltem, meg tudtam szólalni sőt mozogtak a testreszeim es egyszerűen fantasztikus érzés volt.

-Hadd mutatkozzak be, Adam Johnson.-tudom a nevet végre.

-Jessy Odair.-mondtam ver vörösre pirulva...ram mosolygott es villantotta fehér fog sorát ami olyan kívánatos volt es annyira de annyira meg akartam csókolni de nem tehettem. Csak en lehetek olyan idióta hogy egy rendorbe szeretek bele. Ám ekkor bejött az orvos:

-Jo hírem van Jessy, meg ma haza mehetsz apukaddal.-ennek a hírnek bárki orult volna de en nem...ez volt a legnagyobb remalmom hogy ujra at kelljen élnem azt ahogy az apám megerőszakol. Mindenki orult de aztán mindenki ram nézett, nem értettem miért, de aztán rájöttem...kicsordultak a konnycseppek a szemembol végig a remegő szamba...

-Mi a baj Jessy?-kérdezte Adam.

-Semmi, csak hirtelen eszembe jutott anya-mondtam, de persze hazudtam. Ekkor ra néztem apara aki ugyanúgy sírt mint en... Anya gyilkosságban halt meg, lelőttek... Tudom hogy ki volt, de aztmondta hogyha bárkinek elmondom hogy o tette akkor megöli az egész rokonsagomat igy inkabb azt hazudtam apának h Nemtudom de o hamar levette az arcombol hogy tudom ezért gondolja az hogy en öltem meg anyát... Szörnyű ember aki ezt tette anyuval...pedig családtag.

-Sajnalom.-mondta Adam majd megolelt. Ebben a pillanatban ez az ölelés esett a legjobban de ezt hamar megszakította apa aki közbe szólt.

-Ha nem haragszol fiatalember indulnank.-mondta majd kikisert az autóhoz. Egész uton az egyik kezével odalent piszkalt. Szörnyű volt de a sírást egyenlőre el tudtam folytani.

Hazaértunk es apa engedett aludni amin nagyon meglepődtem...

Reggel felkeltem es egy reggeli volt a polcomra rakva aminek megorultem. Lehet hogy apa észhez tért? Ám ekkor megláttam egy cédulát az ételek mellett.

"Gyere reggeli után a szobamba, mar hiányzott a tested. Ha nem jössz 20 percen belül akkor nagyon nagy bajod lesz."

Egyből lekonyult a szám. Azthittem mar nem lesz több ilyen napom. Elment az etvagyam is ettől a levéltől, fogtam magam es felhívtam a rendőrséget ahol Adamat kerestem mondván hogy 20 perc mulva menjen fel apukám háló szobájába es akkor mindent meg fog érteni... De ekkor mar csak azt vettem észre hogy kinyomott a rendőrség, nem hittek nekem. Ugy tűnik nekem ez a sors lett írva. Bementem apa szobájába es ami ott fogadott az a sírásra kényszerített.

Ne haragudjatok ma csak egy részt tudtam végül feltenni 😥😥

Szexxel kezdődött szexxel ér végetDonde viven las historias. Descúbrelo ahora