Egy csaj nyitott be, de amikor meglátta hogy verzek ramvagta az ajtót majd hallottam hogy sikitva rohan ki.... nem érdekelt. Elkezdtem gondolkozni. Ereztetek már olyat, hogy nincs ertelme semminek?? Hogy úgy érzed senki sem szeret?? Hogy az elet direkt szivat??? De a legjobb.... Ereztetek már hogy hianyzik valaki??? Valaki olyan aki fontos volt?? Akar egy barátnő akar egy ex.... én ezt éreztem most.... hianyzik suzy, hianyoznak a szüleim, és hianyzik mindenki akit elveszítettem.... és úgy érzem mindenért én vagyok a hibás... először az öngyilkosság jutott eszembe. De ezt nem teszem meg. A b terv jött. Rendbe hozni az életemet. Kimentem a buliba és megkerestem Jaket. Ült és bámulta a szemetet a földön és az óriási kupit. Aztán észrevett.
-Je-Je-Jessy??? Én nem akartalak megbántani. Én ezt nem így terveztem. Teljesen bolond vagyok. Nagyon sajnalom.-hajtotta le fejet. Mutatoujjamat az allara helyeztem és addig emeltem fel a fejet ameddig tekintetunk találkozott.
-Jake. Próbáljuk meg ujra. Benne vagy? -nem válaszolt, csak hosszan megcsokolt. Most nem úgy csókolt mintha megfektetni akarna rögtön. Most erzelemmel teli csók volt. Először éreztem ezt Jakenel. Éreztem hogy szeret. Én is szerettem de tudtam hogy ő most jobban szeret engem. Ez hamar fog változni. Aztán vége lett a csoknak. És.....
-Jess.... nagyon szeretlek, és esküszöm csak teged, és sose foglak elengedni. -erre csak mosolyogtam egy kacsintas kíséretében. De most valahogy felizgatott az ahogy a sracra neztem. Beharaptam a szám és elkezdtem izgatni Jaket.
-Jessy te meg mi-mit csinálsz?-sóhajtott és nyogesek is hagytak el a száját.
-Azt amit már nagyon régen csináltam veled. Amikor szűznek tettetted magad. Legyszi most mutasd meg hogy milyen vad is tudsz lenni.-és ekkor o is elkezdett kinozni. Levette a polojat. Hat orulok hogy nem élveztem el... az a test.... mindent megér. Ravetettem magam és heves csókolozasba kezdtünk. Felkapott és elindult fel a lépcsőn, be a hálóba.( kicsit szánalmas h Logan agyaban szexelunk de ez van....) ledobott az ágyra és elkezdett vetkoztetni....
Hali babaim... igyekszem részeket rakni.... picit kinozlak titeket 😉