-Mi a francot csinaltal magaddal jessy??-ezzel a mondattal keltett Jake.
-Jesszus Jake mit keresel a szobamban??? Melltartoban vagyok-ezzel magamra huztam a takarot.
-Anya kerte h keltselek fel.-mondta kicsit megszeppenve.-De ne tereld a temat. Miert vagtad meg magad???
-Mi?? Ja hogy a kezemre gondolsz??? Az nem vagas. Ha rosszat almodok akkor almomban szejjelkarmolom magam.
-Jezus... Oltozz. Negyed ira mulva indulas.-mindta majd kilepett a szobambol.
-Varj Jake!
-Igen??
-Ki az a srac aki vezeti a suli focicsapatat?
-Loganre gondolsz? Egy igazi szar alak...
-Te figyi Jake. Arra gondoltam. Eljatszanad a kedvemert hogy jarunk?
-Mi miert?
-Hat ez a Logan tegnap azt mondta h mostantol a csaja vagyok. De kurvara nem leszek az. Szoval legyszike.
-Rendben... Oltozz.
Egy ora mulva:
Kezenfogva setaltunk be a suliba. Aztan meglattam Logant. Villantottam egy cuki kis mosolyt majd lesmaroltam Jaket. O csak tatott szajjal bamult en pedig ra kacsintottam. Aztan Jakkrl mashol volt orank szoval o elment. Egyedul maradtam. Aztan megjelent Logan es behuzott a szertarba.-Te mocskos ribanc. Ha aztmondom a baratnom vagy akkor az vagy nem erted?-ezzel felpofozott.
-Mmmm. Testi sertes. Nem, nem ertem. Fogalmam sincs ki a faszom vagy szoval... Nem leszek a baratnod.
-Ohh de igenis az leszel vagy kulonben teszek rola hogy az egesz iskola tudja milyen multad volt... Adam... Az apad... Nem emlekszel ram edes? En is dugtalak mar meg azon a helyen. Szoval ajanlom hogy mistantol engem smarolj le es az en kezemet fogd.-ezzel kiment a terembol.
Ahogy kimondta azt a nevet hogy Adam egy vilag tort ossze bennem. Ugy dontottem ma meglatogatom.
Orak utan:
Itt vagy az ajtaja elott. Gyerunk Jess kepes vagy ra. Ezzel bekopogtam.-Sziaaaa-nyitotta ki egy kurva melltartoban es bugyiban. Tiszta mu volt.-Segithetek?
-Adamet keresem.
-Adam nyuszi keresnek.-nem lehet. Adam nyuszi? Egy vilag tort ossze. Es akkor megjelent Adam. Mas volt. Kopasz volt gondolom a betegsege miatt. Tele volt tetovalassal. Ez nem o. Ez nem az az Adam.
-Jessy???-konnycseppek jelentek meg a szemeben. Becsukta az ajtot maga mogott es megolelt.-Mit keresel itt? Nem kellett volna idejonnod. Az orvosok aztmondtak a napokban varhato a halalom.
-A-adam... Ki ez a csaj? En nem kellek de ilyen kurvak igen?
-Ot nem szeretem. Csak kiprobaltam milyen erzelem nelkul szexelni a halalom elott mert te mar nem lehettel az enyem.
-Adam
-Igen?
-Hianxzol. Nagyon nagyon hianyzol.-itt eljezdtem sirni mint egy ot eves...
-Shhhh. Jessy most el kell menned. Ez egyikunknek sem jo. Nezd en hamarosan meghalok. De te is tudod. Szeretlek Jess. Mindig szeretni foglak. Ezzel ramcsapta az ajtot.
Vegem van. Nem kellett volna idejojjek. Minden emleket felidezett. Bar ne elnek.