A beszélgetést egy kocsi durva hangja zavarta meg. Vagy szazzal hajtott fel a járdára így egyből ram és Jake-re látott ra. És kezdődött...
Odajött és felpofozott. Hihetetlen. Jason felpofozott. Ez szánalmas volt.-Bazdmeg Jason mitcsinalsz?-kezdtem el sirni a fájdalomtól.
-Kurva gyorsan velem jössz vagy pedig soha többet nem akarlak lá...-nem tudta befejezni a mondatot mert Jake behúzott neki egy olyat hogy elájult.
-Komolyan? Ezzel az idiotaval jársz Jess? Ennél meg en is jobb voltam.
-Te sem vagy normális basszameg. Mindketten idióták vagytok.-sírtam és megpróbáltam keltegetni Jasont. Nagyon nehezen sikerült. Berangattam a kocsiba. És elkezdtem vezetni. Csak Jake járt a fejemben. Tényleg megváltozott? Én hülye ott hagytam úgy hogy ra se neztem csak elhajtottam. Egész úton engem nézett Jason de ra se neztem. Sírtam sírtam és sírtam. Hazavittem.
-Jess? Te nem maradsz itt? Nem alszol nálam édesem?
-Egy: felejts el és kettő: soha többet ne Hivj igy.
Visszamentem a buliba. Kerestem Jaket. Sehol. Aztán bementem Logan szobájába mert azthittem ott hagytam a telom és azthittem meghalok azok után amit lattam. Jake és egy lány éppen szexeltek. Aztán Jake észrevett és azonnal elkezdett öltözni.
-Jess ez nem az aminek látszik. Én csak...
-Te csak mi? Aztmondtad megvaltoztal. Aztmondtad más vagy.-sírtam és orditottam egyszerre.
-Mit vartal? Itt hagytál minden fele szó nélkül. Azthittem azt a másik kocsogot választod. Most te mit csináltál volna?
-Hat nem ezt.... ez ez ez annyira szánalmas. Tényleg neharagudj túl naiv vagyok. Jo szórakozást....-kimentem és becsaptam az ajtót. Berohantam a wcbe és magamra zártam. Összeesve sírtam. Nem tudtam mit csináljak. Annyira hülye vagyok.. aztán eszembe jutott hogy van még egy választásom. A penge.... elővettem a zsebembol... olyat tettem amit sose gondoltam volna. Belevestem a lábamba Jake nevet. Szeretem sőt imadom. Mindig is szerettem. Csak próbáltam elfelejteni. A vérzés nem állt el.. ilyeszto volt ahogy a betűkbol folynak a vercseppek.. mindenem tiszta ver lett. Hallottam hogy valaki bejött a wcbe és elkezdte nyitogatni az ajtomat. Kinyitotta.. ez meg mit akar???????
Sziasztok nagyon sajnalom hogy ennyit szüneteltem szeretlek tieteket❤❤