Szoval csak bamult... Aztan hirtelen letepert... A reszleteket hagyjuk mert erdekes volt. Mai jocselekedet megvolt. Elvettem egy cuki srac szuzesseget. Elmentem furodni amikor megcsorrent a telefonom. Ismeretlen. Felvettem.
-Igen? Jessica Odair.-mondtam.
-Szia Jessi. Logan vagyok.
-Mit akarsz?
-Hat sokmindent de most eloszor is azt h elgyere a focimeccsemre. Minel szexisebb ruhaban.
-Mmmm hat tudod jonnek en ha nem most szexeltem volna Jakkel.-nevettem fel.
-Mivan?? Rohadt ribanc. Nem akartam ezt tenni veled de te akartad. Holnap suli...-nevetett fel majd lerakta.
Uuu baszki ezt elcsesztem. A rohadt eletbe az egesz iskolanak szet fogja kurtolni.
Reggel:
Nem akarok iskolaba menni. Mivan ha valami durvat csinal? Nem akarom.
-Jessiiiii iskolaaa-szolt Emily.
Najo Jess szedd ossze magad. Meg tudod csinalni. Ha az a kocsog megalaz akkor en is ot.
1 óra mulva:
Bementem az iskolaba. Hala egnek nem volt semmi sem a falakon. Minden normalis volt. Aztan megszolalt a hangos bemondo.-Joreggelt diakok! Logan vagyok. Mindenki ismer mar gondolom. Szeretnem ha mindenki nezne a nagy tvt a falon amiben az igazgato ur szokott beszedet mondani.
Ne Logan ne tegyel semmi olyat amit megbansz. Logan ne konyorgom uristen mire keszul ez a bunko??
A kepernyon hirtelen megjelent Logan majd elkezdett beszelni.
-Hello emberek. Bemutatom nektek az iskola ribancat.-ezzel bejatszott egy videot ahol eppen azon a helyen dug ahova apa rakott be. Aztan bejatszotta az egesz beszelgetest Jakkel amit tegnap beszelgettunk amikor mindent elmondtam Jakenek. Majd ott volt Jake.-Jajj Jessy olyan naiv vagy. Nem volt sose ocsem. Sose voltam vak. Es 11 eves korom ota nem vagyok szuz.-Aztan megjelent a video ahol Jaket szopom. Szornyu erzes volt. Mivel erdemeltem ezt ki? Mindenki nevetett. Gyorsan kifutottam az iskolabol. Be egy helyre ami zart volt es sotet. Nem tudtam hol vagyok de senki mas sem tudta. Aztan ugy dontottem hogy nincs kedvem megtobb csalodashoz ugyhogy elovettem egy penget. Meg sose vagtam meg magamat. De most az eletemet is elveszem. Egy nagy vagassal belevagtam az utoerembe. Ereztem hogy egyre tobb ruhadarabom veres es szedulok. Annyira meg volt erom hogy kimenjek a helyrol egy olyan helyre ahol mindenki latja h meghalok. Aztan elajultam.
Bocsi egy eleg gyenge resz lett. Puszi petra.❤️