Kinyitottam a szemem. A tervem nem jott ossze mert a korhazban voltam. Korulottem az osszes csaladtag. Borzalmas volt ennyi hazug embert latni korulottem.
-Szeretnek egy uj gyamcsaladot...-mondtam.
-Megkapod.-ahogy ezt meghallottam kimentem a korhazi szobam ajtajan korulnezni. De meg egy pillanatra visszamentem.
-Ja es lehetoleg messze ettol a varostol uj iskolaval.-Folytattam utamat amikor beneztem egy korhazi szobaba es Adam fekudt ott. Nem akartam bemenni igy inkabb csak haladtam tovabb. Nekem is es neki is jobb volt igy.
1 het mulva:
Boldogan fekudtem az agyamban az uj hazban ami nagyon szep volt. Egy kislany volt rajtam kivul. Hazban es a szulei. Nagyon imadtam oket mar az elso naptol kezdve. Aztan jott egy level:
"Sajnalattal kell kozoljuk hogy Adam Johnson a napokban elhunyt rakban. Temetese a most kovetkezo szombaton lesz."
Borzalmas volt olvasni egybol megindultak a konnycseppek. Tudtam hogy ez egyszer el fog jonni, de nem gondoltam volna hogy ilyen hamar es hogy ilyen szornyen fajdalmas. Az elso igazi szerelem halott. Most az is halott akit szeretek. Megprobaltam osszeszedni magam es elindultam az iskolaba. Uj iskola. Nincs egyenruha se semmi. Bementem az osztalyterembe es leultem egy szabad padba. Megjelent egy fiu de most nem nagyon erdekelt semmi es senki szoval csak ultem es meredtem magam ele. De sajnos nem tudtam nem eszrevenni ahogy a fiu leult mellem mert irdatlan hangosan csinalt mindent.
-Jessy vagyok.
-Ommmm szia... Jason... Orulok hogy megismerhetlek.
Jason:
Ahogy meglattam az uj lanyt... Uhh..... Es mellem ult.. Gyonyoru volt kerek mellek szep arc es jo segg... De azert az a szalkas de egyben izmos alak is elegge jo volt. Megprobaltam minel hangosabban csinalni mindent hogy eszrevegyen es sikerult is. Koszont es en is visszakoszontem. Vartam hogy kerdezten valamit de nem tette. Elegge szomorunak tunt. Szemei kisirtak voltak. Sajnaltam de nem mertem kerdezni semmit.
Jessy:
7 oram volt. Nagyon szar kedvem volt de elsontottem hogy ez igy nem mehet tovabb. Jason mar pakolt mellettem es indult volna el amikor megallitottam. Mar csak mi voltunk a teremben. Odamentem hozza megfogtam a polojat es magamhoz huztam.
-Jason ugye? Mit szolnal egy kis delutani mokahoz? -sugtam a fulebe. Tudom hogy ez nagyon kurvas meg minden de talan fel tudna dobni a napom.Aztan hirtelen megcsokoltam.-Hmm?
-Ö-Ööö ra-raerek. A-atjossz?
-Ohh nagyon szivesen.
Mikor atertunk hozza felvitt a szobajaba. Latszott rajta hogy nem kezdo. Az agyra lokott es elkezdett csokolgatni. Nagyon elveztem. Aztan elkezdett vetkoztetni. Hirtelen kopogas zavarta meg a dolgokat.
Tudom tudom regen volt resz. Megprobalom minel elobb hozni a kovit. Puszillak titeket babaim❤️