Jason lerohant kinyitni az ajtot egy kontosben. Az egyik anyuka az ovibol hazahozta Jason kishugat bar ez mar regota meg volt beszelve.
-Szija Jason-kialtotta a kislany. Ezzel Jason fel is vette ot oleibe es megporgette a karjaiban. Hihetetlen szep volt ezt latni. Egy osszetarto csalad.
-Szia Nessi.Milyen volt az ovi?-kerdezte Jason de a kislany mintha meg sem hallotta volna odarohant hozzam.
-O kicsoda Jason?-kerdezte oriasira kerekedett szemekkel a kislany. Leguggoltam hozza es bemutatkoztam.
-Szia. Jessy Odair vagyok Jason baratja az iskolabol.
-Vanessa vagyok. Nagyon szep vagy Jessy.-mondta a kislany. Olyan edes volt hogy legszivesebben egesz nap jatszottam volna vele.
-Jolvan Nessi gyere berakok neked egy filmet. Melyiket szeretned?
-A Barbiiiiit. Azt nagyon szereteeeem.
-Rendben. Figyelj Nessi. Mi most felmegyunk a szobamba. Ha barmi van akkor kopogj a szobamba es odamegyek ajtot nyitni jo?
-Oke Jason.
Ezzel Jason felhuzott a szobajaba.
-Iszonyu cuki kishugod van.
-Jajj ha nem hallottam ezt mar vagy szazszor... Tudod en sokkal cukibb vagyok az agyban.
-Ohh igen? Szivesen kiprobalnam hogy tenyleg igy van-e.
Ezzel hirtelen felem kerekedett. Elkezdett csokolgatni, mikozben egyre tobb ruhadarab kerult le rolam. Egyre lejjebb intette be testemet meleg csokokkal. Amikor a mellemhez ert elkezdte szopogatni azokat. Kisebb nyogesek hagytak el a szamat. Ezt addig csinalta ameddig majdnem el nem mentem. Aztan abba hagyta. Haladt egyre lejjebb a hasamon. Majd a noiessegemhez ert. Vegighuzta rajta ujjat majd belem rakta ket ujjat es elkezdte mozgatni azokat. Majdnem elelveztem amikor belem hatolt ferfiassagaval. Hat mit ne mondjak. Eletem legjobb elmenye volt. Erzodott hogy nem kezdo. Amikor mindketten elelveztunk, izzadtan fekudtunk az agyon egymas mellett.
-Huhh. Hat nem vagy kezdo.-kozoltem lihegve.
-Te mondod? -Egyszerre tort ki belolunk a nevetes. Aztan megcsokolt. Termeszetesen viszonoztam.
-Hat... Koszi.-Kedveltem Jasont. Feltem hogyha elmondom neki hogy milyen eletem is volt akkor nem all velem szoba mert egy ribancnak fog tartani. Varok meg azzal hogy kozoljek vele mindent. Ekkor meghallottuk a kopogast. Jason gyorsan felkapkodta magara a ruhakat majd odament az ajtohoz.
-Ehes vagyok Jason. Csinalsz nekem ebedet?-kerdezte Nessi.
-Persze hercegnom. Par perc es lenn vagyok jo?
-Anyu mikor jon haza? Nagyon hianyzik mar.
-Ma este szall le a repuloje. Holnap reggel mar o fog teged kelteni puha puszikkal. De most szaladj le mindjart jovok. -ezzel Jason becsukta az ajtot.
-Jason muszaly lesz hazamenjek. Nembaj?
-Kar. Remelem azert meg lehet ilyen alkalom.
-Nem is egy-kacsintottam ra.
Jason lekisert az ajtohoz majd kiengedett. De mielott elmentem volna megcsokolt. Melegseg ontott el. Iszonyu jo volt. Lehet hogy bejon... Nemtudom... Nem akarom..
Egy nap két rész puszillak titeket joejszakat❤️