Ennyi volt. Hogy lehettem olyan idiota hogy idejottem??? Nem is tudom mit hittem. De a gondolkozasbol hirtelen kizokkentett egy hang.
-Jessy vegre megvagy.-hallottam Jake hangjat a hatam mogott.
-Jake??? Hat te mit keresel itt?
-Teged kereslek. Reggel ota. Tudod... Nagyon elveztem a reggeli csokot... Na mindegy ki volt az a srac akivel beszeltel...
-Ki?? Ő?? Hat ő.-dadogtam ossze vissza ameddig el nem kapott a siras. Jake itt szorosan atolelt.
-Jess nekem elmondhatod. Te vagy az egyetlen akivel tudok beszelgetni...
-Ahh te nem akarod tudni az eletemet hidd el.
-De. De igen akarom.
-Najo...-mondtam zokogva vegig neki mindent. Kicsordult par konnycsepp a szemebol.
-Jezusom Jessy ez borzalmas.Nagyon sajnalom. Szoval omm hidd el aterzem Jessy. Nagyon is. Mindenki ugy tudja h nem lattam mar a kisocsemet mert csak kimenteni akartam. Ez nem igy van. En...-szegenynek itt mar jottek a konnycseppek.-En bementem ertem hogy kihozzam. De akkor lattam egy testet ami eg. Lattam a kisocsemet meghalni. Borzaszto volt hogy nem tudtam segiteni.-ledobbentem. Ez rosszabb mint gondoltam. Most en oleltem magamhoz szorosan...-Jess amikor megjottel es nem lattalak... Mostmar latlak a mutet ota es gyonyoru vagy szoval koszonom hogy veled barmit megoszthatok.
-Jake. Barmit barmikor. Tenyleg barmit.
-Omm... Akkor esetleg lehetne egy keresem?
-Mondtam hogy barmit szoval persze-lehet meg fogom banni.
-Szoval. A suliban mindenki piszkal mert szuz vagyok meg. Azt... Azt szeretnem kerdezni hogy te esetleg nem venned el nekem??....
-Huha Jake te szuz vagy?-tort ki belolem a rohoges.
-Tudod mit hulye voltam h megmondtam mar te is kezded.
-Jake nyugi persze hogy elveszem.
-Huhh koszi.
-Gyere akkor sirssunk haza. Ha minden igaz nincs otthon senki.-nevettem fel.
-Marmint akkor ma lesz? Vagyis tuti ma?
-Gyere mar . De nyuszi vagy...-megfogtam a kezet es elkezdtem huzni.
Amikor hazaertunk felhuztam a szobamba es kulcsra zartam az ajtot.
-Szoval Jake a kis szuz. Imadom a szuzeket.-ezzel beleharaptam a szajaba.Mire o felsziyszent.-Nyugi majd en levezetem az egeszet.
Leteptem rola a polojat majd a gatyajat. Aztan gyorsan az alsojat.
-Mmmm. Meretes draga.-Haraptam bele a szamba. Megfogtam a ferfiassagat mire o egyre hangosabban vette a levegot.-Te figyu Jake. Szoptak mar le?
-Ommm... Nem-szegyenkezett.
-Akkor majd most.-mivel ha az evek soran mast nem tanultam a szexrol mindent tudok. Bekaptam szamba hatalmas meretet es nem kellett tobb 1-2 percnel o mar elelvezett.
-E-e-ez kurva jo volt.-Kb 5 percet vartam hogy ujra fel tudjam izgatni. Aztan... Levetkoztem bugyiig. Erre o...
A mondatot direkt nem fejeztem be... Milyen kis gonosz vagyok. Remelem tetszik. Igyekeztem.
Puszii😘😘