10.rész

812 11 0
                                    

Reggel amikor felkeltem ugy gondoltam az elso napon a suliban legyek csini. Lementem a lepcson es egy oriasi gofri vart ram az asztalon. A tobbiek mar az asztalnal reggeliztek kiveve Jake. Aztan hozzam szolt Emily.

-A-a Jess. Egyenruha van. -ezzel a kezembe nyomott egy piros egyenruhát.

-Mi????? Egyenuhaa? Hát ez fantasztikus...-mondtam felháborodottan.

Ezután felmentem és átvettem az egyenruhát de azét hogy legyen valami kis sexy tangát vettem fel.Lesiettem az emeletről és amikor bele akartam volna kezdeni a gofriba akkor szóltak rám hogy indulunk így elcsomagoltam a kajámat és út közben megettem. Odaértünk... Nagyon rossz volt mert csak adam járt az eszemben hogy mivan vele vagy valami... de sajnos már soha többé nem látom.

-Jess jól vagy?-szólt az egyik ikerpár. Ekkor vettem észr hogy ahogy Adamre gondoltm elkezdtek potyogni a könnyeim.

-Persze jól vagyok csak hát még izgulok meg minden...-jó szar hazugág Jessica...

Ahogy kiszálltam a kocsiból akkor látszott meg hogy kicsi rám hosszban a szoknya így eléggé kilátszott a seggem alja. És akkor meghallottam a megszólításokat...

-Mizu szivi?

-Jó a segged cica.

-Mmm új lány

Na bazdmeg asszem meglesz a kövi szex... Beértem a folyósóra é elmentem wcre. Idő közben hallottam hogy becsöngetnek. Nee első nap elkések az óráról... Amikor kiléptem az ajtón valaki megragdta a csuklóm. Megakartam nezni ki volt az de akkor lattam ereztem hogy lesmarol. Megcsak nem is lattam. Aztan elkezdte markolaszni a seggem. Nagy nehezen sikerult elloknom. Egy nagyon helyes srac volt az... Kek szem szoke haj de mivel igy ert hozzam mar nem lesz eselye.
-Mizu draga?

-Hagyj mar beken baszki-itt nekilokott a falnak majd elkezdett suttogni a fulembe.

-Figyu szivi. A focicsapat legmenobb emberet probalod eltaszitani erted? En vagyok az isten az iskolaba. Ugyhogy te matol a baratnom vagy remelem felfogtad.-ezzel fogta magat kezeivel ellokte magat a faltol es elsetalt. Bazdmeg a nevet se tudom de azert most a pasim lesz???? Najo... Ezzel a mondattal befejezve elkezdtem setalni a terembe es bocsanatot kertem a kesesert. 8 oram volt aztan siettunk haza. Otthon egyszer csak jott egy sms.

-Szia szivi holnap szexy voros tangat akarok latni rajtad. Remelem ertheto voltam. Reggel tali csok.

Anyukajat. Mi mar ez? Elore felek h mi lesz... Najo asszem inkabb alszom.

Neharagudjatok hogy ennyit kestem csak hat kezdodik a suli... Puszi❤️

Szexxel kezdődött szexxel ér végetOnde histórias criam vida. Descubra agora