Endless LOVE

415 47 12
                                    

"Zie ik er goed uit??"vraag ik en Nora schudt weer met haar hoofd. "Door jouw dikke kop kan ik mezelf amper zien in de spiegel", zeg ik geirriteerd en probeer Nora aan de kant te duwen. "Doe rustig, weet je hoe moeilijk het is om een deftige eyeliner te zetten", hoor ik haar zeggen. "Jouw kop is zo dik dat je de hele spiegel in beslag neemt en het is mijn trouwdag!"zeg ik. Nora draait zich geergerd om. "En ik moet er ook mooi uitzien op je trouwdag, goed?"zegt ze en gaat verder met haar troep op haar gezicht. Ben ik zenuwachtig? Het is wel mijn trouwdag. Maar ik voel me niet zenuwachtig. Zolang ik er maar goed uitzie. Nee, oké, ik ben zenuwachtig. Al een geluk dat Rahaf het voor me makkelijker maakt. "Omgg, Nora", zeg ik. "Wat?"vraagt ze. "Stel dat ze Rahaf hebben verpest en ze er kei lelijk uitziet", zeg ik. "Je bent ter erg, wist je dat", vraagt mijn zusje en loopt de kamer uit. 

In de vrouwenzaal maken we enkele foto's en mijn schat heeft er nog nooit zo stralend uitgezien. Als ze weer van kleedje moet veranderen, geef ik haar een kus op haar voorhoofd en loop de vrouwenzaal uit. Op naar de mannenzaal. Ik heb ook Zain uitgenodigd, maar kleine kans dat hij er gaat zijn. Als ik word geroepen, neem ik afscheid van mijn oom en volg mijn zusje Nora naar de vrouwenzaal, maar voor de deur houdt ze me tegen. "Wat doe je? We moete naar binnen", zeg ik, maar Nora schudt haar hoofd en knikt met haar hoofd naar iets dat achter me staat. Als ik me omdraai, zie ik tot mijn grootste verassing Zain. Automatisch verschijnt er een glimlach op mijn gezicht. Naast hem verschijnt ook Imane. "Ik ben hier gewoon om je te feliciteren en ook jou, Zain", zegt ze en schenkt ons een glimlach. We bedanken haar en niet veel later is ze weg. "Ik zal jullie even laten", zegt Nora. Zain geeft me een hand en feliciteert me.

"Waarom ben je hier?"vraag ik. Zain haalt zijn schouders op, kijkt me recht in mijn ogen en zegt: "Gewoon, omdat jij mijn broer bent."

~ Het Einde ~

Tu es mon frèreWaar verhalen tot leven komen. Ontdek het nu