Depresie & Regret

74 3 3
                                    

Oare voi cum va simtiti? Va simtiti ca si mine? depresiva ? fara chef de viata?

N-am avut niciodata o pasiune , ceva sa-mi placa , tocmai ce descopar ceva despre mine..ca imi place sa scriu nu stiu daca din cauza ca ma simt mai bine dupa ce las ganduri pe o "foaie alba" chiar daca stiu ca nu o sa citeasca nimeni , ma simt bine sa scriu , ma descarc .

Sunt o persoana depresiva ..foarte depresiva , ascult melodii triste tot timpul , ma uit la filme triste , drame ..drame korene ;) ..stau pe tumblr pe conturi depresive , privesc imagini triste ascultand vechiul meu playlist cu melodii sad si pur si simplu simt lacrima fierbinte pe obrazul meu , cateodata asa sunt si nu cred ca sunt singura..plang fara motiv . Defapt intotdeauan exista un motiv doar ca ma mint singura ca nu e nimic , si probabil cu totii facem asta , ne mintim ca nu exista un motiv realistic in spatele lacrimelor fierbinti dar trebuie sa fie , intotdeauna exista doar ca cateodata subconstiientul nostru nu ne lasa sa vedem asta .

Intotdeauna sunt trista , prietenele mele imi spun mereu ca sunt prea frumoasa ca sa fiu trista . Zambesc foarte rar , aproape niciodata , schitez zambete false ca sa nu-i ingrijorez pe cei din jurul meu dar sufletul meu e pierdut de mult , a fost ucis in copilarie , de oameni. Trebuie sa recunosc ca sunt o actrita buna , stiu sa fac pe fericita , pe surprinsa ..stiu sa falsific mult ..doar acum , in prezent realizez ca EL era singurul care ma putea face sa rad , si eu am fugit de el , l-am distrus , am distrus singurul lucru care ma facea sa zambesc , sa rad , in concluzie singurul lucru care ma facea fericita.

Imi inec tristetea in distractie - dansez , beau , ies cu prietenele - ma prefac si eu ca sunt fericita.

Dar mai trebuie sa recunosc un lucru..inca am speranta , inca am speranta ca pot fi salvata , ca cineva ma poate salva , il astept pe al doilea EL , astept un erou...astept SALVAREA.

"Hope never dies" ( si nu ma refer la fiica lui Klaus si a lui Hayley din "The Originals"...)

Daca mai vreti sa continui lasati un vot. Merci . (Oricum o sa mai continui :P )

Dă-o naibii de viațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum