Ce faci cand nu te simti bine? Scrii,desenezi..sperand sa uiti de tristete,de starea nasoala.
Cu totii trecem prin lucruri nasoale,fiecare om de pe pamant a avut cel putin o data o stare jalnica..genul de stare care nu te lasa sa faci nimic,care te face sa stai si sa privesti in gol; e normal pana la urma...asa ca nu-ti face griji prea mari,toti am trecut/trecem prin asta.
2 solutii sunt cand se intampla asta,una dintre ele,astepti sa treaca, sau te descarci,cum poti; unii si-au incecat amarul in tigari,alcool chiar si droguri, altii isi transforma suferinta in arta sau prefera sa ajute,sa impartaseasca experienta lor prin scris,vlogging ori altele. Fiecare priveste lumea cu alti ochi, de aceea nu e in regula sa ne criticam unii pe altii.
Starea aceasta o ai permanent cand esti in depresie,nu mai vezi lucrurile frumoase,chiar daca iti spun altii ca exista lucruri frumoase care nu trebuie ratate,negi asta. Depresia e o povara grea mai ales pentru adolescenti iar din cate am observat foarte multi adolescenti ajung in pragrul depresiei si asta pentru ca isi pierd increderea in ei,respectul de sine si nu in ultimul rand iubirea de sine, care este cea mai importanta. Asta se datoreaza faptului ca oamenii sunt rai si viata nedreapta tocmai de aceea regula e simpla,accepta situatia asa cum e,nu iti mai fa asteptari prea mari pentru ca rareori se intampla ceea ce te-ai fi asteptat sa se intample,iubeste oamenii care te iubesc,nu accepta violenta,apara-te,exprima-te si fa ceea ce simti.
Cel mai important lucru este sa te cunosti pe tine insuti asa nu o sa-ti mai pese de parerile celorlalti pentru ca tu stii clar cine esti si cand stii acest lucru pur si simplu incepi sa si ignori parerile celorlalti.
Pana la urma este o lupta cu tine. Tu permiti celorlalti sa intervina fara sa-ti dai cu seama si ajungi sa te lupti cu ei cand de fapt singura persoana cu care ar trebui sa te lupti esti TU.
Vrei o schimbare? fa-o. Nu e usor,chiar deloc dar stii ca poti sa o faci.
CITEȘTI
Dă-o naibii de viață
SachbücherUn fel de blog.. ganduri adunate de-a lungul timpului .(nu e pentru toata lumea)