Ura de sine

53 1 0
                                    

Stateam si ma gandeam.. de ce apare in viata noastra?

Poate ne comparam prea mult cu ceilalti? Comparatia nu e buna deloc,poate ne face sa ne simtim mai bine,mai puternici cand ne comparam cu cei pe care ii consideram mai slabi decat noi asta depinde de cat de stocati de viata suntem la momentul respectiv,cu totii avem momente de slabiciune in care avem nevoie sa ne simtim superiori,pentru propria supravietuire dar cum ramane cu comparatia fata de persoanele pe care le apreciem sau le invidiem? Persoanele acelea care ne fac sa ne punem vechea intrebare "De ce nu pot sa fiu si eu asa ca ea/el?" si asa se da startul celorlalte intrebari ucigatoare pana ajungi la  concluzia ca esti groaznic si bun de nimic pe urma bineinteles apare o ura nemasurata.

Nu. Nu asa se face. Inauntrul tau stiu ca ai o parere buna despre tine,daca ai impresia ca intodeauna vei ramane la fel,te inseli..in schimb, mereu te vei schimba..depinde de tine in ce consta schimbarea,adica tu alegi,fii ce vrei tu sa fi,nu ce vor sau ce cred oamenii ca e bine sa fi. Oamenii se supraestimeaza,cred ca ei au dreptate. Nu ii crede,tu de fapt poti fi ceea ce iti doresti.

Poate datorita oamenilor care ne jignesc? Cei mai multi o fac pentru simplul fapt ca sunt frustrati,unii nici macar nu isi dau seama de asta.Sunt atat de slabi incat se iau de alte persoane in loc sa se confrunte cu propria lor problema.

Nevermind, let's just fly.

Dă-o naibii de viațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum