Evoluția

18 1 0
                                    

Sunt momente când viața te testează. Îți dă o palmă atât de tare încât nu știi dacă vei reuși să o suporți. Palma te răpune la pământ. Și deobicei când un rău ți se întâmplă, acesta nu vine singur, are aliați și uite așa omul ajunge în ipostaza în care nu se mai recunoaște, nu mai înțelege nimic, nu înțelege de ce el, de ce fix lui i sa întâmplat asta. Nu știe cum să reacționeze, se panicheaza și face alegeri greșite, în loc sa se ridice, sa lupte alege sa mai stea puțin la pământ, cu cat alegi sa stai mai mult, cu atât mai greu vei reuși sa te ridici și să mergi mai departe. Când viața îți dă o palmă alege să riposteazi, nu te da bătut. Toate acestea te ajută se evoluezi. Fără failuri nu ai evolua. Învață să gândești frumos. Spune-ți în gând că "OK. Am primit o palmă pe care probabil nu o sa o pot sa o duc la sfârșit dar nu ma voi da bătut." Întotdeauna apare o mână care va vrea sa te ajute, accept-o. După rău vine bine căci așa e construită viața. Nu e doar rău, nici doar bine. Dacă una dintre acestea ar lipsi, viața ar fi monotonă. Nu ai mai știi ce e aia bucurie fără rău iar doar cu bine nu ai mai evolua, nu ai mai recunoaște fericirea. Acestea doua merg mâna în mână, echilibrează viața.
Cu cât încerci mai mult, cu atât și șanse mai mari să reușești.
Viața te testează des. Mulțumește-i, te ajută să evoluezi. Să găsești ceea ce cauți chiar dacă aparența ar spune altceva. Tu caută și înțelege esența. Înțelege că este un șut în fund nu doar o palmă care te aruncă la pământ.
Perspectiva. Schimbă perspectiva. Gândește frumos. Nu te lua după oameni. Nu te pierde de pe drumul tău.
Încearcă să dai tot ce poți atunci când nu mai poți pentru că atunci ai cea mai mare nevoie.

Dă-o naibii de viațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum