Liceul

163 9 1
                                    


The high school...o experienta noua , frumoasa dar nu usoara , cu de toate , m-a invatat multe liceul..

Primul lucru pe care l-am invatat in liceu este ca sunt multi oameni falsi ...peste tot.. defapt aproape toti sunt falsi , un mic sfat daca gasiti o persoana sincera , sa nu-i dati drumul! Sinceritatea este atat de rara! de nu va vine a crede ...

Al doilea lucru este prezenta turmei de oi , daca unu face ceva si ceilalti o sa faca chiar daca nu e un lucru corect pentru ca sunt usori de influentat si intodeauna acela..mai puternic ii va influenta pe ceilalti sa faca cum vrea el . Un sfat pentru voi : nu va lasati influentati , faceti cum credeti voi mai bine pana la urma luarea propilor decizi este mult mai corecta decat urmarea decizilor a altuia deoarece oamenii sunt rai , foarte egoisti de aceea e bine sa stii sa te descurci singur in viata  chiar daca nu stii cum..pana la urma nimeni nu stie si nu exista nici cursuri cum sa faci asta..din pacate.. dar incearca! probabil o sa gresesti , nu o sa alegi decizile corecte dar nu te lasa batut! pana la urma din greseli invatam.

Al treilea lucru este nedreptatea , preferinte si aici ma refer in special la profesori . Din pacate liceul este nedrept , unii profesori la fel , nu dau notele dupa merit le dau dupa preferinte , dupa cine e mami si tati, dupa cat de mult l-ai lingusit sau lingusit-o...dar bineinteles ca nu toti sunt asa dar exista in fiecare liceu cel putin unu care este asa...sfatul meu? Lasati-i in amarul lor , roata tot se intoarce ea odata si odata..sau cel putin o sa-i viziteze Karma ..voi concentrati-va pe ceilalti profesori , pe invatat , pe colegi si pe ei ignora-i.

In concluzie , aceste sunt cele mai importante 3 lucruri pe care liceul mi le-a aratat .


**********

Ce parere aveti? Daca aveti nevoie de orice sfat ..here i am , lasati-mi comentariu sau trimite-ti msj pe privat :)


Dă-o naibii de viațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum