Autumn Thoughts

46 2 4
                                    


"We were born to die"

Faci ce faci si tot la moarte ajungi pana la urma...

Interesanta viata asta..huh? Te pune la incercare...Toti ne intrebam ce rost are sa traim daca in final oricum.. murim.

Iar e toamna,zi ploioasa, iubesc aceasta vreme bacoviana,sa stai in pat sub o plapuma cu un ceiut in mana pierdand vremea pe laptop,ce poate fi mai bine de atat?

Sunt o bacoviana trista in majoritatea timpului, ironic dar si optimista,mereu ma gandesc la viata,e singurul mister pe care nu-l inteleg,si oricat cat de mult ma gandesc,nu gasesc un motiv rezonabil,o chestie logica care sa ma faca sa vreau sa traiesc,eu nu ma multumesc cu cautatul unui scop si dusul lui la capat,toate dorintele pe care le am,scopurile,nu sunt suficient de puternice in cat sa ma faca sa vreau sa traiesc,nimeni si nimic. As vrea sa pot sa ma prefac ca totul e in regula si sa pot sa traiesc in minciuni,chiar as vrea,as vrea sa am o minte care sa nu observe chestii,care sa nu vada nimic,care sa ma programeze sa rad,sa rad pe bune,sa rad pentru orice prostie,as vrea o minte idioata care sa nu-i pese,care sa poata sa ma lasa sa fac toate prostiile din lume.In schimb m-am ales cu ratiune si cu o gramada de regreturi.



Dă-o naibii de viațăUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum