"I don't care, I love it. I don't care" V mém pokoji se rozezněl budík, což znamená, že musím vstávat. S úsměvem jsem vstala z postele a pustila hudbu víc nahlas.Většina teenagerů by se netěšilo na první den školy, ale já ano.Jsem populární, mám dobré známky a spoustu přátel, tak proč se netěšit?
S ručníkem na hlavě a v županu jsem si zpívala a tancovala do rytmu hudby a při tom jsem se hrabala ve skříni a hledala oblečení.Udělala jsem 'otočku' a ve dveřích jsem si všimla mého vysmátého mladšího bratra s mobilem namířeným přímo na mě."Můžu to dát na youtube?" Zeptal se se smíchem.Hodila jsem na něj největší vražedný pohled který umím a rozběhla jsem se po něm. Na nic nečekal a utekl předemnou.
"Dylane já tě dostanu!" Zakřičela jsem na něj se smíchem.V obýváku se otočil aby se podíval jak daleko od něj jsem, ale to neměl dělat. Skočila jsem na něj a oba jsme skončili na podlaze.
"Beru to jako ne" Zasmál se a já taky.Vzala jsem mu mobil a video vymazala.Miluju tyhle chvilky se svým bratrem, i když se často hádáme kvůli blbostem tak bych ho za nic nevyměnila. Je to můj nejlepší kamarád.
***
Před školou už na mě čekali Brian, Connor a Jessie.Se všemi jsem se přivítala objetím a společně jsme vyrazili do naší třídy.Tam už nás čekal zbytek naší party.Lydia,Mark a Liah.
Nechci znít nějak namyšleně, ale naše parta je nejpopulárnější na škole. Všichni se s námi chtějí kamarádit a všichni chtějí být jako my. Brian je pohledný, vtipný, pro většinu holek prostě dokonalý, ale je hrozný děvkař.Holky střídá jako ponožky a má je jen na to jedno. Connor je jeho pravý opak, sice je taky moc hezký a vtipný, ale holek si doopravdy váží a není žádným tajemstvím že je do mě zamilovaný.Jessie a Lydia jsou jako dvojčata, na všechno mají stejný názor a dokončují za sebe věty, jediný rozdíl mezi nimi je vzhled. Jessie je hnědooká brunetka a Lydia je zelenooká blondýnka. Mark je něco mezi Brianem a Connorem, s tím rozdílem že už je zadaný.Chodí s Lydií. No a poslední je Liah, ona jako jediná nemá vůbec žádnou chybu, je krásná, milá, vtipná, chytrá a daří se jí všechno na co sáhne. Hodně holek z naší školy jí hrozně závidí a pro to si o ní vymýšlejí různé pomluvy.
Když do třídy vešla naše třídní, měla zase ty svoje řeči, které skoro nikdo neposlouchal.Všichni se totiž bavili mezi sebou.Po dvou měsících konečně zase ve škole.Večer Brian pořádal párty, je to sice blbé protože další den ve škole nejspíš budu mít kocovinu, ale Allie Sage nesmí chybět na žádné párty. Pomyslela jsem si s úsměvem.
Po škole jsme šli s holkama k nám domů připravit se na tu párty. Teda prvně jsme se stavili u nich doma pro potřebné věci jako jsou šaty a doplňky.
"Allie, tyhle si musíš vzýt!" Vypískla nadšeně Lydia a v ruce držela moje oblíbené černé šaty bez ramínek.S úsměvem jsem přikývla a vrátila jsem se k líčení.Udělala jsem si kouřové stíny a na rty si dala rudou rtěnku.Potom jsem si nakulmovala vlasy a oblíkla šaty.
***
S Liah, Connrem, Lydií a Jessie jsme vešli do Brianova obrovského domu.
"Čau lidi" Zakřičel přes hlasitou hudbu Brian, který se vynořil z davu lidí.Pozdravili jsme se a potom jsme šli všichni k baru, kde nám nalil ani nevím co. Už asi hodinu jsme všichni střídavě tancovali a pili u baru.
"Chceš jít tancovat?" Zakřičel na mě Connor a natáhl ke mě ruku. Chytila jsem ji a šla s ním někam doprostřed.Začali jsme se pohybovat do rytmu hudby a museli jsme vypadat opravdu vtipně, protože jsme v sobě už oba měli hodně alkoholu, ale když jsem ucítila jak přitiskl jeho rty na mé, hned jsem vystřízlivěla.Když jsem se snažila odtrhnou, chytil mě silně kolem pasu.Cítila jsem z něj alkohol a to bylo nechutné.Nakonec se mi nějak podařilo vyklouznout z jeho náručí a utekla jsem ven.
Ani jsem si neuvědomila kam jdu, dokud jsem se neocitla v lese, na místě kam občas chodíme s kamarády. Sedla jsem si na lavičku a jen tak přemýšlela.Za sebou jsem uslyšela prasknout větev a v tu dobu jsem si uvědomila jak je to tam v noci děsivé.
ČTEŠ
Werewolf (cz)
FanfictionAllie je normální 17-ti letá dívka, která má vše co chce.Přátele, rodinu, peníze, popularitu... Všechno v jejím životě je dokonalé až do jednoho osudného dne, kdy se všechno změní a zjistí, že vše v co věřila, je jedna velká lež. Ustojí to?