15. Death and Revenge - part 1

921 82 4
                                    

"Allie buď v klidu" snažil se mě uklidňovat Justin- neúspěsně.

"Jak mám být sakra v klidu?" vyjela jsem na něj, ale hned jsem toho zalitovala. "Promiň" řekla jsem tiše, ale slyšitelně.

"To je v pořádku, chápu to" povzbudivě se na mě usmál a já se mu snažila úsměv opětovat. Pohledem jsem zabloudila k Dylanovi, který se nepřítomně koukal do prázdna, nesl to opravdu hrozně.

"Dylane, najdeme ji" trhl hlavou když uslyšel své jméno, ale nic neříkal, jen příkývl. Bolelo mě vidět ho takhle a nemoct s tím nic moc udělat.

"Kdy vyrazíme?" zeptala jsem se smečky a všichni se na mě jen zmateně dívali.

"Kam?" nechápal Fredo.

"Za mámou" řekla jsem rozhodně.

"Allie, vždyť my nevíme kde je" řekla lítostivě Cora.

"Nebuďte hloupí, je jasné že to byl Derek, kdo jiný by ji unesl?" oznámila jsem jim, jakoby to byla samozřejmost...a ona byla.

"Mohl to být někdo jiný, třeba vás chtěl někdo vykrást, ale narazil na tvou mámu" přemýšlela nahlas Liah.

"Vím určitě že to byl on." spustila jsem "Cítila jsem ho" šeptla jsem a podívala se na Justina, protože to pro něj musí být těžké jelikož je Derek jeho bratr.

"V tom případě vyrážíme" řekl Justin jakoby nic, ale věděla jsem, že zevnitř ho to užírá.

"Vždyť nevíme kde je" ozvala se Mary.

"Já možná vím kde je" prohlásila Cora a všichni upřeli pohled na ni.

***

"Jsi si jistá že bude tady?" zeptal se pochybovačně Chris když jsme se všichni dívali na opuštěný dům, ve kterém je podle Cory Derek. 

"Ano" řekla Cora hned potom, co se zhluboka nadechla. Jako první udělala krok vpřed a my jsme ji následovali. Justin opatrně otevřel zastaralé vchodové dveře, které byli ze všech stran pokryté pavučinami a nahlédl dovnitř. Když nenarazil na nic neobvyklého nebo nebezpečného, vešel dovnitř a stejně tak my.

"Dereku?" křikl do prázdna, ale jako odpověď se mu dostalo jen hrobové ticho.

"Rozdělíme se a prohledáme to tady" navrhl jelikož je to vážně obrovská vila.

"Liah, Mary a Chrisi, vy půjdete spolu. Masone a Chazi, vy půjdete s Corou a já, Fredo a Allie jdeme spolu" Justin nás rozdělil do skupinek a potom jsme se rozešli každý svým směrem.

"Omlouvám se" řekl Justin, když jsme chvíli bloudili domem v úplném tichu.

"Za co?" zeptala jsem se nechápavě.

"Za Dereka, je mi vážně líto že unesl tvoji má..."

"Justine ty za to přece nemůžeš!" namítla jsem hned "Neomlouvej se za něco, s čím nemáš nic společného"

"Můžu za to já. To já jsem udělal z Dereka to, čím je"

"Justine Allie má pravdu. Přestaň se za to obviňovat. Derek si sám vybral tuhle cestu" řekl Fredo a potom o něco zakopl.

"Do prdele!" zanadával si a potom si šel pořádně prohlídnout předmět, o který zakopl. Byla to kovová páka. Fredo se na nás se zájmem podíval a potom za páku zatáhl. Hned vedle se začali otevírat dveře, ve kterých byli schody dolů.
   Chtěla jsem jít dovnitř, ale Justin mě za zápěstí zatáhl zpátky. 

"Může to být nebezpečné, půjdu první" oznámil mi odvážně a vešel dovnitř.
   Byla tam tma, takže jsme skoro nic neviděli, ale i tak jsme šli dál a nezastavovali se. Po asi 4minutové cestě jsme dorazili k obrovských dvěřím, které jsme otevřeli. To co jsem vevnitř viděla mě šokovalo a vyděsilo, ale nejvíc naštvalo. Na konci obrovské místnosti na proti mě, byla máma, připoutaná ke zdi. Byla celá domlácená a všude měla krev.

"Mami!" zakřičela jsem a rozběhla se za ní. Pomalu zvědla hlavu a otevřela oči plné bolesti, ale teď se v nich mihla naděje.

"Jaké milé překvapení. Jsem moc rád že jste mě přišli navštívit" ozval se za mnou odporný hlas Dereka.

Po dlouhé době nová část, ale je kratší protože je to zatím jen polovina 15. části. Nevím kdy přidám další ale pokusím se co nejdřív:))

Werewolf (cz)Kde žijí příběhy. Začni objevovat