Η υπόλοιπη εβδομάδα πέρασε αρκετά ήρεμα. Έχουμε δεθεί πολύ με τα κορίτσια και ήμαστε αχώριστες πλέον. Με βοήθησαν κιόλας να βρω μια καλή σχολή μπαλέτου για να συνεχίσω το όνειρό μου, να γίνω μια παγκοσμίου φήμης μπαλαρίνα. Το άλλο μου όνειρο είναι να περάσω στην ιατρική. Λατρεύω να βοηθάω τον κόσμο, γι' αυτό το επέλεξα άλλωστε.
Το μοναδικό πράγμα στο οποίο διαφέρουμε είναι τα ενδιαφέροντα. Η Καλλιρρόη σιχαίνεται το μπαλέτο και προτιμάει τις πολεμικές τέχνες, συγκεκριμένα το taekwondo. Έχει μαύρη ζώνη και είναι το μαγκάκι της παρέας. Μ' αυτό θέλει να ασχοληθεί και επαγγελματικά εκτός από το να γίνει χημικός.
Αντίθετα η Μυρτώ λατρεύει τον χορό και θέλει να γίνει αρχαιολόγος γιατί όπως λέει " λατρεύει να ψάχνει να βρει δείγματα πολιτισμών που υπήρξαν χιλιάδες χρόνια πριν γεννηθεί εκείνη". Αν μας έβλεπε κάποιος για πρώτη φορά θα έλεγε πως είμαστε εντελώς διαφορετικές. Και αυτό είναι που μας ενώνει.
Ο πρώτος μήνας του σχολείου κύλησε πολύ γρήγορα. Έχω αρχίσει να κάνω παρέα και με τα υπόλοιπα παιδιά της τάξης μου, χωρίς φυσικά να εγκαταλείπω τα κορίτσια. Είναι πολύ υποστηρικτικοί και με έχουν βοηθήσει πολύ στο να νιώσω άνετα.
Ξεκίνησα και φροντιστήριο, στα θετικά μαθήματα φυσικά και στα αγγλικά παράλληλα με το μπαλέτο. Η ζωή μου έχει μπει σε έναν κανονικό ρυθμό πλέον και αρχίζω να συνηθίζω την καινούρια μου ζωή, χωρίς αυτό να σημαίνει πως θα ξεχάσω την παλιά. Μιλάω καθημερινά με την Ναταλία και την Κατερίνα και είναι πολύ χαρούμενες που βρήκα επιτέλους τον δρόμο μου. Τους έχω μιλήσει και για τα κορίτσια και έχουν κρατήσει επαφές, γεγονός που με χαροποιεί ιδιαίτερα.
Θα μπορούσα να πω πως είμαι ευτυχισμένη, αλλά είναι νωρίς ακόμα.
Με εκείνον τον τύπο δεν έχει γίνει τίποτα άλλο από αυτό την ημέρα του αγιασμού. Κάτι ματιές έχουμε ανταλλάξει σε μερικά διαλείμματα τις πρώτες μέρες, μόνο αυτό. Για την ακρίβεια έχω να τον δω αρκετές μέρες. Δεν τον έχω πετύχει πουθενά, ούτε στα διαλείμματα ούτε πίσω από το σχολείο που συχνάζει συνήθως.
Δεν ξέρω αν του έχει συμβεί τίποτα ή απλώς βαριέται να έρθει, δεν μπορώ να σκεφτώ κάτι άλλο. Αλλά γιατί μου είπε ότι θα με παρακολουθεί? Μήπως όντως με παρακολουθεί και δεν τον έχω καταλάβει? Γιατί αν είναι έτσι τότε θα ξέρει τους γονείς μου, θα ξέρει που μένω, με ποιούς κάνω παρέα. Μπορεί να έχει μάθει για τους συγγενείς και τους φίλους μου στην Θεσσαλονίκη. Όχι όχι αποκλείεται, δεν νομίζω να το έχει τραβήξει τόσο. Αλλά αν είναι έτσι? Τρέμω και μόνο στην ιδέα.
Για ποιόν λόγο όμως να το κάνει αυτό, δεν του έχω κάνει κάτι και δεν πιστεύω να μου το κρατάει επειδή του κατέστρεψα μια μπλούζα. Από την άλλη, την μέρα που έγινε αυτό θυμάμαι πως είχε κάτσει πίσω από μια κολόνα και με κοίταζε, έτσι μου φάνηκε τουλάχιστον.
Δεν ξέρω τι άλλο να σκεφτώ, βασικά δεν ξέρω καν γιατί ασχολούμαι. Δεν είναι ότι θα γίνει κάτι μεταξύ μας, αν και ένα σκοτεινό κομμάτι του εαυτού μου θα το ήθελε πάρα πολύ. Εντάξει ολόκληρος ο εαυτός μου, αλλά είναι φανερό πως δεν ταιριάζουμε, πως είμαστε διαφορετικοί κόσμοι. Δεν θα μπορούσε ποτέ να λειτουργήσει αυτό.
'Η μήπως θα μπορούσε?
Δεν συνεχίζεται και πολυ η ιστορια αλλα ηθελα να περιγραψω λιγο τους χαρακτηρες. Ερχονται ωραια κεφαλαια, υπομονη!! Μην ξεχνατε να σχολιαζετε και να ψηφιζετε ειναι πολυ σημαντικο!!! Τα λεμε στο επομενο κεφαλαιο<3<3
STAI LEGGENDO
''Διαφορετικοί Κόσμοι''
Teen FictionΗ Εβελίνα μια 15χρονη κοπέλα μετακόμισε με τους γονείς της στα Γιάννενα λίγες μέρες πριν ξεκινήσει την Α' Λυκείου. Χωρίς να γνωρίζει τίποτα και κανέναν από τα Γιάννενα προσπαθεί να προσαρμοστεί με μοναδικό στήριγμα τους γονείς της και της δύο κοπέλ...