Κεφάλαιο 8

86 28 3
                                    


Δεν έχουμε ένα λεπτό που τρέχουμε και τα πόδια μου έχουν πάρει φωτιά. Έχουμε απομακρυνθεί αρκετά αλλά και πάλι μπορεί να μας βρουν. Βασικά να τον βρουν, εγώ στην τελική δεν έκανα τίποτα εκείνος με τραβολογάει χωρίς λόγο.

"Στάσου ένα λεπτό, δεν μπορώ να πάρω ανάσα!" λέω λαχανιασμένη και σωριάζομαι στα σκαλοπάτια της εισόδου μιας πολυκατοικίας.

"Δεν έχουμε χρόνο, θα μας βρουν!" λέει και με τραβάει

"Δεν μπορώ να τρέξω άλλο, φύγε μόνος σου, εγώ θα γυρίσω στο σπίτι."

"Αυτό ξέχνα το, δεν πρόκειται να σε αφήσω μόνη μέσα στην άγρια νύχτα, είσαι εύκολος στόχος για κάτι ανώμαλους που κυκλοφορούν εδώ γύρω. Εξάλλου εγώ σε έμπλεξα και εγώ θα σε ξεμπλέξω, θα σε γυρίσω εγώ στο σπίτι μόλις τους ξεφύγουμε. Γι' αυτό σήκω, αλλιώς θα μπλέξουμε χειρότερα."

"Εεεμ... υπάρχει ένα μικρό θεματάκι." λέω και του δείχνω τα παπούτσια μου

"Να, αυτός είναι! Κάντε γρήγορα!" είναι ο υπεύθυνος μαζί με δύο υπαλλήλους του μαγαζιού και τρέχουν προς το μέρος μας.

"Γαμώτο!" λέει και με κοιτάζει ανήσυχα. Έρχεται κοντά μου και εκεί που δεν το περιμένω με παίρνει στα χέρια του όπως ο γαμπρός τη νύφη και αρχίζει να τρέχει.

"Τι κάνεις, άσε με κάτω!" λέω και προσπαθώ να του ξεφύγω

"Δεν έχω άλλη επιλογή και δεν υπάρχει περίπτωση να σε αφήσω μόνη σου και να φύγω. Οπότε κάτσε φρόνημα και απόλαυσε την διαδρομή."

Δεν λέω τίποτα άλλο και κάνω όπως μου είπε. Έχει αρκετό κρύο αλλά δεν με ενοχλεί, η αγκαλιά του είναι πολύ ζεστή και μυρίζει υπέροχα. Σε όλη τη διαδρομή τραβάω τζούρες από το άρωμά του προσπαθώντας να μην με καταλάβει. Θα μπορούσα να κάτσω έτσι για πάντα.

Όταν επανέρχομαι στην πραγματικότητα βλέπω πως στρίβει αριστερά και δεξιά στα σοκάκια σε μα περιοχή που δεν την ξέρω.

"Που πηγαίνουμε?" ρωτάω ανήσυχη

"Μην ανησυχείς δεν πρόκειται να σου κάνω τίποτα, στο γκαράζ μου πάμε, εκεί δεν θα μας βρουν."

Μετά από λίγο φτάνουμε σε μια εγκαταλελειμμένη αποθήκη. Με αφήνει κάτω απαλά και ανοίγει την πόρτα. Μπαίνει μέσα και ανοίγει το φως.

"Έλα μέσα δεν δαγκώνω." λέει και μου κλείνει παιχνιδιάρικα το μάτι. Μπαίνω μέσα διστακτικά και μένω άφωνη. Παντού υπάρχουν μουσικά όργανα, ντραμς, κιθάρες, αρμόνια, κονσόλες ήχου, ηχεία, ότι έχει ένα κανονικό στούντιο! Από την άλλη μεριά υπάρχουν δυο καναπέδες, δυο μικρά ψυγεία, μια τεράστια τηλεόραση και πολλά βιντεοπαιχνίδια!

''Διαφορετικοί Κόσμοι''Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin