Si vad cum o lacrima se rostogoleste pe fata lui.
-Oricum vroiam sa te intreb ceva, ii zic.
-Zi! Ma incurajeaza.
-Pai... Cum fac grasi sex ? Il intreb si izbucnim ambii in ras.
-Ok, la asta nu ma asteptam. Raspunde inca razand.
-Serios, nu glumesc. Ii zic si imi iau o fata serioasa.
-Hai sa mergem si iti zic pe drum.
Razand in hohote ne ridicam si pornim spre iesire, cum iesim din separeu imi cade privirea pe un baiat cu ochii de culoarea smaradului. Il prind pe Edi de mana si continu sa il trag spre usa. Dar nu trec neobservata pentru ca acum toti cinci se uitau la noi dar mai ales la mainile noastre. Trecem repede prin fata lor si iesim afara din cafenea si pornim spre casa. Nu a durat mai mult de 10 minute drumul spre casa, cum am ajuns in fata blocului ne-am luat la revedere si eu am urcat pana la etajul meu intrand in casa si incuiund usa in urma mea.
Ma arunc in patul meu mare si pusos si acolo mor.
Dimineata vine repede si la fel si sunetul alarmei, cel mai enervant sunet posibil. Ma ridic cu greu din pat si inaintez pana la baie unde ma spal pe fata si pe dinti, dupa imi croiesc drum inapoi spre camera mea unde imi caut ceva de imbracat, am ales o pereche de pantaloni negri taiati in genunchi si un hanorac negru cu un scris alb pe el, machiajul e unul simplu ce consta intr-un eye liner negru, fond de ten, creion de sprancene si pudra. Dupa ce sunt gata imi pun ghetele negre in picioare si sunt gata de plecare.
Imi salut parinti si ies pe usa, jos la bloc ma astepta Edi cu ceasca de cafea mare si un zambet imens. Cum am ajuns in fata lui zambetul lui se mari ma imbratiseaza si imi da cana de cafea.
-Merci mult, Edi! Ii zic si ii inapoiez zambetul. Pornim spre scoala continuand sa vorbim de ce s-a mai intamplat. Pana cand ajungem la scoala. Ca si ieri in fata scoli sunt baieti care radeau si vorbeau foarte tare, dar mai erau inca 5 fete langa ei care tot se lipeau de ei, mai pe scurt niste *postituri*. Inaintam pana cand ajungem in fata lor unde Edi ma ea in brate, ne lu-am la revedere eu intrand in scoala si el mergand inainte.
Intru in scoala si imi aduc aminte ca eu am clasa la ultimul etaj ultima clasa asa ca inaintez tot inainte pana cand ajung in fata usi si intru. In clasa era liniste in fata clasei banuiesc ca era o profesoara pentru ca acum se uita foarte urat la mine si imi trimite sageti din priviri.
-Unde te crezi domnisoara ? Ma intreaba femeia, pe un ton prea ascutit pentru urechile mele.
-Ma scuzati ca am intarziat. Ii zic.
-Nu te scuz si te poftesc afara din clasa.
Ok nu am inceput ziua bine asa ca ies din clasa si ma asez pe calorifer, imi dau drumul la muzica la maxim si incep sa scriu pe telefon, toate ideile pentru ziua asta. Cand simt o mana calda asezata pe umarul meu, nu trebuie sa ma intorc ca sa stiu cine este, o singura persoana imi provoaca asemenea furnicatuti. Imi dau castile jos si ma intorc spre el.
-Da? Zic si ma uit la el, era imbracat tot in negru ca si ieri.
-Te-a dat afara, iubire? Ma intreaba in bajocora.
-Da ma dat afara, briosel! Ii raspund la fel.
-Briosel serios, alt ceva nu ai gasit? Poate demeon sau gigolo suna mai bine.
-Pai nu merge gigolo atat timp cat tu platesti femeile sa se culce cu tine asta se cheama curvar, in caz ca nu stii. Ii zic si incep sa rad. Proasta miscare ca iar ma prinde de maini si ma aduce la acelasi nivel cu fata lui la cativa centimetri distanta.
-Eu as avea grija cum vorbesc in locul tau. Imi zice dur si dupa se apropie si mai tare.
-Esti un nesimtit. Ii zic si vreau sa ma indepartez de el, dar ma trage si mai aproape.
-E una din multe altele mele calitati. Imi sopteste in ureche suflundu-mi aerul cald in ureche si pe gat.
-Hai sa mergem. Imi zice si ma trage dupa el, nu apuc sa ma dezmetitesc pentru ca deja eram in masina, nici nu am realizat cand a trecut asa repede timpul.
-Unde mergem? Il intreb.
-O sa vezi, acum puneti centura. Imi spune si porneste.
Nu il bag in seama si continui sa ma uit pe geam pe care acum se prelingeau picaturi mici de ploie. Si ce bine ma trezisem dimineata.
-Puneti centura! Imi tipa in ureche.
-Nu vreau! Ii tip inapoi si ma intorc la privitul pe geam. Imi pun capul pe geam si sunetul picaturilor impreuna cu linistea din masina ma imping in ghiarele somnului adanc.
Ma trezesc din somnul adanc in care am picat din cauza unor buze moi ce imi mangaiau gatul.
-Uite cine a facut ochii, urata adormita! Imi zice arogant dupa care incepe sa rada .
-Uite cine vorbea pinochio. Ii raspund la fel de aroganta si inceec sa ma intind dar ceva ma tine atintita de scaun, era centura. Stai eu nu mi-am pus centura, banuiesc ca briosel a facut-o. Incerc sa ma uit pe geam sa vad unde suntem dar nu reusesc sa vad nimic era intuneric complet. O, doamne.
-Cat am dormit? Unde suntem? O doamne sunt moarta! Asta o sa patesc o sa ma omoare ai mei! Du-ma acasa acum ! Incep sa ii tip in fata.
-Ai dormit vreo 5 ore, nu te duc acasa si nici unde suntem nu iti zic. Raspunde si isi intoarce inapoi atentia la tigara ce abeea a aprinso.
Nu am nici o sansa, o sa ma omoare mama cand o sa afle si tata o sa ma decapiteze. O doamne deci eu sunt moarta momentan si briosel nu vrea sa ma duca acasa ce ma fac acum ? Am doua solutie ori stau aici cu el si ma uit la nimic ori o iau pe jos pana acasa. Mai bine merg pe jos pana acasa decat sa mai stau cu agorantul asta in masina. Ma intorc cu spatele la el si apas pe clanta dar nu merge ca era incuiata.
-Deschide! Strig la el.
-Inceteaza cu fitele astea. Imi spune si se intoarce la tigara lui.
-Stii cum se cheama asta? Sechestrare o sa ajungi la inchisoare pentru ca mai rapit. Continui cu momentul de isterie.
Nu ma judacati sunt nervoasa si inchisa cu un nebun inchisa in masina.
-Daca ai tacea doua minute ai intelege situatia....
-Ce situatie sa inteleg ,aia im care mai rapit sau aia in care ma sechestrezi? Il intreb aroganta.
-Gata, m-am saturat nu te sechestrez am ramas fara benzina si suntem in mijlocum campului nu am cum sa te duc acasa si nici cum sa deschid usile ca toate sunt alimentate pe benzina, intelegi sau vrei sa iti mai zic o data. Ma intreaba, era nervos, avea ochii negri acumse uita uritat la mine.
-Si de ce nu iti folosesti chestia aia numita telefon sa suni pe cineva sa vina sa ne ea? Sau nu te-ai gandit la asta? Il iau la misto.
-O scuzama. Si imi arunca telefonul in brate. Suna tu chiar te rog. Ii iau telefonul in mana si atunci observ ca nu aveam semnal. O scuza-ma de ce nu suni pe cineva ? Nu ai retea cumva? Ma intreaba in batjocora.
-Si noi ce ar trebui sa facem ? Il intreb deja intrigata de toata situatia asta e doar vina lui daca nu ma lua de la scoala nu ajungeam aici.
-Asteptam pana maine dimineata si o sa vina baieti dupa noi. Imi zice si isi mai aprinde o tigara. Fara sa ma mai pot stapani ii dau o palma peste fata si incep sa tip la el.
-Auzi briosel tu esti tampit sau prost, cum sa stam aici, nu pot, e doar din vina ta daca tu nu ma rapeai si nu ma aduceai la dracu in praznic, esti asa un egoist nici o data nu te gandesti la alti doar la tine eu una sunt ca si moarta ai mei sigur o sa ma omoare cand ajung acasa asa ca ce mai conteaza. Pana la sfarsitul discursurui ma calmasem deja.
-Te-ai calmat gata? Ma intreaba.
-Invata-ma sa fumez. Ii zic si astept. Se apleaca peste mine si ea un pachet din bord, il desface si scoate doua tigari din el dupa care il arunca inapoi. Intre timp imi scot centura si ma aplec sa imi iau geanta de pe jos si imi scot telefonul din ea, imi arunc geanta inapoi si pornesc muzica. La inceput imi arunca o privire confuza dar isi revine dupa ce aude melodia cum bubuia din boxele telefonului.
Imi intinde o tigara la care ma uit dubios dar o iau in mana si ma uit la ea.
-Ai degand sa o fumezi sau te uiti la ea? Ma intreaba in timp ce isi aprinde tigara.
Ii arunc o privire rautacioasa si isi da seama ca nu stiu ce sa fac asa ca imi arunca tigara neaprinsa pe bord si dupa, imi intinde tigara lui.
-Trage din ea. Imi spune simplu. Trag din ea dar cum trag ma inec si incep sa tusesc ca o descreierata. Mai trage o data si dupa mai trage o data dar de data asta aer ca sa ajunga aici. Imi zice si imi atinge. Mijlocul pieptului.