25. Here comes goodbye

69 3 2
                                    


Oameni isi iau la reveder in moduri diferite si se duc, chiar daca pleaca sau mor tot isi iau la revedere de parca nimic nu s-ar intampla si totul o sa fie bine, totul se schimba nimic nu ramane la fel si nimeni nu e perfect. Stau in pat si Edi ma tine in brate inca sunt socata sper sa fie doar o gluma dar stiu ca nu e asa, il strag si mai tare in brate. Incep sa plang cand ma gandesc ca tot ce a fost intre noi o sa se termine nu ma asteptam la un sfarsit asa de crud. Nu inteleg de ce se intampla asta si orice ar fi nu vreau sa il pierd il vreau cu mine aici pentru totdeauna. 

Ma trezesc din cauza razelor de soare care imi intra in ochi, ma intorc in cealalta parte dar nu mai e nimeni cu mine in pat doar un plic alb cu semnatura lui pe ea. Deschid scrisoarea si incep sa o citesc.

 Draga sora, 

Nu am avut curajul sa iti zic de la inceput si nici acum nu il am de aceea ti-am scris aceasta scrisoare. Te stiu de cand erai mica si nu pot sa iti fac rau, dar nici asa nu pot sa traiesc. Nu e felul meu, nu pot sa raman aici sa vad cu o sa va distrugeti din cauza mea, va iubesc prea tare si daia am si plecat. 

Vreau sa ramai cu bine si sa stii ca tot timpul o sa fiu langa tine. Stiu ca ti-e greu sa crezi ca ti-am zis dar e adevarat, desi nici eu nu vreau sa cred, vreau sa fie doar o minciuna, o gluma nevinovata dar nu e asa. 

O data ce totul o sa se termine vreau sa ramai doar cu amintirile frumoase nu cu astea. O data cineva mi-a zis ca viata e prea scurta ca sa regreti si asa e desi o sa fie greu vreau sa treci peste mine si sa ramai doar cu ce e mai bun. Cum ar fi cand eram mici si mereu imi luai jucarile si incepeai sa plangi daca le luam inapoi. 

Sa nu uiti nici o data daca tu suferi, sufar si eu. Vreau sa zambesti. Vreau sa iti traiesti viata, te iubesc.

p.s. uitate in plic. 

Cu drag iubitul tau Edi. 

Am scapat scrisoare din mana si am luat plicul de unde am scos lantul lui militar care il purta tot timpul la gat. Nu m-am mai putin abtine si am izbucnit in plans. 

-Nu mai e! intra mama lui plansa in camera. A avut accident de masina si a murit. Continu si plange si mai tare, ma ridic si o iau in brate.

Seara...

Au trecut deja cateva ore dureroase in care tot ce am facut a fost sa plang si sa ma gandesc la ce s-a intamplat. Am plecat din Bucuresti ca sa mergem in Constanta pentru ca el aici s-a nascut si rudele lui aici erau. 

Stau pe plaja,si o stea cazatoare tocmai apare pe cerul noptii. Ii urmaresc dara arginte care o lasa pe cer, oare asta suntem si noi? o urma pe pamant. Totata viata mea mi-am dorit pe cineva langa mine care sa fie acolo si la bine si la rau, cand l-am primit nu am stiut sa il apreciez si l-am pierdut. Oare asta e viata mea, sau doar e un scenariu care trebuie jucat.

Iertarea? e cel mai greu lucru de facut, dar trebuie, am gresit la fel ca toata lumea, dar trebuie sa fac o schimbare si asta incepe de acum. Oare asa e facuta omenirea? trebuie sa te invete cineva cum sa iubeste, cum sa ierti, cum sa traiesti sau pur si simplu inveti pe parcurs.

Ma ridic de pe plaja si ma indrept spre mare, imi scot cismele negre din picioare si intru in apa, e rece dar ma obisnuiesc si continui sa inaintez pana cand apa imi ajunge sub barbie. 

Vreau sa fac o schimbare, vreau sa ma regasesc, vreau sa am prieteni adevarate. Vreau sa fiu ca inainte desi stiu ca o sa muncesc mult o sa o fac. O sa iau totul de la zero. Imi ridic capul spre cer si vad miliardele de stele ce se aflau deasupra mea. Nu sunt trista, stiu ca Edi e undeva sus si ma urmareste chiar in momentul asta si se bucura pentru mine, nu o sa il uit nici o data, o sa fie mereu cu mine, exact cum a zis.

Viata e grea, mereu cand te ridici ceva te doboara dar mereu trebuie sa lupti pentru ceea ce vrei si asta o sa fac si eu. O sa fac tot ce tine de mine ca totul sa se intoarca la normal.

Poate ce doare cel mai tare sunt momentele care am fi putut sa le petrecem impreuna si acum nu mai sunt posibile. Faptul ca nu mai e aici ma supara dar stiu ca e bine unde e si o sa fie mereu asa, desi nu a vrut sa imi arate stiu ca a suferit mult, dar acum totul atrecut. 

Nu mai suntem aproape dar il simt in inma mea si acolo o sa fie pentru totdeauna, sau intamplat multe dar nu mai e nimic de zis suntem in locuri diferite acum. Suntem atat de departe dar totusi atat de aproape. 

Totul are un sfarsit si asta a fost sfarsitul lui dar nu si al meu. Totul o sa se schimbe de acum incolo. 

Din perspectiva autorului.

Statea in apa si se uita la cer desi se astepta sa fie daramata nu a fost asa. Era gata sa treaca peste toate greutatile si sa o ea de la zero, nu mai vroia sa sufere, vrea sa fie fericita. Edi era prezent la scena desi ea nu il vedea statea si se uita la ea cu regret nu ar fi vrut sa o paraseasca nici o data, dar s-a intamplat nimeni nu e anuntat inainte sa se intample ceva. Si asa si-au luat la revedere cu promisiunea ca ceva se v-a schimba. 

Hello! Va multumesc ca imi cititi cartea, sunteti geniali! Sper ca va place capitolul asta desi e scurt. Astept comentarile si voturile. Love you!!!

Xoxo Sasha.


Fire WithinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum