Dupa micul incident de seara trecuta, profa a tipat la noi si dupa ne-a trimis pe fiecare la el in camera. Acum e ora 7 si noi trebuie sa coboram la masa de dimineata, dar serioasa sa fiu e prea devreme pentru asa ceva, as vrea sa dorm, mai ales dupa seara trecuta. Maia mergea langa mine si era la fel de adormita ca mine. Ambele eram imbracate in colanti negri si niste hanorace largi.
Cand am ajuns in cantina ne-am dus sa ne luam mancarea, care nu arata absolut de loc comestibila, asa ca nu mi-am luat nimic de mancare in schimb mi-am luat un ceai ca nu aveau cafea, cica suntem prea mici sa bem cafea. Prosti dar ce sa faci.
-Unde ne asezam? ma intreaba Maia.
-Hai afara, ca sunt si acolo mese si asa putem si fuma. ii zic si o iau inainte.
Am gasit doua scaune si ne-am asezat, era un peisaj superb in fata noastra.
-Ce fac fetele? ne intreaba Matei si se aseaza langa noi.
-Admiram peisajul, tu? ii raspund eu si ma uit la el. Nu apuca sa zica nimic ca vine Axel si se aseaza si el langa noi.
-Am rezolvat. Zice si isi trage si el un scaun.
-Ce? il intreaba Maia si isi aprinde si ea o tigara.
-Mergem cu Atv-urile, pentru ca suntem majori. ne zice si isi da ochii peste cap.
-Vreau si eu. II zic si ma uit la el cu o fata de catelusi.
-Ce stii sa faci? ma intreaba si se lasa mai in fata pe scaun.
-Depinde, ce vrei? il intreb si imi musc buza, ma uit in ochi lui si ii zambesc.
-Pai daca e sa o luam asa... nu apuca sa termine propozitia ca ma duc si ma asez la el in brate. Se uita la mine si zambeste, isi pune mana pe coapsa mea si ma trage mai aproape de el, ma apropi de fata lui imi intorc putin capul si cand vrea sa se apropie si mai tare, ma trag in spate si ma ridic de la el din brate.
-Teapa, nu sunt asa de usor de cumparat. ii zic si ii scot limba.
Nu mai zice nimic si se uita urat la mine.
-Bine, daca ati terminat, putem merge. Zice Matei si se ridica.
Ma ridic si eu cu Maia si mergem in camera noastra sa ne schimbam, aparent sunt mai multi care sunt majori si isi pot lua Atv-uri. Ma schimb intr-o pereche de pantaloni de piele negri si un maieu scurt tot negru, in picioare imi iau cizmele si pe deasupra imi pun hanoracul. In mai putin de 30 de minute eram gata amndoua si am coborat jos.
Pe Chris nu am vazut-o azi, probabil ca e cu noua ei prietena, Agip. Am ajuns repede jos si ne-am indreptat spre baieti si asa cum ma asteptam Chris era acolo cu Agip si vorbeau cu Matei si Axel care pareau atat de fascinati de ele.
-Lasa. zice Maia si ma trage dupa ea in partea opusa.
Il vad pe Dan asezat mai incolo pe un Atv si o trag pe Maia spre el.
-Hello ce faci? il intreb si ii zambesc.
-Bine abea astept sa plecam, voi ? ne intreaba si se uita la mine.
Imi scot pachetul de tigari din buzunar si ii ofer si lui una, o acepta prea multe eforturi si o aprinde.
-Bine. ii raspund si trag din tigara mea abea aprinsa.
-Cu cine mergeti? ne intreaba si elibereaza fumul din plamani in forma de cerculete.
-Pai trebuia sa mergem cu Axel si Matei, dar si-au gasit pe altcineva. zice Maia repede si se uita la Dan.