Inaintez pana la usa de la intrare pe care apas ,nu ma mira faptul ca nu e inchuiata, iese si el in urma mea si incuie usa, dupa o ea in fata mea unde cheama liftul. Coboram pana in parcare unde deblocheaza o masina superba, negru mat.
-Ce s-a intamplat cu ceea cu care am venit ? Il intreb dar el nu raspunde si urca in masina. Normal !ce asteptam si un raspuns, chiar am pretenti.
Ma urc si eu in masina si ii pun cea mai tampita intrebare pe care puteam sa o pun vreodata.
-De ce nu mergem sa bem o cafea? Asta chiar a iesit din gura mea, trebuie neaparat sa invat sa gandesc inainte sa vorbesc.
-Nu te mai grabesti sa ajungi acasa, printeso? Ma intreaba arogant.
-Nu ai mei sunt plecati trei zile din oras. Raspund si imi intorc privirea spre strada era superb afara.
-Atunci mergem la o cafea. Ma anunta si intoarce masina, spre intrarea pentru Kfc drive.
-Ma refeream la o cafenea adevarat, nu sa bem o cafea in masina. Ii zic si imi dau ochii peste cap.
-Nu o bem in masina, mergem undeva. Nu ii mai pun nici o intrebare si astept sa termine de cumparat cafea si plecam spre nu stiu.
Dupa aproximativ 10 minute de mers opreste la marginea unei rape.
Coboram din masina si ne asezam ambi pe bordul masini, imi intinde o tigara pe care o acceptam cu cea mai mare placere.
-De ce mai adus aici? Il intreb si iau primul fum, chiar nu ma mai inec.
-Pentru ca e liniste! Imi raspunde si isi vede de tigara lui.
-Locuiesti singur? Inca o intrebare la care nu cred ca o sa imi raspunda dar ca de obicei ma uimeste si imi raspunde.
-Da. Cat de sec poate fi baiatul asta.
-De ce? Chiar sper sa primesc un raspuns.
-Pentru ca asa vreau. Raspunde la fel de sec.
-De ce nu poti raspunde si tu calumea la o intrebare? Il intreb deja enervata de atitudinea lui.
-De ce pui asa de multe intrebari? Ce te intereseaza pe tine ce fac eu? Uau am evoluat am scos mai mult de un cuvant de la el.
-Pentru ca pot si ca vreau! Ii raspund cu cuvintele lui.
Nu ii mai pun nici o intrebare si continui sa ma uit in zare chiar eu un peisaj frumos aici. Nu inteleg de ce a ales tocmai locul asta dar a facut bine ca l-am vazut. Nu inteleg de ce e atat de distant de ce nu poate raspunde la niste intrebari usuare care nu il costa nimic.
Sunt intrupta din sirul gandurilor de telefon ce imi suna, il scot din buzunar si vad ca ma suna Edi ii raspund repede.
*Ce faci iubita?* ma intreaba si aud un chicotit pe fundal.
*Bine iub la o cafea tu?*ii raspund si automat imi apare un zambet pe buze cand il aud ca incepe sa rada.
*Vin pe la tine diseara ca ai sa imi povestesti ceva si dorm la tine* ma anunta.
*Ok iubire te sun cand ajung acasa si vi, a da si poti ramane la mine diseara, vreau sa ne distram* ii zic.
*Ok ok ne distram, te pup* imi zice si inaite sa inchida imi iau si eu la revede si inchidem.
Ma intorc spre Axel care se incrunta la mine, si nu inteleg de ce.
-Mergem? Il intreb.
-Te grabesti la iubitatu? Ma intreaba arogant si isi mai aprinde o tigara luand si eu una din pachet.
-Da. Ii raspund si mai trag un fum.
Nu mai zice nimic si continua sa fumeze.
Pana cand ajunge la filtru arunca tigara pe jos si se intoarce spre mine.
-Stii ceva nu plecam nicaieri. Imi spune si nu mai am nici o sansa sa protestez ca isi lipeste buzele de alee mele, nu pot rezista tentatiei si ii raspund asa devenind un sarut mult mai salbatic si mai posesiv, adanceste sarutul cu o singura miscare el fiind acum peste mine si eu avand picioarele inconjurate pe talia lui isi misca buzele preluand controlul si adancind si mai tare sarutul isi muta mainile pe talia mea strangando si mutandu-ma si mai sus, intrerupe saruta si trece mai jos acum sarutandu-mi gatul, isi pune o mana pe sanul meu drept si atunci ma blochez nu stiam ce sa fac, asa ca pur si simplu mi-am pus mainile in jurul gatului lui si l-am tras inapoi spre buzele mele, nu refuza si asa pornim un nou sarut la fel de posesiv ca celalt. Tota magia dispare in momentul in care telefonul ii suna el se ridica de pe mine si raspunde. Indepartandu-se considerabil de masina, nu pot sa imi dau seama ce tocmai am facut, e gresit.Ma ridic de pe bord imi pun telefon inapoi in buzunar si ma urc in masina, am deschis bordul masini de unde am luat un pachet de tigari pe care mi l-am pus in geanta. Dupa vreo 10 minute termina de vorbit si urca in masina, isi deschide bordul de unde vrea sa ea pachetul de tigari dar mirare nu mai era nici unul banuiesc ca eu l-am luat pe ultimu.
-Mi-ai luat tigarile ? Se uita la mine cu o fata acuzatoare.
-Da. Ii raspund simplu. Si continu sa trag din tigara de care uitasem.
-Si, mi-l dai inapoi? Ma intreaba.
-Nu il pastrez, nu am degand sa imi dau bani pe tigari. Ii zic si continu sa fumez.
-Bine, atunci dami-l pasta si iti iau altu. Imi zice si intinde altu, asa ca cedez si ii dau pachetul.
Dupa 15 minute ma la-sa in fata blocului, cobor si nu ii mai zic nimic. A fost o zii plina asa ca nu mai pot face nimic. Dupa ce intru in casa ii dau mesaj lui Edi in care ii explic ca sunt foarte obosita si ca ma culc si ii zic sa ma duca maine la scoala dupa asta ma arunc in pat si acolo mor.
De dimineata ma trezesc pe la 6:30 sa reusesc sa fiu gata pentru scoala azi chiar o sa stau la scoala indiferent ce se intampla pentru ca nu mai pot chiuli deja mi-am luat trei zile pauza. Ma imbrac cu un tricou negru lung pe spate cu un imprimeu cu doua aripi pe spate, o pereche de pantaloni scurti negri care sunt acoperiti de tricou si in picioare o pereche de tenisi negri. Imi iau ghiozadanu negru din piele si ies pe usa ma urc in lift unde imi verific linia eyelineru-lui care era perfecta ies din bloc si il vad pe Edi care ca de obicei are doua cafele in mana ne lu-am in brate si plecam spre scoala.
-Ai o tigara? il intreb in timp ce ne apropiem din ce in ce mai mult de scoala.
-Stai! Ce ? Ma intreaba in timp ce isi scapa cafeaua pe jos. Era socat chiar foarte socat.
-Ai o tigara? Il intreb mai tare si imi dau ochii peste cap.
Nu mai zice nimic si imi intinde tigara fara sa mai comenteze, ii povestesc tot ce am facut zilele astea in afara de unele parti pana cand termin de povestit ajungem in fata scoli unde ca de obicei se odihneau cei cinci crai, Axel isi fixzeaxa privirea pe mine. Eu ma fac ca nu il vad si continuam sa mergem. Cand ajungem in fata scoli il iau in brate si plec spre ora. In timp ce urcam scarile imi aud numele strigat de o fata, ma fac ca nu o aud si continu sa urc. Pana cand sunt trasa de mana.
-Sasha!!! Imi zice Mia. Imi pare rau ca nu ti-am luat aparare in fata lui Matei nu mai ca eram blocata nici o data nu am vorbit cu ei. Imi zice repede.
-E ok Mia. Ii zic si o iau in brate.
-Iesi cu mine la o tigara? Ma intreaba zambind.
-Cu o conditie! Ii zic si ii zambesc.
-Orice! Raspunde repede.
-Vreau si eu o tigara! Cand aude incepe sa rada si ma ia de mana si pornim inapoi pe scari in jos.
Ajungem jos si iesim pe usa pe care abeea intrasem se pare ca nu o sa ajung la prima ora. Ne asezam pe banca pe care am stat si in prima zi si ne aprindem tigarile.
-Ce ti s-a intamplat cand ai plecat cu Axel? Ma intreaba curioasa.
-Pai mai nimic mi-a tinut o teorie de cat de buni sunt ei si dupa ma dus acasa. Uau chiar a iesit credibil nu credeam ca o sa sune asa bine, trece peste fara a mai pune intrebari eu ralaxanduma complet. Dar de o data cineva imi opreste razele soarelui care imi mangaiau pielea. Imi deschid ochii si il vad pe Axel cu un pachet de tigari in mana pe care mi-l intinde. Nu mai zice nimic si pleaca. Ce a fost asta? Asta chiar a fost ciudat ma uit la pachetul care era colorat. Il desfac si vad ca si tagarile erau de toate culoarile trebuie sa recunosc ca arata bine chiar foarte bine. Mia avea o fata mira.
-Ce a fost asta? Ma intreaba uitand de tigara ei.
-As vrea sa stiu si eu. Ii zic.
-Tocmai am vazut bine Axel a dat ceva? Ma intreaba uimita.
-Da ce e asa de anormal? Nu inteleg nu a facut o crima de ce se comporta asa de ciudat de parca tocmai mi-a taiat capul, o doamne nu o mai inteleg cand da nu e bine cand nu da iar nu e bine.
-El nu a dat nici o data nimic. Vorbeste la fel de uluita. Deja am inceput sa ma satur de prezenta ei si de comentarile ei asa ca ma ridic.
-Eu trebuie sa ajung la ora.
Minune trei capitole intr-o zi! Sper sa va placa! Imi pare rau de greseli!
Xoxo sasha.