28.I found.

92 4 1
                                    


Ma trezesc din cauza mamei care tot tragea de mine sa ma ridic din pat ca o sa intarzi la scoala. Ma ridic din pat si o vad pe Chris incercand sa gaseasca ceva prin bagaj cu care sa se imbrace.

-Neata. II zic si imi iau telefonul de pe masa. 

-Neata. Cum ti-se pare ca arata? ma intreaba si se intoarce spre mine, in mana avea niste pantaloni negri si un tricou negru. 

-Perfect. ii zic si ii zambesc. Ea se duce la baie ca sa se schimbe si eu ma uit sa vad daca ma sunat cineva, minune aveam un mesaj de la Matei.

*Matei: Neata in vreo 10 min ajung la tine, ok?

Ii zic ca e ok si imi arunc telefonul pe pat mai am inca vreo 5 minute sa ma pregatesc asa ca ma apuc, ma dezbrac de pijamale si trag pe mine o pereche de pantaloni negri cu talie inalta, un tricou negru simplu pe care mi-l bag in pataloni si in picioare o sa imi pun cizmele. De machiaj nu am timp asa ca ma dau doar cu fond de ten, rimel, creion de sprancene si bronzer. Imi desfac parul si il pieptam. Si in mai putin de 10 min sunt gata, intre timp a iesit si Chris din baie, cand am vazut-o am ramas putin uimita eram imbracate identic, am inceput sa radem si am plecat la scoala. Mi-am luat geanta de la usa si am plecat.

-Cu ce ajungem? ma intreaba Chris, in timp ce coboram scarile.

-Vine Matei sa ne ia. ii raspund si iesim afara din bloc, probabil ca intarzie. imi scot pachetul din geanta si imi aprind o tigara. 

-O Matei, iubitul tau ? ma intreaba si se aseaza langa mine pe prima treapta. Cum aud ce a zis ma bufneste rasul.

-Nu doamne NU. ii zic si continui sa rad. 

-Si atunci cine e? ma intreaba si imi ea tigara din mana. 

-E un coleg din clasa a 11, e super de treaba. Inainte sa imi termin propozitia ii si vad masina. Hai ii zic si ma ridic. 

Mergem spre masina si eu ma urc in fata si ea in spate. 

-Matei! ii zic si ma intind sa il iau in brate. Ea e Chris, e cu mine in clasa si locuieste cu mine acum. continu si ma uit la el sa vad ce reactie are. Nu ca m-as astepta sa aiba vreo reactie, vambeste si se intoarce catre Chris.

-Incantat. zice si da mana cu ea. Mergem? ne intreaba si isi muta privirea catre mine. 

-Sigur, dar nu ne oprim si noi sa lu-am o cafea? ii raspund eu.

-Sigur ca ne oprim. zice si imi zambeste. 

Pornin spre scoala, in drum ne oprim la mc drive sa lu-am cafelele. Cand ma gandesc ca inainte in fiecare dimineata imi aducea Edi cafeaua si mergeam cu el la scoala, azi ar fi prima zi cand nu merg cu el la scoala si asta doare chiar foarte tare.

-Pamantul catre Sasha. il aud pe Matei cum tipa la mine. 

-Da... ii iau cafeau din mana si nu ii mai zic nimic, imi aprind o tigara si ma uit pe geam.

 Nu imi vine sa cred cat de repe a trecut timpul parca ieri era prima zi de scoala si el ma ducea si radeam si ne simteam bine, dar se pare ca acum nu mai e. Dar ma bucur ca nu sunt singura, il am pe Matei si Chris care sunt langa mine in momentul asta desi ei nu isi dau seama sunt aici pentru mine, poate o sa le povesc intr-o zi ce sa intamplat dar acum e prea curand. Fara sa imi dau seama am si ajuns la scoala si nu a mai parcat langa masina lui Axel a parcat viz a vi de masina lui. Toate privirile s-au atintit pe noi si deja ma simt ca o vedeta de film, dar stiu ca nu sunt.

-Hai. Zice Matei si coboara din masina urmat de noi. Matei se aseaza pe bordul masini asa ca ma asez si eu langa el si Chris langa mine.

-Nu ar trebui sa mergem la ora? intreaba Chris deja panicata.

Fire WithinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum