11.Poate nu e totul pierdut.

178 9 2
                                    


Stiti momentele cand totul e perfect si totul mergem cum vrei tu, arati cel mai bine, dormi pana tarziu si totul merge bine? Ei bine nici eu nu le stiu. E ora doua noaptea si telefonul meu suna in continu. Ma ridic si raspund

*Da ?*

*Ce faci iubito ?* raspunde Axel, e clar ori e beat ori s-a lovit la cap.

*Nu sunt iubita ta, zii ce vrei ?* il intreb artagoasa.

*Sunt in fata blocului tau si urc*

*Ce dragut esti, ma si aunti* ii zic cu aroganta.

*Stiu, nu asta ai iubit in tot deuana la mine ?* ma intreba amuzant.

*Asta si contul bancar* ii raspund la fel de aroganta.

*Hai deschide usa iubire*

Ii inched si ma duc sa deschid usa, cand o deschid il vad sprijinit de tocul usi cu ochii rosii si un zambet tamp pe fata. Doua ipoteze ori a plans, ori e drogat. Cred ca merg pe a doua, acum serios el sa planga, n-ai sa vezi.

-Iti place ce vezi ? ma intreaba amuzat.

-Sigur ca imi place, mai ales ochii injectati, aia sunt preferatii mei. Ii raspund cu aroganta.

-Stiam ca o sa iti placa, daia am si venit, sa ii vezi. Incerca sa se apropie de mine dar se impiedica de prag si e cat pe ce sa cada, bine ca are reflexe si nu imi gusta gresia. Se restabileste pe propile picioare si incepe sa rada ca un prost ce e .

-Te-ai drogat? Il intreb cat de calma pot eu.

-Uauuuu avem o fetita desteapta aici.

Minunat nu numai ca ma enerveaza cand e treaz acum sigur o s ail injunghi cat mai repede. Ii scot jeaca ca el nu poate singur si dup ail descalt si il asez pe un scaun .

-De ce te-ai drogat ? il intreb, in timp ce ii dau un pahar cu apa.

-De unde sa incep, m-ai dat afara, m-ai parasit nu mi-ai raspuns la mesaje si asa mai departe. Imi raspunde in timp ce se juca cu paharul din care nu s-a chinuit sa bea.

-Si te intereseaza asa de tare pentru ca ?

-Pentru ca imi pasa de tine, te iubesc prostuto, mereu am facut-o doar ca imi era frica sa o recunosc dar acum nu imi mai e. Te iubesc asta e adevarul. imi zice uitandu-se la mine.

Nu, nu poate sa imi zica asta acum m-a distrus, m-a ganit de langa el nu m-a ascultat nu m-a ajutat si lista continua.

-Si acum vrei sa iti sar in brate sis a iti raspund, ei bine asta nu o sa se intample, nu suntem in basme, tot ce ai facut e.... ma intrerupe fara a ma la-sa sa termin ce am de zis.

-Ba da suntem macar asta seaea, stiu ca inca ma iubesti, vreu dor sa uitam trecutul sis a fim fericiti fara nimeni care sa ne intrerupa fara oameni care ne vor rau, hai sa plecam la munte vinerea viitoare doar noi doi sa clarificam totul.

-Imi ceri sa plec doar cu tine un weekend ? il intreb deja agasata de comportamentul sau, ma recific era mai bine cand era treaz, probabil ca maine nici nu o sa isi aminteasca ce s-a intamplat deci oricum nu mai conteaza. Stii ceva deja aberezi hai sa te culci. Ii zic si incerc s ail trag dupa mine.

-Nu pana nu accepti sa mergi cu mine. Zice cu voce unui copil mic si suparat.

-Bine merg, hai sa te culci...

Oricum o sa uite pana maine deci ce mi conteaza l-am dus in sufragerie l-am schimbat in niste pijamale sic and vroim sa plec ma tras inapoi

-Nu dormi cu mine ?

-Nu, eu dorm la mine in camera, acum nu mai face circ si culcate. Ii zic si ma duc la mine in camera mi-a ajuns ziua asta.

Ma intend in pat si ma intorc pe o parte dar simt doua brate in jurul taliei mele, ma intorc si vad un Axel pe jumatate adormit.

-Nu puteam dormi singur. Imi zice si se aseaza inapoi.

Nu mai aveam forta sa ma lupt cu el asa ca l-am lasat si m-am intors inapoi la pozitia initial. Aveam spatele lipit de pieptul lui care printr-un miracol nu mai avea tricou, o mana de a lui era sub capul meu si ceea lalta pet alia mea. Am inceput sa ma gandesc la momentele noastre frumoase si am adormit.

POVESTIRE LA PERSONA A III A.

Desi erau asa aprope, erau departe inca unul de altu, se iubeau asta era clar dar nu puteau trece peste orgolii, nu puteau uita tot raul facut, nu puteu incepe un nou capitol daca nu il termina pe celalalt.

Fiecre era in lumea lui in timp ce e visa la o viata in roz doar cu parti buna fara rau de loc. El visa la fata din bratele lui.

Desi se raneau se certau se omorau intre ei tot unul l celalat se intorceau mereu. In noaptea asta fusese facut un pas foarte important, Axel isi luase o piatra de pe inmi zicand in sfarsit ceea ce simte.

Poate toate o sa ajunga cum au fost, sau poate chiar mai bune.

HEI! MINUNE DOUA CAPITOLE INTR-O ZII !

VREAU SA VA UREZ UN AN NOU FERICIT!

SI ABEEA ASTEPT SA VAD COMENTARILE SI VOTURILE!

XOXO, SASHA...




Fire WithinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum