Nu am apucat sa terminam conversatia pentru ca am fost intrarupti de profa.
-Toata lumea la locurile ei acum. Tipa profa la noi.
Nomeni nu comenteaza, il iau pe Axel si mergem in spate la locurile noastre.
-Despre ceva vorbea Matei? Il intreb si ma uit la el.
-Ceva ce am vrut sa fac inainte. Imi zice si isi muta si el privirea spre mine.
-Ce? Il intreb iritata.
-Aveam nevoie de tine pentru ceva. Dar nu mai conteaza. Imi zice si isi muta privirea.
-Ce Axel, zi dracu o data. Ii zic si ma uit urt la el.
-Pai... vroiam sa te fac sa te indrogostesti de mine ca sa te pot prezenta lui tata, ca sa ma lase in pace. Imi zice si se uita cu grija la mine astept sa vada.
-Asta e tot? Il intreb cu un ton mai violent decat vroiam sa sune.
-Da. Imi zice si se uita la mine rugotor.
-Ok. Ii zic si imi scot castile si telefonul din geanta, si imi dau drumul la muzica.
Nu eram suparata pe el. Pur si simplu vroiam putin timp sa ma gandesc la ce s-a intamplat. Nu e vina lui Matei el doar a vrut sa ma protejeze dar a efuat lamentabil poate ar trebui sa ii explic si lui asta. Nu vreau sa fie certati din cauza mea.
Imi scot castile din urechi si imi pun telefonul la loc in geanta, ma ridic si ma duc pana unde statea Matei.
-Chris stai lutin langa Axel te rog. O rog si na uit la ea, nu mai zice nimic si se mute.
Ma asez pe locul de langa el si ii ating mana, cum imi simte mana si intoarce spre mine.
-Matei am aflat tot, dar nu trebuia sa te porti asa, trebuia sa imi zici si rezolvam eu problema. Nu vreau ca voi sa fiti certati din cauza mea. Ii zic si ma uit la el. Nu imi raspunde si se ridica in picioare si merge spre Axel. Chris vine inapoi si se aseaza langa mine.
-Ce am pierdut? Ma intreaba.
-Nimic. Ii zic si ii zambesc.M-am intors spre cei doi baieti si am vazut ca radeau si dadeau mana. M-am ridicat si m-am dus si eu spre ei, m-am asezat la Axel in brate si i-am aruncat o privire lui Matei parea fericit. Ma bucur ca i-am ajutat, chiar nu aveau de ce sa stea suparati atata timp si nici macar nu era vina unuia dintre ei, era vina mea desi nu stiam despre ce era vorba m-am bagat intre ei.
-Deci? ii intreb si ma uit la ei.
-Deci nimic. zice Matei si ne zambeste. Eu ma intorc langa Chris. ne mai zambeste o data si se ridica.
Nu am mai zis nimic si mi-am scos castile si telefonul din geanta, i-am dat o casca lui Axel si am inceput sa ascultam muzica.
Am ajuns destul de repede la cabana si am coborat toti din autocar.
-Listele cu camerele sunt afisate aici, ne zice profa si ne arata listele din fata autocarului. Dupa ce vedeti cu cine stati luati-va bagajele si in camere, masa o sa fie intr-o ora.
Toti ne indreptam spre fata autocarului, eu stau cu Maia, Chris si o tipa Agipa. Nu o cunosc dar nu are cum sa fie asa de rau.
-Ieiii!!!! tipa Maia si imi sare in brate, Stam impreuna. continua ea sa tipe si sa sara.
Dupa ce ne-am luat bagajele am plecat in camera, am avut ceva de carat bagajele.
Cum am intrat in camera ne-a lovit un miros de vechi.
-Doamne a murit cineva aici? intreb si ma duc sa deschid fereastra. Se pare ca aveam si un balcon destul de mare, pe balcon era o masa si patru scaune. Nici camera nu arata asa rau, erau doua paturi duble, intre paturi erau doua noptiere si in fata lor era asezata o masa de machiaj. Langa usa de la baie mai era o usa care cred ca dadea la baie. Ce nu imi placea absolut deloc era culoarea peretilor, care erau rosi si roz. Doamne ce beti au pictat camera asta.
-Hai ca nu e asa rau! zice Maia si se arunca in pat.
-Adevarat se putea si mai rau, cum ar fi sa dormim sub stele? o intreb si ma arunc si eu langa ea pe pat. Hai pe balcon? ii zic si ma ridic.
Iesim pe balcon si ne asezam la masa, Maia isi aprinde o tigara si imi ofera si mie una.
-Unde sunt celelalte? ma intreaba Maia si elibereaza fumu.
-Nu stiu. ii raspund. Cum am zis asta sa deschis usa camerei si a intrat Axel cu Matei.
-Ce fac fetele? ne intreaba Matei si se aseaza si ei jos.
-Ce ti se pare ca facem? il intreb si mai trag un fumum.
-Si Chris unde e? ne intreaba Matei.
-Nu stim. raspunde Maia pentru amandoua.
Am mai stat pe balcon ceva timp pana cand in camera au aparul si Chris cu Agipa am facut cunostinta si am coborat la masa. Ne-am asezat la prima masa care am gasit-o si Chris cu Maia sau dus sa isi ea de mancare.
Cand sau intors s-au asezat si mi-au pus si mie tava in fata. Matei cu Axel si niste baieti sau asezat tot cu noi la masa si am inceput sa mancam.
-Axel, nu vrei sa vi pe la mine prin camera mai incolo? il intreaba Agipa cu o voce mieunata.
-Nu Axel nu poti sa vi la noi in camera mai incolo. ii zic eu si bat palma cu Matei peste masa lui Agip ii cazuse fata deja.
-Pe tine te-a intrebat cineva ceva? ma intreaba Agip si se uita urat la mine.
-Nu ti-o tragi cu nimeni la noi in camera ai inteles? o intreb si ii arunc o privire criminala.
-O cineva e geloasa? ma intreaba si isi da ochi peste cap, ok la inceput o credean ok, acum e o curva fix pe ea o sa fiu geloasa saptamana asta.
-Da iubi cum te-ai prins, as vrea si eu un strat de fond mai gros decat tencuiala de pe pereti. ii zic si toata lumea incepe sa rada. Agip s-a agatat de umarul lui Axel si nu imi mai dadea drumul dar nici pe el nu parea ca il deranjeze.
-Dupa ce terminati de mancat toata lumea la ea in camera, si va culcati maine incepe devreme programul. Ati inteles? ne intreaba profa si se uita urat la noi. Din multime se aude un da si ea pleaca din cantina.
-In 30 de minu veniti la noi in camera ca sa jucam carti si sa bem. Ne zice Dominic si dupa pleaca.
Am urcat si noi in camera sa ne schimbam, Agip a disparut probabil ca e intr-o debara cu Axel mai bine, nici nu stiu cum o sa supravietuiesc cu asta in camera. M-am imbracat cu niste blugi negri cu talie inalta si taiati in genunchi, un sutien cu tinte si sunt gata de petrecere.
-Hai sa mergem! le zic fetelelor si le iau de mana si plecam spre camera baietilor.
-Am ajuns. zice Maia si intram in camera lor. Eram doar noi trei, Agip cu niste prietene banuiesc si baieti.
-Sa inceapa petrecerea! zice cineva si inchide lumina acum doar luna mai lumina.
Dupa vreo 2 ore si multe shoturi toti statea la masa si jucam poker.
-Deschideti stiu ca sunteti aici.