29.Try

76 3 1
                                    


Timpul a trecut repede si e deja sambata, mai avem doua zile si plecam in tabara. Saptamana asta nu s-a mai intamplat nimic neobisnuit, am petrecut foarte mult timp cu Chris si Sisi cu Maia nu am vorbit de loc si serioasa sa fiu nici nu vreau. Matei a stat zilnic cu noi, si din cauza asta ne-am ales cu niste priviri urate din partea lui Axel. 

-Sashaa!!! striga Chris si intra in camera. 

-Da nebuno! ce s-a intamplat? o intreb si ma uit la ea. 

-Plecarea e duminica la ora 6 seara, uite scrie aici. imi zice si imi arata pliantul pe care l-am primit de la scoala. Nici nu m-am obosit sa ma uit pe el, credeam ca este inutil, dar se pare ca nu e.

-Asta inseamna ca mai avem o zi sa ne pregatim? o intreb destul de mirata. 

E ora 9 seara si noi nu am facut absolut nimic din bagaje toata ziua am stat si ne-am uitat la filme. 

-Pai facem acum bagajele si maine dimineata mergem sa cumparam ce mai avem nevoie si le inchidem. Zice Chris si imi zambeste.

Nu am mai zis nimic si m-am apucat de bagaje. Dupa vreo 4 ore de impachet si despachet in sfarsit am terminat.

-Am terminat! ii zic lui Chris si ma aruc in pat.

-Mai am putin si termin si eu. imi raspunde si vad cum impinge lucrurile in bagaj, dar tot nu reuseste sa il inchida. Ma apuca rasul cand vad cu cata disperare incerca sa inchida bagul. 

-Nu mai rade si vino sa ma ajuti. imi zice si arunca cu un papuc in mine. 

Ma ridic din pat si ma duc langa ea.

-Da bine cu ce vrei sa te ajut? o intreb si ma uit sceptica la ea. 

-Aruncate pe bagaj! imi zice si se uita serioasa la mine. 

-Esti nebuna! o anunt si imi iau putin avant dupa care sar pe bagaj dar a fost o idee proasta pentru ca in loc sa il inchida eu cad si ma lovesc la umar. 

-Auuuu! ti-am zis ca esti nebuna! ii zic si incerc sa ma ridic. 

Nu mai zice nimic si ma ajuta sa ma ridic, dupa reuseste sa isi inchida singura bagajul si se aseaza langa mine in pat. 

-Ce s-a intamplat intre tine si Matei? ma intreaba si se intoarce spre mine. 

-Nimic. ii raspund si ma uit si eu la ea. 

-Atunci nu te-ar deranja sa stau langa el in autocar nu, adica el ma rugat si nu am putut sa il refuz si daca nu vrei nu stau langa el. Imi zice si se uita cu atentie la reactia mea. 

-Nu, sigur ca nu ma deranjeaza, hai sa ne culcam ca mai avem o zi plina. ii zic si ma intorc pe cealalta parte a patalui. 

Nu pot sa zic ca nu ma deranjeaza ca vrea sa stea langa el si nu langa mine dar nu inteleg de ce el vrea sa stea langa ea, oare are sentimente pentru ea. Nu ca mar deranja, de fapt ma deranjeaza de ce are pentru ea si nu pentru mine, cu mine a facut tot ce a facut nu cu ea, si acum ce daca ii povestesc ce s-a intamplat o sa zica ca sunt geloasa si daia o fac. Dar tot ce vreau e sa o protejez, Matei nu e bun pentru ea, dar poate ar fi mai bine sa nu ma bag acum, e treaba ei pana la urma.  

Nu reusesc sa adorm din cauza telefonului care suna il iau, imi iau si pachetul de tigari si ies pe balcon, sa nu o trezesc pe Chris. 

Eu:*Alo. raspund fara sa ma uit cine ma suna.

-Sasha? ma intreaba panicata. Nu trebuia sa intreb cine e pentru ca recunosteam vocea. 

Eu:*Da Maia, ce s-a intamplat? o intreb si imi aprind tigara.

Fire WithinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum