Am plecat la drum, aveam vreo 10 ore pana cand sa ajungem acolo.
-In camere o sa va aranjez eu. Ne zice profa de fizica care se ridicase in picioare ca sa o putem vedea, dar cei din spate adica si eu nu o puteam vedea din cauza inaltimi ei.
-Mai mica de atat nu putea sa fie? ma intreaba Maia in soapta.
-Ba sigur ca da si era din povestea aia Alba ca zapada. ii zic si incep sa rad in soapta.
Dupa inca vreo doua ore de mers ne-am oprit dar majoritatea dormeau incusiv Maia asa ca am coborat singura, in stanga autobuzului statea Axel si fuma.
-Hei! ii zic eu si ma sprijin langa el.
-Hei! Vrei ? ma intreaba si isi intinde pachetul spre mine.
-Ce bine ma cunosti! ii zic si imi extrad o tigara din pachetul lui.
Nu simt nevoia sa vorbesc ma simt bine doar ca e in preajma mea, ma linisteste mai ales atuci cand nu e arogant sau cand nu face pe desteptul, sunt protejata in jurul lui. Cum ne terminam tigarile intram in autocar si ne indreptam spre locurile noastre. Pe drum il vad pe Matei care se uita destul de urat la mine si fix cand trec pe langa el ma trage de mana, pana in afara autocarului.
-Ce cauti cu el? ma intreaba nervos.
-Nu cred ca e treaba ta, e doar treaba mea, asa ca nu te baga. ii zic si incep si eu sa fiu nervoasa cu ce drept se baga el in viata mea.
-In caz ca ai uitat pana acum doua zile eram prieteni si vorbeam, dar se pare ca de cand ai inceput sa stai cu Maia din nou ai uitat de noi complet nu? ma intreaba si ma priveste cu mai multa ura de cat a facut-o vreo data.
Il impling din fata mea si intru in autocar, vreau sa ma duc la locu meu dar vad ca era ocupat de baiatul care a stat cu Axel. Asa ca ma asez langa Axel pentru ca nu am de ales.
-Esti ok? ma intreaba si se uita la mine.
-Da sunt. ii raspund si imi pun capul pe umarul lui, cand ma vede ma da la o parte si ridica manerul dintre scaunelor noastre si imi cuprinde umarul cu o mana si imi pun capul pe pieptul lui.
Imi ridic privirea si il vad pe Matei care abeea a intrat in autocar si se uita la noi.
-Nu il baga in seama! imi zice Axel si isi pune barbia pe capul meu.
-Nici nu aveam de gand! ii zic si imi ridic capul, buzele noastre ajumgand foarte aproape, printr-o miscare nevinoavata ne unim buzele intr-un sarut tandru. Mai ea somnul destul de repede si adorm la pieptul lui.
Se pare ca sunt singura care m-am trezit, pentru ca nu se aude nici un zgomot din autocar. Ma uit la Axel care cred ca era in taramaul visurilor incerc sa nu ma misc prea mult ca nu vreau sa il trezesc, dar nici sa dorm nu pot. Imi scot telefonul si castile din geanta si aleg sa ascult muzica. Aleg melodia Dark time de la Ed sheeran si The weekend, ador melodia asta. Imi pun inapoi capul pe pieptul lui Axel si imi inchid ochi. Fara sa imi dau seama noaptea ma cuprinde si adorm din nou.
Sunt trezita de sarutarile de pe crestetul capului.
-Neata! zic si imi rezem barbia de pieptul lui.
-Neata. Hai afara ca am oprit si nu vreau sa ies singur. imi zice si se rida deja, imi intinde si mie mana si o accept fara sa comentez.
Margem prin autocar pe langa toti colegi adormiti, Maia inca dormea la fel si Chris care dormea pe umarul lui Matei, care se uita urat la noi. Coboram din autocar si mergem la dreapta, Axel se sprijina de autocar si eu ma asez langa el. Isi scoate pachetul si imi ofera si mie o tigara pe care o acept fara discutii.
-Care e treaba cu tine si Matei? il intreb si imi ridic privirea ca sa il pot privi in ochii.
-Nici una, pur si simplu nu mai vorbim. Imi zice si elibereaza fumul. Imi intorc privirea de la el si vad cel mai superb rasarit din viata mea. Imi scot telefonul din buzunar si ii fac o poza.
-Uite ce misto arata. ii zic si ii arat si lui rasaritul.
Nu zice nimic si doar se uita, din autobuz continua sa coboare colegi nostri mult iubiti dar nu cunosc pe nimeni dintre ei. Spre noi vine baiatul care a stat langa Axel la inceput si ne zambeste.
-Eu sunt Dominc. imi zice si intinde mana spre mine, tu trebuie sa fi Sasha. continua si imi zambeste. Dau mana cu el si ii zambesc la randul meu.
-Unde e fractu? il intreaba Axel.
-Nu a venit. ii zice si isi aprinde si el o tigara.
Am mai stat putin la o tigara si dupa am intrat in autocar. Cum ne-a vazut Matei s-a ridicat si a venit spre noi.
-Ce crezi ca faci? il intreaba pe Axel si il impinge.
-Merg, nu vezi. ii raspunde ironic si trece pe langa el.
Matei nu il lasa si il trage de mana. Axel se deschilibreaza si da un pas in spate.
-Ti-e frica? il intreaba Matei si incepe sa rada. Axel nu astepata mai mult si ii da un pumn in maxilar. Matei se pune repede pe picioare si il loveste si el. Serios acum sau gasit sa se ea la bataie inainte sa se inrautateasca lucrurile, ma bag intre ei.
-Incetati naiba o data. Tip la ei.
-Serios acum ii ei apararea? Imi zice Matei si se uita urat la mine.
-Nu iau apararea niciunuia vreau doar sa nu va bateti. le zic si ma intorc privirea catre Axel.
-Las-o in pace. II zice Axel si ma trage de o mana spre locurile noastre.
-Nu las pe nimeni in pace. zice Matei si ma trage si el de o mana. Momentan ma simt ca o jucarie toata lumea trage de mine si daca nu inceteaza repede sa ma rupa in doua.
-Inceteaza Matei. ii zic si incerc sa ma trag din mana lui dar ma strange mai tare.
-O serios, dupa tot ce era sa iti faca tot lui ii ei apararea. ZIce Matei mai tare si ma trage spre el.
-Ce? intreb si ma uit la el, despre ce vorbea.
-A pai domnul aici de fata a spus ca poate..........
-Nu o face. il intrarupe Axel.
Inca un capitol yeyyyyy.
XOXO SASHA.