23. Fight Night2

86 4 0
                                    

Fight Night partea 2

Din perspectiva lui Maia.

Am avut un drum de vreo jumate de ora pana am ajuns, Matei cu Sasha nu mai erau in spatele nostru probabil s-au pierdut. Am intrat in club si am simtit mirosul de tun si bautura. Cum am intrat Axel a disparut in multime lasandu-ma singura. Asa ca m-am dus la bar sa imi iau ceva de baut.

-Ce vrei sa bei? Ma intreaba barmanul.

-Un cosmopolitan. Ii raspund si imi aprind o tigara. In mai putin de 5 minute aveam bautura in fata. Cosmopolitan era bautura mea preferata, din totdeauna asa ca ea o gura din bautura si imi scot telefon sa o sun pe Sasha poate a patit ceva greu. O apelez dar nu raspunde imi da ton ocupat si dupa isi inchide cu totu telefon.

-Iti pot face cinste cu o bautura? ma intreaba baiatul din dreapta mea.

Arata chiar foarte bine e inalt, are muschi, are parul brunet si ochii negri.

-Ne cunoastem? il intreb si ii arunc o privire urata.

-Da, sunt Robert. imi zice si isi intinde mana.

-Maia. ii zic si ii prind mana.

Intre timp vine barmanul.

-Doua shoturi de tequila. zice robert si imi zambeste.

Ii raspund la zambet si imi indrept toata atentia catre tigara care cersea putina atentie.

-Hai sa facem un concurs! 5 shoturi cine termina primul castiga. imi zice, aprob din cap fara a ma uita la el si astept bautura. 

Cum ne-a adus cele 5 shoturi incepem sa le bem si normal ca dupa primele doua ma inec si nu mai pot face nimic, el castiga.

-Si ce vrei ca premiu? il intreb si mai iau un shot.

-Pe tine. imi raspunde si se apropie de mine atat detare ca ii pot simte respiratia mentolata.

Fara sa ma mai gandesc il sarut, era un sarut pasional la inceput dar dupa a devenit unul salbatic fara sa ma gandesc la consecinte la-m tras in ringul de dans unde am inceput sa imi unduiesc soldurile, o data ce melodia s-a schimbat si acum se auzea Rock star101 am schimbat si noi pozitia acum eu fiind cu spatele la el si el punandu-si mainile pe soldurile mele, am continuat tot asa pana cand melodia s-a terminat si o voce s-a auzit in microfon.

-Multumim ca ati venit asta seara in curand vor ince luptele. Ne-a anuntat vocea din microfon.  

-Chiar vrei sa stam? ma intreaba Robert cu o joce plictisita.

-Nu! ii raspund. Ma ea de mana si plecam spre nu stiu unde.

Am iesit in parcare si ne-am urcat intr-un Aventador negru superb. 

-Unde mergem? Il intreb si imi pun centura. 

-La mine. Am un apartament nu departe de aici. Imi zice si porneste. Normal ca mergea cu o viteza ilegala. In mai putin de zece minute am ajuns intr-un cartier rezidential, a parcat masina in subsol si am urcat la el in apartament pot zice ca arata superb era mare si avea un perete din geam arata superb.

-Hai in dormitor! imi zice si ma ea in brate, am inceput sa rad la miscarea lui fara sa ma pot controla. 

Am ajuns in dormitor si ma aruncat in pat. 

Din perspectiva lui Axel. 

Cum am ajuns in club am lasat-o pe Maia si m-am dus in spate pentru a ma intalni cu niste prieteni. O blonda s-a agatat de mine chiar de la intrare si normal ca nu o pot la-sa asa.

-Hai la mine! ii soptesc si o trag de mana pana in parcare dupa pe motocicleta fara sa se impotriveasca s-a urcat si am plecat spre apartament. 

Adevarut e ca nu era apartamentul meu era a lui Matei dar cum el nu e aici sa zica nimic o pot duce acolo, doar nu era sa duc toate curvele la mine acasa. Cine stie poate imi fura din casa. 

Din perspectiva lui Sasha. 

M-am trezit pe la 3 noaptea si capul ma durea foarte tare asa ca l-am trezit pe Matei.

-Ce e? ma intreaba.

-Hai sa plecam nu imi place aici! ii zic. 

Cum i-am zis s-a ridicat si a inceput sa se imbrace i-am dat tricoul inpoi si m-am imbracat la fel ca noaptea trecuta oricum nu avea sa ma vada nimeni. Mi-am luat telefonu si am iesit din camera.

-Unde mergem? il intreb si ma urc pe motociclata.

-Am un apartament, o sa ramanem acolo. Imi zice si plecam. 

In mai putin de 20 de minute am ajuns la un bloc rezidential. A parcat in fata si am urcat in bloc. 

Din perspectia lui Maia

Am inceput sa ne suratam dar fix cand mi-a scos tricou am inceput sa aud zgomote din sufragerie.

-E cineva aici? ii zic si ma uit ingrozita la el. 

-Hai sa vedem cine e? A uat lampa de pe noptiera si in momentul ala ma bufnit rasu.

-Ce ai de gand sa faci cu lampa aia? il intreb incercand sa ma abtin cat mai tare in a bufni in ras.

-Daca e un hot cu ce vrei sa ne aparam? imi zice si deschide usa. Era intuneric asa ca nu vedeam daca e cineva.

S-a auzit usa de la intrare si cred ca a mai intrat cineva in apartament.

Am mers mai aprope de usa pregatita sa ma apar. Dar fix cand am avut sa inaintez am vazut o silueta in fata mea. Am vrut sa ii dau o palma dar fix atunci s-a aprins lumina. 

In fata mea era chiar Maia cel care a aprins lumina era Matei iar cei de la care am auzit zgomotele erau Axel cu o curva pe canea pe jumatate dezbracati. 

-Maia? a zis Matei.

-Axel? a zis Sasha.

-Matei? a zis Robert, si s-a dus sa dea mana cu ei.

Stai cei doi se cunosc?

Pam pam pam, inca un capitol stiu ca e scurt dar chiar nu am mai avut idei sper sa va placa.

XOXO SASHA.

Fire WithinUnde poveștirile trăiesc. Descoperă acum