Özel Smut Bölüm

3.5K 75 151
                                    

Bu bölüm BerranurSever2 sukitapsevenkiz ve WadesChimichanga ' nın ısrarları üzerine yazıldı...

Bütün bölüm smuttur. Okumak istemeyenlerin bilgisine. (Bir ilk yapıp fotoğraflı smut yazıcam. Hadi hayırlısı.) İnstagramdan ss alarak atıcam. (Yabancı bir sayfa biraz fazla açık)

Tony'nin ağzından;

Steve hayatımda ki ilk ve tek aşkım olmuştu. Steve için bekaret vb şeyler çok önemli olmuştu. Ve şimdi onu benimle paylaşacaktı.

Heyecanla yanıma gelmesini bekliyordum. Elini tutup onunla birlikte yürürken bile karnının altında ki sızı artıyordu. Sızı arttıkça heyecanı  da artıyordu.

Steve'in ağzından

Elini tutmuş yürürken kalbim çok hızlı atıyordu. Sonunda Tony ile tek beden olacaktık. Ben çok tecrübesizdim o ise yüzlerce ilişki yaşadı.

Onu hissetmek istiyordum o kahve kokusunu içime çekmek istiyorum. Tek beden olmak istiyorum. Tek kelime ile onu istiyorum.

Yazardan

Yatağın yanına geldiklerinde maviler kahvelerin en derinine bakıyordu. Yüzünü tuttu ve eğildi dudakları artık aynı hizadaydı. Ve öpüşmeye başladılar. Dilleri işin içine karışmaya başlamıştı. Çok hararetli bir öpüşmeleri vardı.

Steve, Tony'nin sırtını duvara dayamıştı. Yavaş yavaş düğmelerini açıyorlardı. Tony ilk defa altta olacak gibi görünüyordu.

Artık çırılçıplak kalmışlardı. Steve Tony'yi kucağına alıp duvara dayandı. Hâlâ birbirlerini öpüyorlardı.

Dudakları yavaş yavaş boynuna inmişti. Steve'in uzun sakalları Tony'nin boynunu gıdıklıyordu.

Ellerini Steve'in yarım sertleşmiş erkekliğine indirdi. Artık önünde diz çökümüş ve (blowjob) ağzına almıştı öyle yavaş git gel yapıyordu ki Steve inlemeye başlamıştı. Bi anda Tony'yi yatağa itti. Artık Tony nın üzerinde duruyordu. Dudaklarından öpüyordu. Yavaş yavaş boynuna ve karnına gitmişti ama bunu yaparken ısırmayı ve emmeyi unutmamıştı. İzler bırakarak ilerliyordu. Lanet olası bir yavaşlığı vardı. Tony sabırsızlanıyordu.

Sarışın adam dilini kullanarak karnından kasıklarına inmişti ve erkekliğini okşamaya başlamıştı. Ritmik olarak hareket ediyordu. 4-5 kere daha git gel yaptıktan sonra ılık bir sıvı hissetti ağzında. Bunun iyi olduğunu düşündü sarışın ve kaslı adam.

Gün batımını görüyorlardı. Hafif bir ışık sızıyordu perdelerden. Bu sefer paparazzilerden kurtulmak için Perdeleri kapatmışlardı. Bu ışıkta terlemiş ve kasları parlayan Steve'i daha çekici gösteriyordu.

Tony bu erken gelme olayından kendini kötü hissetmişti. "İstersen durabilirim Tony." Demişti bu yüzü gören Steve. Tony durmak kelimesini duyunca sıktığı çarşafı bırakıp mavi gözlü adamın yüzünü avuçlarına aldı. "Tanrı aşkına Steve. Sakın durma hayatımda ki en iyi sevişmeyi yaşıyorum. Bu arada ikinci postada ben üstte olacağım." dedi ve dudaklarını yaladı.

Steve, Bucky'nin her ihtimale karşı anlatmış olduğu tekniği düşündü. Serçe parmağını ağzına sokup ıslattı ve Tony'yi yüz üstü yatırdı. Serçe parmağını esmer adamın içine itti. Zevkle karışık bir inleme duydu. Daha sonra parmaklarını arttırdı. 2-3 derken artık tamamen genişlemişti.

Tony baş ucuna attığı pantolona uzandı. Prezervatif paketini açıp Steve'in erkekliğine taktı. Ama bunu ağzı ile yaptı. Bunu yaparken Steve daha da sertleştiğini hissetti. Tony önüne geçti ve kendini öne doğru yatırdı kalçası daha dışta kalmıştı. Steve erkekliğini yavaşça Tony'nin canını yakmamaya çalışarak içine itti. Yavaş yavaş hareket etmeye başladı. Artık fısıltılı önlemler çoğalmış ve odayı doldurur dereceye gelmişti.

Steve fazla sürmeden ılık ılık Tony'nin içine boşalmıştı. Steve kendini sırt üstü yatağa attı yanında da Tony yatıyordu tek kişilik yatakta nefes nefese kalmışlardı. İkisi de bunun bugünlük bitmediğini biliyorlardı.

Tony daha fazla dayanamayıp Steve'in bacaklarına oturdu ve tam inmemiş olan erkekliği ağzına alarak tekrar sertleştirdi ve bu sefer kucağında Steve'in sertleşmiş erkekliğini içine alarak  hareket etmeye başlamıştı.

Elleri birbirlerine kenetliydi. Birbirlerinden güç alıyorlardı. Tony yorulmaya başladığı sırada Steve sırtını kaldırdı ve ona daha da yaklaştı.

Nefesleri birbirlerine değdikçe daha da istekleniyorlardı. Steve, Tony'yi poposundan destekliyordu. Steve tekrar boşalınca sıra Tony'ye geçmişti.

"Sıra bende. Bu biraz acıtacak."dedi ve Steve'i genişletip birden kendini ileri itti. O kadar hızlı girmişti Steve acı ile inlemişti. Ama Tony hareket ettikçe zevk almaya başlamıştı. Tony Steve'in hem erkekliğini okşayıp hemde poposunu sıkıyordu. Ne kadar hızlı hareket edebiliyorsa o kadar hızlı hareket ediyordu. Artık kendini kaybetmişti.

Bu şekilde gecenin ilerleyen saatlerine kadar birbirlerine sahip olmuşlardı. Steve yanında uyuyan Tony'ye bakıp gülümsedi ve arkasında ki sızıya aldırış etmeden banyoya ilerledi kendini soğuk suya attı. Duş kabininin kapısı açıldı ve Tony onu izlemeye başladı.

Steve kızarmaya başlamıştı. "Aaa utanma Stevie. Daha demin beni içinde hissettim bebeğim. Seni daha güzel pozisyonlarda izledim." Dedi ve gülmeye başladı. Steve için intikam vaktiydi. Tony'nin kolundan tutup soğuk suyun altına çekti. Tony titremeye başlayınca Steve ona sarılarak ısıtmaya çalıştı.

"Üzgünüm hayatım. 10 senedir bu eve kimse gelmiyor. Sıcak su yok. Hadi uyuyalım." Dedi ve Tony'yi kucaklayıp yatağa götürdü. İkisi de üstünü giyinemeyecek kadar yorgundu. Ve çıplak şekilde yatağa yatıp üstlerini örttüler. Birbirlerinin gözlerine bakarak huzurlu bir uykuya daldılar.

712 kelimelik bir smut oldu. Pek beceremedim ama olsun zamanla düzelecektir. Oy ve yorumlarınız için teşekkür ederim. ❤💜 -derya

Drunk in love / Stony AU (Tamamlandı)Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin