"Hadi baba lütfen izin ver. Bu 17.yaş günüm *tarih 7 Aralık* hepsini sizinle ve ailemizle geçirdim tamam bu sorun değil sizi çok seviyorum ama bu Mitch ve Ezra ile geçirebileceğim ilk doğum günü ve Ezra'nın abisinin kulübü var. Sadece bir gece lütfen." Tony sırıtan Steve'e baktı derin bir nefes verdi ve oflarayarak konuştu.
"Tek bir şart ile izin veririm. Doğum gününde burada onlarla birlikte ailemiz ile birlikte olacaksın evdeki kutlama sonrasında kulüp mü artık nereye isterseniz gidersiniz ve telefonun hep açık olacak." Nicholas sevinçten babasının boynuna atladı ve sımsıkı sarıldı. Steve onların bu haline gülüyordu. 2 ay olmuştu döneli biraz olsun ortama alışıyordu. Saatine baktı ve Nicholas'a işaret verdi. Oğlu da kalkıp hazırlanmaya başladı.
"Özel bir lise de okuyabilir denkleri ile birlikte. Zengin olduğu için dışlanma olayı olmaz en azından."
"Bizim lisemiz gibi değil Tony artık liseler. Bizim lisede iki erkek öpüşmeyi bırak sarılsa bile eşcinsel diye dalga geçerlerdi. Ama şimdi öyle değil. Nicholas'ı okula bıraktığım her gün üst üste duran liseli aşıklar var. " Tony istemsizce güldü.
"Babba ütüm bittiiy üt alabiliymiyim?" Michael'ın sonunda sesi çıkmıştı. Steve ayağa kalktı ve Tony'nin başına saçlarının arasına bir öpücük kondurdu. Michael'a sütünü verdi ve diğer oğlunu okula götürmek için arabaya ilerledi.
------- 7 Aralık --------
"...Mutlu yıllar sanaağ." Diye doğum günü şarkısını söyledikten sonra Nick hediyelerini açtı. Tony ve Steve henüz hediyelerini vermemişti. "Oğlum bizim hediyemiz eve sığmıyor gel dışarıda verelim." Dediler ve dışarı çıktılar. Nicholas geçen sene ehliyetini almıştı. "Ferrari 599 GTO. Klasikleri sevdiğini biliyorum. Fazla hız yapmak yok."
"Steve kırmızı renge bayılıyorum bir tane de bize alalım." Nicholas babalarına sarıldı ve herkesle vedalaştıktan sonra arabaya binip şehrin diğer ucunda ki kulübe gittiler.
O sırada Steve mutfağa girmis ve şarap getiriyordu. Dean konuşmaya başladı "Tony psikiyatrist bulmalısınız. O iyi değil. Rumlow'u 3 ay sadece çorba ile beslenecek hale getirdi."
"Ben onunla ilgileniyorum. Gerek yok psikiyatriste." Steve ciddi bir tavırla içeri girdi. "Dean haklı Tony sanırım tedavi olmalıyım." Bu sefer konuşan Nathasa idi. "Evet Tony ihtiyacı var. Ayrıca düğünümde beni mihraba götürürken kavga etsin istemiyorum. Ve çocuklar için de tehlikeli." Herkes Şaşkınca Nathasa ve Bruce'a bakıyordu. "Nat bu sürpriz olmalıydı. Ah tanrım fazla heyecanlısın."
Kulübe varmış ve içeri giriyorlardı. Bara yaklaştılar ve Mitch'in kuzenini sordular. Kuzeninin olduğu yere doğru yürürken biri Mitch'in yüzüne doğru bir yumruk geliyordu. Nicholas refleks ile o yumruğu tuttu ve adamı yere indirdi.
"Şey sanırım hayatımı kurtardın." Dedi Mitch.
"Steve babam bunu bana öğretmişti. Kullanacağımı sanmamıştım. Ezra nerde?" Mitch parmağı ile arka tarafı gösterdi. Ezra iki kişi ile dans edip ölesiye eğleniyordu. Nick ve Mitch de içmeye ve dans etmeye başladılar. Mitch sarhoş olmaya başlamıştı. Nicholas fazla içmemiş hatta sadece bir bardak bira içmişti.
Mitch Nick'i kolundan tutup kenara çekti. "Dostum sana acayip aşık oldum ben. Ve ne yapacağımı biliyorum." Dedi ve Nicholas'ın yakalarindan tutup kendine çekip öptü. Bunları gören Ezra "wuhuu" diye bağırarak yanlarına koştu.
Biliyorum bayağı geç kaldı bu bölüm ama biraz tıkanmıştım. Umarım beğenmişsinizdir. Oy ve yorum atmayı unutmayın teşekkür ederim. - Derya
ŞİMDİ OKUDUĞUN
Drunk in love / Stony AU (Tamamlandı)
FanfictionYolları tekrar kesişecek miydi? Sarışın adam, o çikolata renkli gözleri nasıl görmezden gelirdi? Tekrar karşılaştıklarına inanamıyordu. Mutlu bir geleceğin onları beklediğini bilmiyorlardı. Tek bildikleri birbirlerini istiyorlar. Love is Love "İçi...