1. Fejezet

598 28 0
                                    

I,I am clearly broken and no one knows what to do.
Mi a szar? Mi..?? Ja az  átkozott ébresztő.. Jaj , csak még 5 percet. Vagy 20-at vagy csak hagyjuk ki az egész évet.  Semmi kedvem az első naphoz,nem,hogy az elsőhöz egyhez sem . Új élet,idióta elkényeztetett emberek ,túl sokat magukról gondoló lányok ja és a tanárok vagy inkább szadisták,mint sem tanárok. Vissza a régi életemet,vissza aput. Vagy ha nem is az egészet, akkor legalább csak aput. Hiányzik ő is és a nem túl nyugodt és még csak nem is gondtalan életem,de ez mellette eltörpült és nem tűnt annyira szarnak vagyis inkább kevésbé szarnak. Most olyan érzés,mintha a lángok összecsapnának a fejem felett és a víz,ami oltja a tüzet csak még jobban fojtogatna és lenyomna. Na vége a picsogásnak végén még azt hiszik,hogy csaj lettem,ha nincs apu akkor nekem kell végre a férfinak lenni és a tűzben megedződni.  De mondjuk ha tényleg csaj lennék akkor bemehetnék a lány öltözőbe. Hmmm...jó ennyit nem ér meg...talán. De ideje végre felkelni, meg lecsapni azt a kurva órát, mert még mindig üvölt. Bár a zene az elég  jó. Jonathan Davis hangja a legjobb, ha fel kell kelni,aludni vagy szexelni vagy bármi muris dolgot csinálni . - Zane, kelj már föl!!! Dörömböl a kisöcsém az ajtómon. Nyilván anya szólt neki,hogy szóljon nekem. Milyen kedves...és még mindig dörömböl. - Jó...fent vagyok..-üvöltök vissza. így talán nem szakítja rám az ajtót . Most már tényleg fel kell kelnem, az első napon nem jó késni,majd a másodikon,harmadikon meg be se megyek. Így is mindenki bámulni fog. De hát bámuljanak csak,úgy is van mit.
♤♤♤♤♤♤♤
Miután nagy nehezen elkészülök, elindulok abba az Isten verte  iskolába és nem felkötöm magam az első fára,ami szembe jön ,belegondolok,hogy másodikosnak lenni egész jó,ha nem közeledik a félév és nem új diák vagy. Mert akkor szar. De  valljuk be a lányok szeretik a friss húst én meg a lányokat és az árujukat. Vezetésemet egy száguldó zöld motor zavarja meg,ami elsuhan mellettem.Ja én is így menekülnék ha tehetném meg se állnék ha nem lenne kit hátra hagyni.De ez a motor se a megengedett sebességgel ment, megértem, én is imádom a száguldást és az adrenalint az érzést,ahogy a szél belekap a hajamba vagy a bundámba és az érzést mikor a prédát üldözöm vagy csak futok mert végre szabnak érzem magam.  

Közben megérkeztem csak párszor játszottam el a gondolattal,hogy nem megyek be hanem inkább egyből az erdőbe hajtok vagy csak neki egy fának.  És persze leghátul találok szabad parkolót, ezen már meg sem lepődöm.  Első utam az igazgatóhoz vezet csak előtte még át kell verekednem magam a tömegen elég egy pillantást vetnem mindenkire és a tömeg szétnyílik ,persze egy közel százkilencven centis széles vállú gyilkos tekintetű fiú,akiből árad a dominancia,amit az emberek inkább agressziónak éreznek,elég meggyőző tud lenni, csak az nem áll el az utamból,akinek a döbbenettől vagy csak a szimpla félelemtől a földbe gyökerezett a lába.  Miközben megindulok meglátom a zöld motort,ami reggel suhant el mellettem,a,mi most a suli bejáratánál áll és mellette két lányt. Átlagosnak tűnnek első ránézésre, a magas szőke hajú, a másik is,de ő nagyon kicsi. Van vagy egy hatvan magas az én száznyolcvankilenc centimhez képest nagyon kicsi. Na mindegy. Irány az igazgató... Oda úton csak hárman fékeznek  le előttem  vagy öten bámulnak meg nyíltan. Ebből négy csak, aki majd elájul a szememtől,ahogy hallottam az ötödik meg a hajamtól. Jaj csajok kérlek, ez csak egy zöld szem és fekete haj. Hjajjj nem mintha nem élvezném, bár néha sok. Főleg ezek a pláza macák, abba semmi szexi nincs ha csak egy kiárusításon tud harcolni,de amúgy meg leesik az arany gyűrű az ujjáról, ha bármit is csinálnia kell, még szerencse,hogy az ágyban elég aktívak,másképp semmire se lennének jók.

Az igazgatótól  megkapom az órarendemet egybe kötve egy sablonos üdvözlő szöveggel amit már az ókorban is megdicsértek, biosszal kezdek,hát ez jó,mondhatni szeretem, főleg ha állatokról van szó, jó főképp ha ragadozókról.Könnyen megtalálom a termet ez az iskola nem túl nagy .Mielőtt belépek  agy levegőt veszek  és Show Time. Amint belépek egy asztalt látok és egy aprócska férfit pillantok meg. Mr....P akárki szerintem a csávó egy ülés magasítón ül ki se látszik az asztal mögül és az azon tornyosuló lapok mögül.

-Jó napot...köszönök hangosan-Vagy a hangomra vagy az ábrázatomra összerezdül és ezen ne vigyorogjon az ember most komolyan, az emberek olyan beszariak,hogy már szinte szánni valóak. 
-Jó napot. Már vártuk Mr..?..Ha várt, miért nem tudja a nevemet? Ez is okos, látszik...pff
-Laltar. Zane Laltar..felelem magabiztosan egy meggyőző mosoly kíséretében. És ha jól hallottam, már pedig biztosan néhányan felsóhajtanak.
-Hát Laltar úr, amint elmondott magáról egy rövid bemutatkozást be is ülhet az utolsó padsorba, Rosen kisasszony mellé aki mint mindig most az ablakon bámul kifelé...De ezt már megszoktuk...mondja egy gúnyos mosoly kíséretében, de a várt reakció elmarad,de még a tanár sem vár reakciót, mint megszokott lenne máshol az osztály felvihogna ezen,de itt semmi nem történik csak tovább bámulnak rám. Most tényleg ennyire nyál csorgatóan szívdöglesztő vagyok vagy itt valami kibaszottul nincs jól, odanézek az ablakhoz,hogy kiderítsem melyik a kettő közül ás azt a ,,mini csajt" látom akit reggel a motornál is. Nem zavarja ,hogy róla beszélnek,olyan mintha egy másik világban lenne épp,hogy nem az ablak párkányon könyököl,szerintem ha tehetné az első pillanatban kimászna rajta,de nem azért,hogy a mélybe vesse magát. Gondolataimból..Mr..P valaki szakít ki.

-Laltar úr kezdheti...mondja egyhangúan. Mély levegőt veszek és gyorsan ledarálok egy szokásos bemutatkozást közben végig nézek az osztályon, meglátom a magas csajt is. Mellette még pár lányt, akik a nyálukat csorgatják rám hát....elég guszta. Van még pár fiú,de ők nem érdekesek. Mikor végzek, elindulok a helyemre,Rosen kisasszony mellé, aki még mindig kifelé bámul az ablakon még a jöttömre se néz fel. Az se zavarja,hogy beülök mellé,meg se rezdül,lehet elaludt...ja nyitott szemmel elég lehetséges és még pislog is. Neki aztán jó önkontrollja van az biztos. Vagy az is  lehet,hogy szimplán leszarja a külvilágot. Ez tetszik.Ez egy közös pont az biztos. Míg itt merengek elkezdődik az óra. A felénél Mr...P..valaki,ideje lesz megtanulni a nevét. Kiadja,hogy önálló munka lesz. Akkor a magas csaj,hátra fordul,shréhen kettővel ül előttünk. -Kathrin!..-szól sziszegve. És akkor, csoda történik a ,,Mini csaj" akinek most már az egész nevét megtudom, felé fordul,visszatér a földre. Akkor több dolog is történik. Rám néz és lefagy, gondolom most tűnik fel neki,hogy ül mellette valaki.Csak bámul és bámul ,nem lenne kínos,ha én sem kezdeném el bámulni őt én már megszoktam,hogy bámulnak,de azt nem,hogy én is,de nem tudom elfordítani a fejemet,és nem is akarom. Életemben nem láttam még ilyen szép és világító szemeket. Az én zöld szemeimre is azt mondják,hogy világítanak akár a világítótorony egy felhős éjszakán. De az ő szemei űberelik az enyémet. Olyan mintha egyfolytában tűz égne benne, ami soha sem akarna kihunyni. Egyszerre lát a vesémbe és húz le a mélybe,hogy utána fölengedjen. Néhányan biztos félelmetesnek tarthatják, az is, de mégis elvarázsol egyben. Ezek a szemek képesek egy embert megölni és újra feltámasztani.-Kathrin!! ..Bámulásomat a magas csajszi ideges hangja zavarja meg. A ,,mini csaj"elkapja a szemeit rólam. De még csak el sem vörösödik. Ekkora már a csajok feje paradicsom piros szokott lenni,elég csak egy pillantás rájuk most most meg szinte én vagyok az,akinek az arcába meg máshová szökik a vér.   A magas csajszi ránéz ,,Minire" -Csináld!..mondja neki kedvesen,de egyben parancsolóan. És lám ,,Mini"bólint és csinálja óra végéig. Föl sem néz. Hát ez érdekes,mert elég vadnak néz ki előbb hittem volna azt hogy felgyújtja a könyvet és meggyújt a lángokkal egy szál cigit. Nem hittem volna,hogy hallgat másra magán kívül. Óra végén sem néz rám,ahogy egész órán tette. Mintha ott sem lettem volna. Én lopva rápillantottam. Jó egyenesen bámultam. Még jó,hogy nem nézett rám. Az elég ciki helyzet lett volna. Fura ez a fordított helyzet,de  valahogy nem lehet őt nem bámulni, olyan kisugárzása van,hogy meghalsz egy pillantásáért aztán vagy a pillantásától vagy attól,hogy rád nézett belepusztulsz. És amíg bámultam megállapítottam,hogy különlegesen szép, a maga kissé hátborzongató módján. Kétség sem fér hozzá,hogy gyönyörű akár a lángoló tűz,de amint hozzá érsz, a kezed megég,de te mégis csodálod és csodálod,míg a tűz felemészt és csak hamut hagy maga után.Szája jobb sarkában egy karika piercing öleli át telt ajkát. Orra szépen ívelt, kissé hegyes,de aranyos. Szemei nagyok és világítóak mégis inkább vad hatást keltenek, mint porcelán babát. És hát lejjebb a padtól nem szerencsére vagy szerencsére csak annyit láttam,hogy mini termete ellenére jól el van látva. Vajon milyen lehet a többi része?? Még jó,hogy kicsöngettek mert kezdett nagyon,de nagyon kínos lenni,hogy nem tudom levenni róla a szemem. Én, Zane Laltar nem csinálok ilyet, ez fordítva szokott lenni. Ideje leállni. Elkezdeni se szabad. Egyszer már mindent elvitt a tűz és csak hamut hagyott maga után és fájdalmat. 

Szemekbe Zárt Érzelmek (Átírás alatt)Where stories live. Discover now