2. Fejezet

371 23 1
                                    

Ciasztok!! Ha tetszik akkor kérlek likeold vagy jelezd nekem valahogyan! :-D Ha éppen nem tetszik akkor az is írd le nyugodtan,hogy miert...Köszi,hogy elolvastad 😘

Az órák gyorsan elmentek nem volt semmi extra, így kevésbé akartam magamat felkötni egy fára vagy kifeküdni fekvőrendőrnek. Egy kivétel volt csak, az amikor első óra után oda jött hozzám egy fiú. Ha jól emlékszem láttam bioszon a legelső sorban ülni. 
- Mivel új fiú vagy, és nem tűnsz idiótának, sem pszihopatának,adok egy jó tanácsot. Hagyd békén semmi esélyed. Ne is próbálkozz,bár hamar a tudtodra fogja adni...-mondja komoly arccal és választ várva sem elmegy. Egy az emberek nem szoktak csak úgy odajönni hozzám, kettő ha igen akkor sem ennyire nyíltak inkább meghunyászkodnak,de mindegy. 
- Hàt ez fura volt, minden esetre akkor is,lehet,hogy én nem vagyok idióta,de ő biztos nem százas. De ezzel még jobban felkeltette az érdeklődésemet. Ha nem lettem volna eddig is ilyen kíváncsi ,,Minire"hát most biztos felkeltette volna az érdeklődésemet ,mert nyilván ráértette ez egyértelmű.  Mi lehet vele? Netán néma? Vagy pszihopata? Jajjj...lehet,hogy lezbi. Az elég szomorú lenne, bár nem néz ki annak. Mondjuk látszik rajta, hogy zárkózott, de nem félénk, inkább nem akar senkivel sem lenni. Alapvetően egy félelmetes aura veszi körbe,ami biztosítja,hogy meg legyen a kívánt nyugalma.  A szeme meg rátesz egy lapáttal erre. Lehet még se lesz itt annyira unalmas,de tartanom kell magam,ahhoz,hogy semmi komoly,amíg itt vagyunk,így is van elég szar a palacsintában, nem kell nekem még megkavarni is.
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Délelőtti órák elmentek, mindenhol ugyanaz. Mutatkozz be,ülj ide, ülj oda,bámuló arcok stb. Ki lehet bírni. Bár zavaró. Tuti, hogy már hírem ment az egész suliban. Ezt onnan gondolom,hogy a folyosón mindenki rólam pusmogott. Új fiú ,nézdd a szemét,de jóképű,milyen magas,fhú,de jó teste van stb. Nem volt olyan amit még ne hallottam volna, vagy ne tudtam volna. De, aki a legjobban érdekelt,  és,akinek egyben a legkevésbé kéne érdekelnie azt nem láttam. Csak az egyik órán, történelmem, a magas csaj mellett ült, akinek végül megtudtam a nevét is. Ashly Booss. Nagyon okosnak tűnt, mindig jelentkezett és nem hülyeségeket mondott, nem úgy, mint az a hülye, aki semmit nem tud, de azért jelentkezik és hisztizik, ha nem szólítják fel.Az ilyenektől kapok agyfaszt és ezeket csapnám le szívesen mint a taxi órát. De Ashly Mindig tudta a választ. Mellette ,,Mini" szinte szótlan volt,soha nem szólították fel,de dolgozott, csak néha lesett ki az ablakon. De az arca olyankor nem álmodozó volt, ahogy gondoltam, inkább vágyakozó, mint egy állat, aki ketrecben rekedt. Meg tudtam érteni, még jobban szerintem mint saját maga. A bennem lévő állat folyamatosan kifelé kívánkozott. Mindig éreztem a felszín alatt, mintha emésztene belülről,kaparászná a felszínt és mikor nem figyelek kirobbanna, egyen súlyozás az ember és a vérszomjas ragadozó között,a folyamatos harc,hogy ne veszítsem el önmagam és ezen csak az átváltozás segít,de csak ideig óráig utána elölről újra az egész gyötrelem egy lépés előre hat hátra.  És mikor ránéztem ,,Minire"olyan volt, mintha megnyugvást nyernék végre,akkor is éreztem a felszín alatt, de nem mint egy ketrecbe zárt állatott, inkább, mint egy megszelídítettet. Soha nem éreztem így, még akkor sem, amikor az erdőben szárnyalok és a magam ura vagyok. Mert végre az állat nem a menekülést keresi,hanem megtalálja megnyugvást. Muszáj őt megismernem, van benne valami más hisz mindenki vágyik a békére a menedékre. És ezt nem a kinézetére értem ,hiába tér el a többitől ez az egész a szelleméből fakad ,egyszerűen belőle jön mint valami gyógyító erő. Ránézésre sem átlagos nem pláza cica aki a legfrissebb trendet követi ,mert azt tudná az ember, hisz azok mind egyformák. Ugyanaz a haj,smink,öltözék, stílus. Nem, ő feketében van, semmi smink, csendes, de nem halott egyszerűen nincs mondanivalója az itteni embereknek,így nem fecseg feleslegen. Az ajkában a piercing meg azt tükrözi,hogy távolság tartó és nem fél a fájdalomtól, de nem csak a szájában van percing, hanem a fülében is egy fém rúd. Szerintem tetoválása is van és nem valami hülyeség,minden egyes tette tudatos és nem csak a látszat miatt teszi. Nagyon nem olyan, mint a többi lány. Egyszerűen más, le merném fogadni,hogy rock és metál zenét hallgat. Abból a pár alkalomból, amikor rápillantottam volt ,hogy a fejét ingatta, mintha zenét hallgatna, csak éppen a fejében szólt. Nagyon igéző volt. Más, de nem csak abban, hogy eltér a többi tinitől, hanem van benne valami varázslatos,misztikus. Ami persze nem mindig jó,sőt ,de az emberek is ugyanolyan rosszak.

 Ashly többször rám pillantott, amikor ,,Minit"bámultam, aki persze ebből semmit nem vett észre, de semmit sem tudtam leolvasni Ashly arcáról. Se rosszallást, se biztatást. Ez aztán jó, mindketten olyan titokzatosak. Pedig Ashly nem tűnik olyan zárkózottnak, mint ő,de benne is van valami megmagyarázhatatlan,de ő mégis vonzza az embereket,Minis is csak ő úgy mint egy antik  gótikus festmény mert többször rápillantottak a körülöttük lévő emberek,volt aki csodálva volt aki félelemmel telve, de cseppet sem hagyják figyelmen kívül az egyszer biztos,nem is lehetne hisz a tűz is vonzza az embert van akit felmelegít van akit felperzsel és elpusztít.  Ashly beszélget mindenkivel és mosolyog is, ami nagyon nagy szó mert ,,Minit" egyszer nem láttam még mosolyogni, még egy félmosoly sem tellett tőle egyszerűen átnézett az embereken és tartotta a három lépés távolságot megvárta,amíg Ashly befejezi a diskurzust és mentek tovább. Én meg kukkolóvá váltam, de vállalom ha kell hamuvá és porrá leszek. 
♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤♤
Ebéd után már csak egy órám van,tesi az egyetlen óra amit nem rühellek annyira. De előtte még ebéd már ideje enni vagy a menzát tekintve egy kiadósat rókázni. Az ebédlő tömve van,mindenki csapatostul ülve és hangosan kiabálva eszi a cseppet sem jó illatú kaját. Nem is látok helyet szinte. Meglátom a nem százas gyereket, pont van mellette egy hely. Lázas tekintetektől és legtöbb fejben szerintem meztelenül megindulok a kifizetett moslék kajámmal felé,lerakom mellé a tálcám és  megkérdezés nélkül leülök mellé. Ideje többet megtudni ,,Miniről".

Szemekbe Zárt Érzelmek (Átírás alatt)Where stories live. Discover now