4. Fejezet

310 24 0
                                    


Miközben a tesi terem felé megyek, ami persze a suli másik felén van, egy külön épületben, azon gondolkozom , azon kívül,hogy mindjárt szétvet az ideg és elszabadul a pokol,hogy egyáltalán nem mondta Josh,hogy miért ilyen vagy, hogy mióta . Mert biztos, hogy oka van az egy dolog,hogy érezhetően rejlik benne valami nagyon erős erő,de ő  is okkal taszítja el az embereket. Én se hiába lettem sokszor bunkó és piszkálódó az emberekkel tőlem is alapból félnek a génijeikbe van kódolva,de az elképesztő modorom is rá tesz egy kurva nagy lapáttal. Tudom,hogy senkiben sem lehet megbízni. Még a saját falkádban sem, mert azok is elárulnak és a hatalomért bármit megtesznek ha kell a legjobb barátját és annak a családját is elárulják,bármit és bárkit kockára tesznek  . Ez lett apám halálának is az okozója,ráadásul a legjobb barátja volt. Szóval egy biztos, soha ne bízz senkiben sem, csak saját magadban  ha valamit akarsz azért tenned kell ha túl akarod élni ,harcolnod kell és akár fejeket letépni. Úgy nem esik bántódásod és végre győztesként fogsz haza térni. 

.  Amikor oda érek az öltözőkhöz senki sincs kint, gondolom már öltöznek  javában csak én állok a folyosón. Én is bemegyek egyből mellbe csap az izzadság és egyéb test nedv szagok,Istenem csak egyszer hagy kapcsoljam ki a  a kifinomult szaglásom,egy visszafolyatott öklendezés kíséretében  elkezdek öltözni ,meg még pár fiú,páran még nem öltöztek át . Amikor leveszem a pólómat mögöttem felszisszennek.
-Szép tetkó és szép forradás...-mondja Josh vidáman... El is felejtettem, ha eszembe jut nem premier plánba mutatom  a hátam, de annyi szarság jár a fejemben. 
-Ja igen, a tetkóm egy lányt ábrázol, aki éppen a Holdra néz és szinte megbabonázza, pedig a lány nem is farkas. Mégis úgy tekint fel a Holdra mintha az csakis neki világítana fent az égen csakis neki mondaná el minden titkát és vágyát a Hold énekel a lánynak. Fura ezt így leírni,de ezt onnan tudom,hogy álmomban láttam ezt a képet és onnan rajzoltam le,ez az első éjszakán volt mikor megszöktünk a falkától és a hátam vérzett a karom nyomoktól,a szívem fájt a veszteségtől és a bánattól, de mégis ez az álom akkor és most is nagyon sokat jelentett, én csak néztem álmomban,ahogy a lánynak énekel a Hold és akkor egy picit kevésbé éreztem magam magányosan és keserűnek. Ekkor döntöttem úgy hogy magamra tetováltatom,de nem tudom ki volt a lány csak oldalról láttam az is lehet,hogy nem is létezik csak a képzeletem szüleménye. De ez nem számít,ez a kép mindig eszembe juttatja,hogy nem vagyok egyedül.  Hát a forradást apám barátjától  kaptam, amikor menekültünk  és harcoltam,hogy a családom kijusson arról az átkozott helyről,szerencsére csak három piros karmolás maradt belőle. Mondhatni szexi... Csak az emlék és az élmény nem túl szexi.
-Kösz...-mondom közömbösen. 

♤♤♤♤♤♤

Amikor kimegyünk az öltözőből, a tanár már javában karattyol. Ez se tudja miaz a tőmondat vagy csak szimplán szereti a kibaszott károgó hangját. 
- 15 perc futás saját tempóban,de persze nem egész végig séta, ahogy egyesek szokták ...-ezt persze gúnyos hangnemben. Milyen vicces, az ő helyében nem példálóznék ilyennel mikor könnyebb átugrani mint megkerülni. 
-Aztàn..-folyatatja-..fiúk-lányok együtt gimnasztika, és elvárom a fiúktól, hogy tisztességesen csinálják,szóval hölgyeim elő a balett tütüt..-ezen egyedül csak ő nevet, vajon miért? Kis humor herold,vajon ha felnyitnám mint egy konzervet,beterítené ha háj a foci pályát. Azzal semmi gond sem lenne,hogy hogy néz ki az  mindenkinek a saját dolga,de cserébe ne is legyünk bunkók hisz mindenki kifogja használni a gyengeséged.   Eközben szétnézek és meglátok pár osztálytársat, semmi említésre méltó, kivétel egy barna, talán Tiffany a neve,de felőlem lehet Nina is...
-Rosen kissasszony , ha nem lenne ilyen jó tesiből ,ezért igazolatlant adnék,de most az egyszer elnézem magának.-Próbálja játszani a nagy menőt,de mégis mikor ránéz, összerezzen és eláll az útjából. 
Amikor ezt hallom lefagyok, ez nem lehet igaz. Most tényleg üldöz? Vagy csak én vagyok paranoid? Nagyon kicsi hiányzik ahhoz,hogy az egész foci pályát pici cafat emberek terítsék be erre,bekocog mint valami gyilkos királynő. A nem létező idegeim is elpattannak mindjárt. 
-Mindenki a rajthoz,sípszóra indulás. Ne feledjék, saját tempó, nincs kedvem az orvosiba cipelni senkit sem!-kiált a tesi tanár, csak azt nem tudom miért. Lehet ez is kattos..De azt a kurva sípot szívesen ledugnám a torkán,hogy csak akkor sípoljon,hogy ha köhög. 
-Felkészülni,vigyázz,kész,rajt!-fúj bele abba kibaszott sípjába. Mindenki megindul,köztük én is ha ez nem segít akkor már semmi sem szerintem haza megyek és megásom a saját sírom és ha már ott vagyok bele is fekszem, egyvalakit nem látok, ,,Minit". Csak nem lógott meg? Most az egyszer nem bánnám talán nagyobb biztonságban lennének az eberek. Ideje most már tényleg futni,mert ha rám sípol a tanár akkor tuti már csak a tüdeje fog sípolni mikor utoljára levegőt veszek mielőtt megfojtom.  Amikor elkezdek sprintelni, hogy ne a hordában fussak, meglátom őt. Feszes gatyában, ami nagyon,de nagyon jól áll neki ,imádom a feszes gatyákat, főleg rajta, felül egy bordó pulóver van .Ő fut legelöl, a haja csak úgy leng a lófarokban. De komolyan legelöl, még a fiúk se érik be,de kíváncsi leszek a végéig bírja-e így, mert én tuti, köszönhetően annak,hogy nem teljesen vagyok ember. Nem akarom utol érni, így én vagyok a második és igyekszem a farkast lefoglalni az előtte loholó préda fenekével. 

♤♤♤♤♤♤

Utsó öt perc, és még mindig ő van elől. Meg se állt egész végig, ahogy én sem ha meg is akartam volna se állhattam volna a farkas ráfüggött a prédájára és csak akkor áll meg ha az is,különben kitör és letépi a láncait  . A legjobbak is legalább egyszer megálltak. De ő nem. Vajon mindenben ilyen jó? Huuu asszem megártott a feszes gatya.

♤♤♤♤♤♤

- Jó, akkor, mindenki kap egy párt a nyújtáshoz. -tapsol kettőt az edző.
Mindenki furán néz rá...
-Ja azt nem mondtam? Párokban kell végezni a gyakorlatokat, akkor biztos azt sem, hogy fiú-lány párok és, hogy én választom ki őket-mondja szórakozottan ez valami perverz tutira és ez a fétise.  A tömegből páran felhördülnek. Engem meg kiver a víz, most komolyan, miért büntetnek? Tuti,hogy őt kapom..és persze így lett, hát ez kurva jó. A végén tényleg megszállott pszihopata leszek ,annyiszor van a közelemben.Ha hozzá érek nem tudom mi lesz ilyen közel engedni az állathoz életveszélyes. A bennem lévő vad, érzem,ahogy feszegeti a láncokat, tapintani és ízlelni akarja, de nem úgy, mint egy elfogott prédát, inkább úgy, mint ha csak az övé lenne és senki másé csak ő érhet hozzá csak ő érezheti senki más egy szó Enyém. Ez nagyon nem lesz így jó. Nagyon nem. Amikor ránézek ,,Minire" akkor már tudom,hogy mire gondolt Josh, amikor azt mondta,hogy gyilkos nézés. Ha Kathryn ölni tudna a nézésével, akkor halott lennék. De valamiért úgy érzem, hogy ez így van, csak visszafogja magát. Fújtatva veszi a levegőt és valahogy a teste körül a levegő furcsán kavarog szinte pattog az elektromosság és nem jó értelemben. Kurva nagy szarban  vagyok. Katharyna Elisabeth Rosen most már egészen biztos,hogy nem teljesen ember...és egész biztosan az életem még jobban megváltozik. 


Szemekbe Zárt Érzelmek (Átírás alatt)Where stories live. Discover now