7. Fejezet

288 25 3
                                    

,,Talán megérezte, hogy bámulom, mert lassan leveszi világító szemeit a Holdról és rám néz."

Nem tudom mi történik, csak azt, hogy bámulom, és ő is engem szerintem még az idő is megállt a Föld sem mozog   . A szeme egyre csak izzik, mint a parázs. Olyan gyönyörű, teljesen nem evilági az ilyen szemek képes egy egészséges elmét megőrjíteni és bomlásnak indítani . Úgy hat rám, mint macskára a macska menta. Nem tudok neki ellenállni az állat tapintani ízlelni akarja sütkérezni a fényében. Nem tudom levenni róla a szemem. De ő se rólam. Csak egy kicsit elfordítja oldalra a fejét. Mintha nem tudná mire vélni ezt az egészet. Arcáról lehullt a maszk és a tiszta valóját látom. Semmi fintor, semmi rideg tekintet, csak egyszerűen az arca,ami egy megtört és elveszett emberé. De ez mindössze csak egy percig tart. Aztán ugyanúgy az a rideg számító tekintet. Amitől az embernek borsódzik a háta, és inkább elfordítaná a fejét, csak ne kelljen látnia. Az előbbi pillanat semmivé foszlik,lehet meg se történt. Talán csak képzeltem ? Vagy csak azt láttam, amit szerettem volna? Lehet, hogy semmi tűz nincs benne, csak a ridegség, érzelemmentesség? Ez kicsit
elszomorítana, hiszen az ember tűz és szenvedély nélkül nem tud élni. Csak létezni.De nem érzem, hogy a felszín alatt ég a tűz. Arcát elfordítja rólam, többé rám se néz. Csak az ölébe fektetett könyvére figyel és semmi másra,újra kizárja a külvilágot,mintha nem is léteznék.Hát ez igazán jól esik, más csaj már szerintem azt nézné, hol tudna átmászni úgy, hogy ne kerüljön kórházba. Kösz ,,Mini" neked is jó éjt. Csak ki ne hűlj ebben a nagy ridegségben. De legalább Josh nem hazudott,szóval megtarthatja a fejét.
                        ♤♤♤♤♤♤
Reggel majdnem elkéstem, anyu úgy keltett fel,bárcsak elfelejtett volna felkelteni.Megint annyi kedvem van az egészhez mint egy kibaszott fog húzáshoz, ez a kurva sok rejtély kikészít és még csak a második nap,még szerencse, hogy péntek és csak öt óra. Többet nem is bírnék ki,mert lehet felkötném magam egy fára. Utána meg irány az erdő. Már nagyon várom, hogy érezhessem a szelet és a tappancsom alatt a friss nyirkos földet és végre üldözőbe vegyek egy prédát, nem tudom,hogy nőre vágyom jobban vagy arra,hogy végre átharapjam valaminek a torkát. Ezeknek a gondolataitól már nehezebben kontrollálom magam és érzem ahogy az állat még jobban neki feszül a béklyóinak. De egyből ő ugrik be az állat és én is nagyon vágyunk rá. A tegnap este után főleg,nem hagy nyugodni a kíváncsiság vajon mi rejlik az izzó szemek mögött és a ruhák alatt.  Végül hajnali egykor mentem én aludni, hogy ő mikor, azt nem tudom. Amíg ott ültem csak párszor pillantottam rá,  nehogy kukkolónak gondoljon, bár erre esélyem se lett volna,nem mintha feltűnt volna neki, ha egész este is  bámulom. Csak a könyvével foglalkozott, rám se pillantott csak néha az erdőre, meg néha a telefonjával babrált valamit, gondolom zenét váltott, mert fülhallgató volt a fülében. Ő és a kis világa semmi más.
                         ♤♤♤♤♤♤
Mikor beérek a suliba megint ugyanaz fogad, mint tegnap. Néhányan bámulnak, néhányan összesúgnak, de van olyan
is, aki nyíltan megpróbál tudomást sem venni rólam, ez főleg a fiúkra igaz, ignorálják, ami megfélemlíti őket van aki nem bírja elfogadni ha valaki erősebb mint ők. Egy-két csaj megpróbálja felvenni velem a szemkontaktust, de nem hagyom, higgye csak azt, hogy nem kell nekem, annál könnyebb lesz megszerezni. Hisz a tiltott gyümölcs a legédesebb és ez rám is igaz.Első órám matek. Amikor belépek a terembe, meglátom Josht a legutolsó padban. Ez nem az a terem, ahol Kathrynnel van közös óram. És tessék már megint hozzá jutottunk vissza. Kész röhej vagyok,de vállalom egy farkas sosem téveszti szem elől a prédáját..
-Cső-dobom le Josh mellé a táskám. Meg se kérdezem, hogy szabad-e a hely..nem érdekel.
-Neked is jó reggelt-köszön vidáman és egyből arrébb húzódik. Jó fiú.
-Na mivan, valaki megismerte a szomszédját, és ez a szomszéd nem hagyta aludni a másikat?-bátorkodik hangosan felnevetni. Nem mondok rá semmit csak szimplán ránézek és összeszorítom az állkapcsomat,hogy láthatóan ugráljon rajta egy izom, és ő egyből csöndben marad. Na, így már sokkal jobb. A matek gyorsan elment, utána a fizika és a többi is. Már csak egy biosz van, azt csak túl kell élnem ,,Mini"mellett és már érezhetem is a tappancsom alatt a földet,-kíváncsi vagyok ma,hogy hat vajon az állatra főleg ilyen közelről. Utána már csak  meg kell várni, hogy besötétedjen és már szabad vagyok. De ez már csak részlet kérdés. Mikor bemegyek a biosz, egyben irodalom és töri terembe, még csak páran vannak bent. Így hátra  megyek és leülök a helyemre az a pár ember is  a szemével követi minden egyes megtett lépésemet. Amikor hajolok le a táskámhoz, hogy kivegyem a cuccomat, egy pár pink cipőt pillantok meg mellette. Amikor fölnézek látom hogy hozzá egy lila nadrág és egy pont olyan pink felső társul,ami kihangsúlyozza a melleit az anyagnak méretes kebel feszül. A tulajdonos  büszke az adottságaira mert még jól ki is nyomja mielőtt kinyitja a szájfénytől csillogó ajkait.                     - -Szia, Mendi vagyok-villant felém egy ezer wattos mosolyt. -Te vagy az új fiú, ugye?-hát, nem hiszem, hogy rajtam kívül még jött valaki félévkor. Ezt se az eszéért lopnák el. De az arcáról lejjebb pillantva, ezt elnézem neki és villantok rá egy meggyőző vigyort.-Igen, az én nevem Zane Laltar.-válaszolok továbbra is szívdöglesztő mosollyal,ha nem beszél akkor egész elviselhető. A mosoly mint vártam be is válik, látom a szemében a vágyakozást még az ajkai is elnyílnak egy szavamba kerülne és már a wc-ben tolhatnám, túl könnyű.                                                                             --Üdvözöllek az After Hill suliban, Zane.-A nevemet olyan vágyakozással mondja ki, hogy az már számomra kínos, ha arra kérném szerintem az egész osztály előtt venne le szájjal most rögtön..-Köszi.-mondom vissza vigyorogva. Erre ő még jobban vigyorog, lassan körbe fut a fején a szája,jobban megnézve eléggé cápa hatást kelt, tuti nem engedném a farkam közelébe. Vigyorgásunkat két ember szakítja félbe. Aminek nagyon örülök. Kezdett kínos lenni, nem is értem miért nem ment a helyére egyenlőre offos a csaj. -Nem ehetsz mindig müzli szeletet vagy csokis kekszet-kezd bele Ashly megint a szidásba az egész osztály tőle zeng. Hát igen Kathryn és Ashly rontott be a terembe, hát ki más. Kathrynnek erre egyszerű a válasza. Bele harap a kezében lévő müzliszeletbe,mintha mi se történt volna, Ashly szemei szikrát hánynak. Ezen elkuncogom magam. Mendi csak annyit szól: már megint ezek. Ki hallom a hangjából a féltékenységet és a gúnyt, biztos az a baja,hogy nem ő van a középpontban. Hát sajnálom cicám talán majd máskor.

-Megint tök sokat fogytál-Ashly csak  nem hagyja annyiban. Kathrynnek megmerevedik az arca egy pillanatra .De csak a vállát vonja föl, hogy nem érdekli ennyi az összes reakciója..
-Én és Morró is aggódunk.-erre meg csak a fejét ingatja,mint aki nem hiszi. Az egész osztály őket bámulja.Soha sem szólal meg nyilvánosan? Elég idegesítő lehet. De ki az a Morró? Csak a pasija lehet. Ha a testvére lenne, akkor ő is átjött volna üdvözölni minket. Nem? Ez egyre frusztrálóbb.
-Megint tök sokáig fent voltál, alig bírsz ébren maradni. És az rohadtul nem jó válasz, hogy olvastál. Nem is értem miért olvasol ki egy éjszaka alatt egy könyvet.-csóvája lemondóan Ashly a fejét. Most is csak egy vigyor a kapott válasz. Vagy inkább vicsor. És megindul a helyére, az az mellém,közben a beleharap a kezében lévő müzli szeletbe. Mendi még mindig  itt van. Menj már a helyedre!-gondolom magamban,egyre idegesítőbb,nagyon kell türtőztetnem magam,hogy ki ne csússzon egy morgás. Mikor Kathryn ideér, és nem fér be tőle a helyére, nemes egyszerűséggel, az oldalával odébb taszítja. Ami nagyon vicces, de próbálok nem röhögni de azért egy kis kuncogás kicsúszik,Mendi meg se hallja .
-Ribanc-motyogja oda Mendi és eloldalog,bátor mondhatom. Kathryn fel sem veszi, csak kiönti a ruhájából a sok müzli szeletet, amit a pulcsija felvágásával hozott. Leül és elkezdi enni,amit eddig evett annak az utolsó falatját rágja. Ashly hátra fordul, de csak a fejét fogja és nézi Kathrynt,szerintem nem tudja,hogy sírjon vagy nevessen. Ezt ,,Mini,, is észreveszi. Lenéz a sok müzliszeletre és nagy gonddal kiválaszt egy étcsokis-málnásat. Megfogja és odanyújtja Ashlynek,mint egy béke egy békülő ajándékot. De mindezt annyira édesen teszi. Olyan, mint egy kis gyerek, aki imádja a müzliszeletet, de megosztja a legféltettebb kincsét azzal, akit szeret.  Nagyon aranyos. De látszik rajta, hogy ténylég nagyon fáradt. Csillog a szeme a fáradságtól. Ashly oda jön és elveszi, egy mosoly társaságában. Kathryn visszamosolyog. Úgy látszik ezzel szent a béke. Mire le tudom venni róla a szememet, becsöngetnek. ,,Mini" fogja magát és ráfekszik a padra. De előtte maga alá gyűrte a még meg maradt pár szeletet és rájuk feküdt. A farkasok is így szokták védeni az elejtett prédát. Még így aranyosan is meg van a rideg kisugárzása. Bejön a tanár és kiosztja a feladat lapokat. Egész órán elvagyok vele. Csak pászor pillantok felé. Az állat megint nyugodt ,nem feszül neki a láncainak,attól még szívesen hozzá érnék,érezni szeretném a puha bőrét a selymes haját és ki akarom deríteni,hogy hol a legerősebb a testén a friss tavasz illat, mert ,,Mininek,, olyan illata van mint a tavasz kezdetének és a frissen nyíló virágok egyvelegének. De ő még mindig a padon fekszik , az ablaknak fordulva. Mikor kicsengetnek még beordítja a tanár,hogy jövő órán kiderülnek,hogy kik fognak párban dolgozni a félévi feladatnál. Hát ez kurva jó lesz. Nem lehetne egyedül dolgozni? Csak ne valami butát kapjak, mert kihullik tőle a hajam, de ha lányt kapok akkor remélem a dugás opció is bejátszik. Úgy látszik Kathryn elaludt, mert még a csengőre se kelt fel,még csak meg se mozdul.
-Elaludt?-jött mellém Ashly,mint aki meg sem lepődik ezen.Én csak bólintok.
-Még jó, hogy tudtam, hogy ez lesz, ezért hoztam el én reggel.-szóval tényleg meg sem lepődik- De most nem tudom hazavinni. Nekem kell bevásárolnom a nagymamámnak, egy hete ígérem neki.-vág fancsali pofát. De amúgy nem zavarja, hogy nekem mondja el ezeket? Alig ismer.Mielőtt gondolkoznék már ki is mondom.
-Én haza vihetem.
Ezt most mi a picsának kellett, de most már nem vonhatom vissza.Mi a fasz baj van velem. az oké,hogy most az állat nyugodt, de a farkam kurvára nem és ez azt jelenti,hogy a farkas sem lesz sokáig.  Ashly gondolkozik. Gondolom kizárja, azt a lehetőséget, hogy sorozat gyilkos lennék. Pedig könnyen azzá válhatok.De végül válaszol.
-Azt megköszönném, csak csöngess majd be hozzájuk és ajtót nyitnak.-mondja mosolyogva, valami csillan a szemében csak nem tudom kiolvasni,hogy mi. De mielőtt rákérdezhetnék még jobban megdöbbent.
-Hát izé, el tudnád vinni a kocsidhoz?-kérdezi kínosan.
-Hát persze......

Szemekbe Zárt Érzelmek (Átírás alatt)Where stories live. Discover now