A hétvége gyorsan elment. Vasárnap megint futni voltam, de Ericet is magammal vittem. Egyre nehezebben bírja a korlátokat, legalább a falkában akkor változott át, amikor csak akart. De itt oda kell figyelnie. De a korát meghazudtolva, nagyon jól alkalmazkodik szerencsére. Amikor futottunk egy helynél nagy mennyiségű démon vért véltem felfedezni. Ami nagyon nem jó. Kurvára nem kéne a családom közelében lenniük. És persze Kathryn közelében sem. De a vér mennyiségéből ítélve, már nem élnek. De vajon mi ölte meg őket? A testek alapján sem lehet tudni, mert ugye azok visszamentek a saját dimenziójukba. De lehet, hogy egymást ölték meg, ami csak jó, mert nem nekem kell.
♤♤♤♤♤♤♤
A hétfő megint úgy telt, mint az utóbbi két napban. Csak most már sokan mertek köszönni, amit valahogy inkább kihagytam volna. Ennek lehet Mendy is az oka, és, hogy páran ismerősnek jelöltek. Első órám kémia, és a labortársam nem más, mint Mendy.
-Nincs kedved valamikor együtt elmenni valahova?-kérdezi Mendy, amint leülök mellé. Hát ez könnyebb mint gondoltam.
-De persze, miért ne?-veszem elő a legmegnyerőbb mosolyomat. Ami látom bejön neki, mert előrébb dől és a már így is jól belátható dekoltázsára még nagyobb belátást kapok. De hé, én nem panaszkodom. Idő töltésnek jó lesz. Kathryn úgy se enged magához közel, egyhamar az utóbbi két napban még csak nem is láttam, a redőny is le volt húzva.
-És hova lenne kedved menni?-szemezek vele tovább. Kérdés közben belép Ashly, aki mindent jól hall. Gúnyosan rám mosolyog és amikor elmegy mellettem még gúnyosabban felnevet.
-Min nevetsz Ashly? Netán féltékeny vagy?-vigyorog az összes fogát megmutatva Mendy, ami inkább már vicsornak hat.
-Mendy drágám,-ezt olyan undorral mondja, hogy épp nem hány ide-rád mindig. Éjjel nappal azon gondolkozom, hogy tudnék a nyomdokaidba lépni.-nevet fel megvetően, de ezen a többiek is hasonlóképpen nevetnek.
-Jól van, menj csak, játssz az őrült, jégkirálynő barátnőddel! Talán egyszer életjelet is ad magáról a szegény kis árva, akit senki se szeret, ezért ő se szereti magát.-vág vissza Mendy. De ez nagyon nem tetszik. ,,Minit" ne bántsa, mert ezt az egyet nem viselem el. De mielőtt közbeavatkozhatnék, Ashly nem hagyja annyiban.
-Ha tudod, hogy őrült nem értem, hogy mered sértegetni. Nem félsz? -mondja nevetve, egy kérdő szemöldök felhúzás közben. Mikor Mendyre nézek úgy látom, mintha elsápadna. Lehet tényleg elhiszi. De van is rá oka? Embert csak nem bántana Katrhryn. Órán még megbeszéljük, hogy a helyi szórakozóhelyre megyünk, csak még kitaláljuk az időpontot. Amiatt, amit Kathrynről mondott látom, nem lesz hosszú idejű ez a kapcsolat. Egy kis szexre pont jó lesz, csak utána le tudjam vakarni magamról.
Következő két óra informatika volt, azt hittem kifolyik az agyam, mindenkire aki hozzám akart szólni gyilkos szemeket meresztettem, így legalább volt egy kis nyugtom. Most jön a tesi, utána biosz és go haza. Végre, már alig várom. A tesit ugyanott folytatjuk, ahol abbahagytuk, csak előtte egy kis futás. Kathrynt ma látom másodjára, egyszer láttam a folyosón, be volt dugva a füle, mindenki ki tért az útjából. Távolról láttam, de valami nem volt vele rendben, mintha összeszorította volna a fogait ismét és a járása is kissé darabos volt, nem a megszokott szinte tánc lépések. De aztán találkozott Ashlyvel és ez egyből eltűnt, szinte kihúzta magát. Most itt fut előttem, de mintha nehezére esne, de így mindenkit megelőz. Biztos fáradt. Lehet Morró kifárasztotta, ha egyáltalán ő a barátja, de az eltűnését megmagyarázná. Utána kérdeztem, nem jár ilyen nevű ember a suliba.Kibaszottul kezd idegesíteni, de én meg Mendyvel találkozom így egy kurva szavam se lehet.
-Rendeződjetek párokba,-szól az edző-úgy, mint múlt héten-teszi hozzá. És aznap először végre rám néz, mintha ezt vártam volna egész kibaszott nap. De szinte nem is lát engem, átnéz rajtam. Szóval akkor szerinte a szombat meg se történt.
-Tehát, térdre hajlás, spárga, előtte terpeszben hajlás.-adja ki az utasítást. Kathryn szó nélkül előre hajol. Gyorsan lehajolok és lejjebb nyomom, ami szinte lehetetlenség, mert teljesen lent van. De mikor lejjebb nyomom felnyög, de nem az élvezettől, látom oldalró, hogy egy fájdalmas grimaszt vág, de ez csak egy pillanat, egyből rendezi az arc vonásait semmit se lehet kiolvasni belőle.
-Fáj? -kérdezem aggódva.
-Nem-és elnyúlik a lábán. Így megy ez egész végig, lenyomom nyög egyet, megkérdezem, fáj-e, ő mondja nem és tovább csinálja. Mikor elérünk a spárgához állásból kell lemenniük. Miközben föláll, körülnézek és látom, hogy a legtöbb lánynak nincs lent és a fiúk nyomják le őket óvatosan. Mire visszafordulok csak azt látom, hogy nemes egyszerűséggel Kathryn lecsúszik. Hát ez gyorsan ment, meg se akadt, csak lerakta. Valljuk be ez nagyon dögös, sőt szexi. Így nézve máris szűkebb a nadrágom, ami valljuk be elég kínos. Gondolataimat megint a csengő szakítja félbe. Kathryn egyből felpattan és már megy is be a pályáról, amikor elhalad mellettem halvány vérszag keveredik a tavaszi illatába, az állat egyből készenlétbe vágja magát a. De nem olyan, mint akinek piros betűs napja van. Megsérült volna? De hogyan? Biztos nem komoly. Nagyon remélem, hogy nem.♤♤♤♤♤♤
Bioszra érve látom, hogy ott ül, fülében fülhallgatóval és bámul ki az ablakon. Amikor leülök mellé hiába szaglászom, már nem érzem a vérszagot. Lehet, hogy csak odaképzeltem.Agyamra ment már ez az egész, az érzékeim teljesen összezavarodtak. A tanár belép az ajtón és egyből bele is kezd.
-Na, szóval, most édeskéim, mindenki megtudja, hogy ki lesz a partnere-beszél mosolyogva hozzánk.-már az elmúlt év tapasztalatai alapján, meg hogy elkerüljem a párcserés kérvényeket, amiket mindig elutasítok, úgy döntöttem,-és itt egy kicsit megáll, nyilván, hogy fokozza a nem létező hangulatot-hogy úgyis már mindenki jóban van a padtársával, így a partnere is ő lesz.-fejezi be jó kedvűen. Hallatszik némi helyeslés, de amúgy semmi. És igen, hát persze, hogy jóban vagyok a padtársammal, aki szerintem ebből semmit sem hallott, mert zenét hallgat. De mikor felé fordulok rá kell jönnöm, hogy mégis hallhatott valamit, mert úgy érzem, most meg tudna ölni, olyan gyilkos szemekkel néz rám, a szemei csak úgy izzanak a visszafojtott dühtől. Ezek szerint ő is úgy gondolja, hogy nem vagyunk jóban, de ennek csak ő áll az útjában, én igazán mélyen jóban lennék vele, de a testével is. -A projekt nem más mint, hogy ültetniük kell valamiféle gyógynövényt és minden nap írni róla valamit, és ezt ma kell kezdeni, heti egy fényképpel dokumentálni, de lehet többel is. Kibaszott jó, mi vagyok én valami kertész?
Egész órán arról papol, hogy mindent tudni kell az adott növényről, hogy mire jó, mire nem bla,bla,bla. Komolyan mintha vajákos boszorkányok lennénk,még a hideg is kiráz a gondolatra. Csöngőkor akarok Kathrynnel váltani erről pár szót, de ő kiviharzik a teremből, pár embert fellökve, de ez őt természetesen nem zavarja egyáltalán. Akkor most mi a fasz lesz? Csináljam meg egyedül?
-Ma átmegyek hozzá, előtte bekopogok hozzád és átjössz velem, hogy tudj vele beszélni, vagy hát, megpróbálhatod. -veti oda Ashly miközben ő is kimegy a teremből, ma mindenki haragszik rám. Fasza, bemegyek az igen zabos oroszlán barlangjába.♤♤♤♤♤♤♤
Mikor Ashly azt mondta, átjön nem este hétre gondoltam. Na mindegy.
-Szóval akkor Mendyvel lesz randid? -kérdezi Ashly, a hangjából nem hallok ki se rosszallást, se egyetértést.
-Ja, úgy néz ki-válaszolok egyhangúan, kurvára nincs kedvem erről beszélni. Most lépünk oda az ajtó előtti lépcsőre, de mikor föllépek egy lépcsőfokot, mintha valamin keresztül lépnék át, valamilyen védőfalon, ami kívülről láthatatlan. De ez a fal nagyon erős, mikor felnézek a házra az, mintha megnőtt volna több szobát is látok, egy bomba biztos káprázat veszi körbe az egész házat. Ashly nem is kopogtat csak belép, ő észre se vette a falat? Lehet, mivel ember. Az ajtón belépve egy hosszú előszoba fogad, két oldalt régi sötét hangulatú képek. De szinte esélyem sincs körül nézni, mert Ashly egyből megy a lépcsőhöz és meg se áll. Látok még jó pár szobát: nappalit, konyhát, mindenhol a sötét színek dominálnak sötét fa bútorokkal . De Ashly csak megy, egészen a harmadik emeletig a legfelső szintre. Ez után már csak valami üvegkupolás rész van. Elindul a folyosó közepére és benyit egy szobába, én lemaradva mögötte benézek és olyan látvány fogad, amilyet nem hittem, hogy valaha is látni fogok. Kathryn fülhallgatóval a fülében egy bordó pántos pólóban,fekete cicanadrágban és egy fekete balettcipőben balettozi, éppen a jobb lábát emeli a feje fölé. A klasszikus zene üvölt a fülesből, de nagyon szépen táncol, káprázatos. Teljesen elvarázsol. Észre se vesz minket, csak hajlong jobbra balra, a testét csak a zene irányítja. Kizárja a külvilágot csak a táncra figyel. Lélegzetelállító.Egy pillanatra megáll,mély levegőt vesz, a karjait meghajlítja akár egy fát ölelne át,lendületet vesz,de amikor megcsinálja a forgást hirtelen elvágódik és most már töményen érzem a vérszagot. Látom, ahogy a ruháján szétterjed, lecsöpög a sötét fa padlóra. Ashly felsikolt.
-Kathryn!!-és oda rohan hozzá.
YOU ARE READING
Szemekbe Zárt Érzelmek (Átírás alatt)
FantasyZane Laltar a megtépázott családjával menekül After Hill Citybe a falkája elől, hogy, új életet kezdjen átlagos tiniként. Már első nap beleütközik, a saját világában élő átkozottul gyönyörű és apró Kathrynbe, akinek senki sem mer az útjába állni...