Rozdzial 7

3.3K 135 19
                                    

Justin POV

Właśnie wróciłem do domu i nie mogłem mieć spokoju do końca dnia, no nie mogłem bo po co. Wszedłem do salonu i co zobaczyłem? Arianę ćwiczącą razem z trenerką personalną online.W jakiej kurwa pozycji?Pieska do kurwy.Boże ten tyłek już nie mogę się doczekać jak będę co wieczór w niego wjeżdżał w zamian słyszał głośne jęki mojego imienia.Oparłem się o ścianę i wpatrywałem się w dziewczynę byłem tak zamyślony, że nawet nie zorientowałem się ,że skończyła ćwiczyć i patrzy na mnie z wyrazem szoku na twarzy. Ocknełem się i odchrząknełem.

-Nie chciałem ci przeszkadzać.

-Akurat-zaśmiała się.

-Tak poza tym to fajny tyłek-powiedziałem klepiąc dziewczynę w tyłek i wszedłem do mojego pokoju.

                                                                                    *

Ariana POV

Co to do chuja miało być? No nie powiem,że mi się to nie spodobało no, ale kurwa.

Stwierdziłam, że muszę się trochę wyluzować , więc poszłam do pokoju żeby zapytać się Justina czy chce iść ze mną do klubu.Zapukałam dwa razy, ale nikt nie odpowiadał, więc weszłam do środku.Nie było go w pokoju, więc postanowiłam pójść do łazienki, którą miał również w pokoju.Weszłam do niej i to co zobaczyłam zrobiło to, że od razu zamknęłam drzwi i krzyknęłam "przepraszam" i zakryłam ręką twarz.Boże jak mi głupio.Justin stał tam całkowicie nagi i widziałam to co nie powinnam zobaczyć.Stałam tam jak wryta. Justin wyszedł z łazienki z ręcznikiem owiniętym wokół bioder.Jezu jaki on jest seksowny. Kiedy zobaczył moją przerażoną minę i różowe poliki zaśmiał się i podszedł do szafy żeby wyjąć z niej bokserki i ubrania.

-Co chciałaś?-odezwał się w końcu.

-Chciałam spytać się czy chcesz iść może ze mną do klubu-powiedziałam dość cicho bo wstyd nadal mnie ogarniał.

- Z miłą chęcią, ale ja wybieram klub-powiedział z zboczonym uśmieszkiem na twarzy.

CZY ON MNIE WŁAŚNIE PODRYWA?

-Dobrze-odpowiedziałam zagryzając lekko dolną wargę.

                                                                                  *

Właśnie kończyłam lokowanie włosów.Wyglądałam tak:

Wyszłam z pokoju i zobaczyłam Justina:

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

Wyszłam z pokoju i zobaczyłam Justina:



(wstawiłam zdjęcie żeby było wam łatwiej sobie wyobrazić ich wygląd)

Ups! Ten obraz nie jest zgodny z naszymi wytycznymi. Aby kontynuować, spróbuj go usunąć lub użyć innego.

(wstawiłam zdjęcie żeby było wam łatwiej sobie wyobrazić ich wygląd)

Jezusie on jest tak seksowny.Wiem, że praktycznie powtarzam to cały czas, ale to nie moja wina haha.

-Idziemy?-spytał Justin zagryzając wargę.

-Tak-odpowiedziałam lekko się uśmiechając.

W drodze do windy szłam przed nim.Kiedy weszliśmy do winy przyparł mnie do ściany.

-Seksownie wyglądasz-warknął łącząc nasze usta w namiętnym pocałunku, który z chwili na chwile stawał się coraz bardziej zachłanny. 

Baby girl Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz