Ariana skończyła właśnie pisać artykuł co łączyło się z tym, że może wracać już do domu. Wzięła więc torebkę i wyszła z firmy. Idąc do domu zauważyła bardzo podobną dziewczynę do tej która zabrała jej miłość jej życia. Przyjrzała się tej kobiecie i to prawda były zaledwie identyczne. Szybko potrząsneła głową i poszła dalej. To przecież nie możliwe żeby ją spotkała skoro zaraz po ślubie słuch po nich zaginął. Wróciła do domu i zamówiła sobie obiad z pobliskiego baru. Po zjedzonym posiłku postanowiła że pójdzie na siłownię. Wzięła więc torbę i spakowała do niej potrzebne rzeczy. Dzisiaj postanowiła sobie, że zrobi tylko cardio. Po skończonym treningu wróciła do domu i wykonała standardowe czynności wieczorem i położyła się szybciej spać.
Rano dziewczyna wybrała się do pracy w bardzo dobrym humorze. Czuła w środku siebie, że dzisiaj wydarzy się coś dobrego. I tak też się stało. Zaraz jak weszła do redakcji to szefowa zawołała ją do siebie.
-Ariano twój artykuł bardzo spodobał się naszemu zespołowi i razem zdecydowaliśmy, że tym razem to ty wyjedziesz na konferencję. Sponsorem jest firma bardzo cenionego wydawnictwa, która jest działalnością Pana Justina Biebera i razem z nim wybierzesz się do Los Angeles. - powiedziała uśmiechnięta szeroko szefowa. Ariana miała uczucie jakby coś ciężkiego uderzyło ją w głowę. Jak to jest możliwe i dlaczego akurat ona?
CZYTASZ
Baby girl
FanfictionHistoria miłości osób,które nigdy nie powinny się w sobie zakochać. #165 w Fanfiction (07.06.2017r.) #85 w Fanfiction (08.06.2017r.)