Rozdzial 12

2.2K 80 14
                                    

Ariana POV

Kolejny dzień spędzony w tej nudnej szkole no, ale co poradzisz takie życie nastolatka.

Szłam właśnie z Kylie do kawiarni bo miałam wielką ochotę na szarlotkę.

-I jak z Bieberem?-spytała Kylie.

-Dobrze,ostatnio spotykamy się praktycznie codziennie

-Ariana, ale pamiętasz, że on nadal jest zaręczony prawda?

-Justin powiedział, że jej wcale nie kocha i związał się z nią tylko i wyłącznie dla kasy i firmy tatusia.

-I ty mu w to wierzysz?Skąd wiesz, że to nie bajeczka wymyślona na poczekaniu tylko dlatego żeby cię uwieść?

-A dlaczego miałby kłamać?

-Ariana nie wiem po prostu nie chce żebyś się rozczarowała jak Kendall wróci a Justin ciebie zostawi.

Nie odpowiedziałam na to no bo może i faktycznie tak jest.


Kiedy wróciłam do domu zastałam mamę siedzącą w kuchni.Rodzice rozwiedli się i tata wyjechał do Londynu.

-I jak było w szkole?

-Dobrze, nie mogę się już doczekać wakacji. Tajlandia i my.Same kobietki-zaśmiałam się.

-Kochanie no właśnie nie do końca.Podpisałam właśnie kolejny kontrakt co łączy się z tym,że nie będzie mnie przez trzy miesiące.Wyjazd mam za tydzień a wakacje są już za miesiąc.

-Co?Czyli kolejne wakacje do dupy?

-Będę ci co miesiąc wpłacać dziesięć tysięcy na konto,dom będę opłacać ja.A na wakacje pojedziesz z Kylie albo Justinem.

-Ale ja potrzebuję matki a ciebie praktycznie cały czas nie ma.

Zła poszłam do siebie do pokoju.

-Kochanie ja muszę na nas zarabiać. Alimentów nie dostanę bo za dużo zarabiam a nie chce też stracić pracę bo naprawdę ją lubię.Proszę zrozum mnie.

-Dobrze,rozumiem.Przepraszam-odpowiedziałam przytulając się do mamy.


Baby girl Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz