Rozdział 18

1.7K 77 5
                                    

Ariana POV

Mama wróciła miesiąc temu i od razu zabrała mnie do lekarza. Ja czuję się bardzo dobrze a dziecko rozwija się w odpowiednim tempie.Postanowiłyśmy razem z mamą,że będę miała lekcje w domu co da mi również możliwość wychowywania dziecka.

Justin próbował się ze mną wielokrotnie skontaktować,pisał,dzwonił a nawet przychodził, ale ani razu nie odezwałam się ani nie otworzyłam.Moja mama wie o wszystkim i jest dla mnie naprawdę ogromnym wsparciem.Tata dowiedział się o ciąży i pomimo tej całej sytuacji bardzo się cieszy, że zostanie dziadkiem.

*8 miesięcy póżniej*

Urodziłam zdrową córeczkę dałam jej imię Quisha. Justin wie o ciąży, ale z własnych źródeł,obserwował mnie i kilka razy widział ale szedł akurat z Kendall i pewnie dlatego nie podszedł albo po prostu nie chciał.Jestem bardzo szczęśliwa ta mała daje mi tyle energii i szczęścia,że jak słyszałam od kuzynki jak opowiadała mi o swoim malutkim synku to nie wierzyłam, że taki mały człowiek potrafi powodować takie uczucia, ale teraz wiem o czym mówiła.Tata właśnie wczoraj do nas przyleciał bo chciał zobaczyć wnuczkę.Zauroczył się w niej od pierwszego wejrzenia haha.Mama bardzo dobrze dogaduje się z tata choć powiem szczerze, że o ich relację właśnie się obawiałam.

Baby girl Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz