Ariana POV
Zdecydowałam, że na wyjazd zabiorę Kylie.Potrzebuję po prostu babskiego wypadu.
Próbuję właśnie zapiąć walizkę co niezbyt mi wychodzi przez ilość ubrań.Zabieram dwie walizki i torbę podręczną no bo jednak dwa tygodnie co trochę długo.Samolot jest dopiero o 23 a jest 14 dlatego postanowiłam, że spotkam się jeszcze z Justinem.
Siedziałam właśnie w salonie i piłam colę oglądając 3 sezon Skam'u kiedy usłyszłam pukanie do drzwi i dzwonek. Zerwałam się na równe nogi i poleciałam szybko do drzwi.
Otworzyłam drzwi i wciągnęłam Justina do domu.
-Ło skarbie jesteś aż tak napalona?-zaśmiał się chłopak.
-Po prostu się stęskniłam-szepnęłam wtulając się w niego.
Poczułam ręce Justina na swoim tyłku,podskoczyłam i oplotłam go nogami wokół pasa. Połączyliśmy nasze usta w namiętnym pocałunku i poszliśmy do mojego pokoju.Chłopak rzucił mnie na łóżko i dalej to chyba wam nie muszę mówić co się działo.
Równo o 20 chłopak wyszedł z domu a ja zajęłam się myciem siebie, włosów,malowaniem się i całą resztą.
Przed 22 usłyszałam dzwonek do drzwi i wiedziałam kto to jest bo chwilę przed dostałam sms'a od Kylie, że zaraz będzie.
Zapakowałyśmy wszystkie moje bagaże do samochodu Kylie.Sprawdziłam chyba ze sto razy czy wszystko jest powyłączane i czy drzwi są zamknięte dopiero po stu procentowym upewnieniu się odjechałyśmy w stronę lotniska.
CZYTASZ
Baby girl
FanfictionHistoria miłości osób,które nigdy nie powinny się w sobie zakochać. #165 w Fanfiction (07.06.2017r.) #85 w Fanfiction (08.06.2017r.)