(☞゚ヮ゚)☞ TANITIM

692 44 138
                                    

Multimedya; Bade Kavak

Merhabalar millet! Ben Sibel :)

Aslında bu benim yazdığım ilk hikâyem olacağı için ilk bölümler biraz acemice olacak. Umarım beğenirsiniz... Yazım yanlışlarım varsa af ola. Lütfen desteklerinizi esirgemeyin. Şimdiden hepinize teşekkürler.

Hazırsanız başlıyoruz...

➿➿➿➿

Bade Kavak; 18 yaşında, iki kardeşler. Bir abisi var (Çınar), 23 yaşında. Annesi (Sevde hanım) 36 yaşında ve çok sevecen bir kadın. Ama babası (Yavuz bey), bu sıcak ve mâsum aileyi hak etmeyecek kadar aşağılık... Aklınıza getirebileceğiniz her türlü pislik var bu adamda. Koca bir holdingin sahibi ve bu işi hem silah kaçakçılığı yaparak, hem de gazino işleterek ayakta tutuyor, ortağı olan Çınar ile birlikte tabi. Çınar yasa dışı işleri yürütmek konusunda gayet memnundu, çünkü karşılığını misli misli alıyordu. Onun için ailesi umrunda bile değildi, yaşadıklarından olsa gerek.

Evet. Hepinizin de anladığı gibi Çınar, şımarık zengin çocuğun önde gideniydi. Ama bunu hikâyenin ilerleyen zamanlarında anlardınız. Her ne kadar kötü olsa da Bade'yi koruyup kollamıştır hep.

Bakalım Yavuz, bu temiz ve mâsum ailenin başına nasıl bir bela olacak?

Gel gelelim hikâyenin çaresiz ve yıkık gencine...

Savaş Demir; 22 yaşında. Liseyi tam mezun edemeden bıraktı. Daha doğrusu sürekli çıkardığı vukuatlar sonucu okuldan atıldı. O, çocukluğundan beridir sadece Bade'ye âşık. Onu sürekli koruyup kolluyor ve tıpkı bir gölge gibi peşinde dolaşıyor. Savaş, kendini bildi bileli sadece Bade'yi seviyor. Bunu ona söylemek istiyor fakat kendisine inanmayacağından ve dalga geçeceğinden korkuyor. 'Neden?' diye sorucak olursanız hikâyeyi okumaya devam edin lütfen ;)

Sadece tanıtımı okuyarak hikâyenin konusunu anlayamazsınız ama dimi :)

Keyifli okumalar...

Öpüldünüz...

Instagram: si_bellanizz
Twitter: kediamakutsal
Facebook: Sibel Sancak

CADDE GÜZELİ Wattys2021Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin