8-Bölüm ~ [Düğün]

129 10 38
                                    

Multimedya; Çınar Arslan

Şarkı; Sezen Aksu - Eller Günahkâr

Bade'den....

"Gelen çelenkleri ve hediyeleri şurada ki köşeye koyun. Kahya, bugünkü aldığım süs çiçeklerini havuza ser. Kızım sende şu masaların üstüne varsa evde kokteyl, yanına da kuru atıştırmalık falan koy. Yoksa da sipariş ver hemen... Haydi tempo!"

Bahçenin bir köşesindeki halata uzanmış, abimin hizmetçilere yağdırdığı emirleri dinliyordum. Daha doğrusu dinlemeye mâruz kalıyordum. Bugün annemin düğünüydü ve abim de bunun yükümü altına girmiş bahçeyi düğün alayına çeviriyordu. Neden böyle davrandığını hâlâ anlayamamıştım. Başlarda isteksizdi ama son birkaç gündür çok garip davranıyordu. Belki de sadece anneme destek olmak istiyordu, bilemiyorum.

"Üstünü neden hâlâ giymedin?" Diye sordu abim şaşkınca üstüme bakarak.

"Sanane?" Dedim trip atarak. Hem ne varmış ki üstümde? Alt tarafı pijama işte.

"Al işte ya, atarlı ergen." deyip göz devirdi. Sonra da devam etti;

"Yav kızım giy şu üstünü de sinir etme adamı. Şu tipe bak ya!" İşte şimdi gerçekten sinirlenmeye başlamıştı. Kaşlarımı çatıp dik dik baktım suratına. Abim bana; 'Ne bakıyon? Hadisene.' bakışları atarken gözlerimi devirdim.

"İyi ya!" Deyip parmaklarımı halatın iplerinden geçirip hızla kalktım ayağa. Havuzun kenarından hızlı hızlı yürürken, ayaklarımdaki silikon pemde terliğim aniden yamulduğu için dengemi kaybettim ve tiz bir çığlık atıp havuza düştüm. Terliklerim ayaklarımdan çıkıp suya dağılmışlardı. Zar zor çırpınıp sudan çıkmaya çalıştım.

Abim ise arkamdan; "Sakarsın ya! Vallahi sakar!" Diye sitem etti.

Havuzdan çıktığım an; "Kapa çeneni! Hepsi senin yüzünden oldu! Ne diye bu kadar telaş yaparsın ki?!" Diye çemkirdim, sular sicimle üzerimden akarken. "Mahvoldu üstüm başım!"

Üstüm başım sırılsıklam olmuştu. Abime baktığımda gülmemek için kendini zor tutuyordu ama istifini bozmamaya çalıştı. Pislik herif! Ayaklarımı yere vura vura salonun bahçeye açılan geniş cam kapısına doğru yol almıştım ki, aklıma aniden gelen bir kurnazlıkla duraksadım. Hain bir şekilde sırıtarak abime doğru döndüm. Arkası bana dönük, hizmetçilere emir vermeye devam ediyordu. Şimdi gösteririm sana gününü Bay Emir Veren.

Çaktırmadan abime arkasından yaklaşarak son gücümle havuza ittim onu, ardından vakit kaybetmeden geldiğim yolu koşarak geri döndüm. Suyla boğuşurken aynı zamanda sövüyordu da;

"S*ktir! Bade, bittin kızım sen!"

Kahkahalara boğulmuştum. Bir çırpıda merdivenleri çıkıp odama girdim ve kapımı kilitledim. Yeni aldığı pahalı smokini sırılsıklam olmuştu. Oh olsundu.

Bir müddet kapının arkasında bekledim peşimden gelmiş olabilir diye ama ses seda yoktu. Sanırım onca yoğunluğu arasında benimle uğraşmaktan pes etmişti. Balkona çıkıp etrafa göz gezdirdim. Ve oradaydı. Smokinini çıkarmış altında boxerıyla güneşte kurulanıyordu. Kuru temizlemeye vermiş olmalıydı.

Yaramaz bir şekilde sırıttım ve tekrar içeri girdim. Üstümdeki ıslak kıyafetleri çıkarmış, gri penye şortumu ve siyah rambo atletimi giymiştim. Şimdi ise şifonyerin pufpufunda oturmuş, kurutma makinesiyle saçlarımı kuruluyordum. Aslında yeri gelince iyi anlaşırdık abimle ama bir o kadar da çocuk gibi kavga ederdik. İkimiz de birbirimizi sinir etmeye bayılıyorduk.

Kapımın tıklatılmasıyla kurutma makinesini düğmesinden kapattım.

"Gir!" Diye seslendim.

Kapının arkasındaki şahıs açmaya çalıştı kapıyı ama başaramadı. Tabi ya! kilitlemiştim.

CADDE GÜZELİ Wattys2021Hikayelerin yaşadığı yer. Şimdi keşfedin