Multimedya; Bade Kavak (temsili)
Şarkı; Sancak - Bu kez kimin yüzünden
Sevde'den....
Bade'nin odasından çıkıp merdivenlerden aşağı indiğimde odamın bulunduğu kata girdim. Yavuz odamdan çıktığında yukarı doğru bakıp; "Hallettin mi?" Diye sordu. Başımı ruhsuz bir şekilde olumlu anlamda salladım. "Güzel." diye fısıldadı gülümseyerek.
Atabileceğim en kötü bakışları attım ona. "Senden nefret ediyorum DUMAN." Dedim. Tıslayarak sırıttı. Ardından başını sağa doğru yaptırıp dudağını büktü.
"Ama ben sana çok bayılıyorum, o n'olucak?" Dalga geçer gibi konuşmuştu ama bi bakıma ciddi olduğunu da biliyordum. Huzursuz bir şekilde yerimde kıpırdandım. Derin bakışları beni rahatsız ediyordu.
"Hadi inelim, konukları bekletmek ayıp olur. Değil mi?" Deyip sol kolunu kırdı. Dalga geçerek güldüm.
"Cidden koluna gireceğimi falan mı zannediyorsun sen?" Diye sordum. Hah! Çok beklerdi.
"Bu kola girmeyi hayal eden kaç kadın var biliyor musun sen? Değerini bil, değerini." Gözlerimi devirip hızla aşağı inmeye başladım.
"Hey! Bekle."
Durdum. Sabır çektim.
"Ne var?" Dedim ters ters bakıp.
"Bu şekilde inemeyiz. Konuklara mutlu bir evlilik yaptığımızı kanıtlamamız gerekiyor. Yapmacık ta olsa biraz gülümse ve gir şu kola, ciddiyim."
Bir süre nefretle suratını izledim ama dediğinde sanırım haklıydı. Yanıma yaklaştı ve benimle aynı hizada durdu. El mecburu girdim, benim için açmış olduğu koluna. Merdivenden inerken gülümsemeye özen gösterdim. Yavuz'a baktığımdaysa çok içten gülümsüyordu. Dışardan tanımayan biri olsam onun bu görüntüsüne kesinlikle âşık derdim. Ay allah korusun! Yani bana karşı korusun.
Bahçe kapısından çıkar çıkmaz bizi kırmızı uzun bir halı karşıladı. Yüzümdeki yapmacık gülümsemeyi daha da genişlettim. Tüm flaşlar yüzümüzde patlıyordu. Konuklar resmi bir şekilde gülümseyerek el çırpıyorlardı. Klasik düğün töreni müziği çalıyordu. Yavuz'a baktım.
"Her şey bu kadar abartılı olmak zorunda mıydı?" Diye sordum kulağına doğru. Hâlâ gülümsemeye özen gösteriyordum.
"Ünlü iş adamı Yavuz Duman'ın düğününden bahsediyoruz." Dedi güler yüzüyle. Gerçekten eğleniyor görünüyordu. Bu hareketi beni daha da sinir etmişti.
"Sahte olan düğünden bahsediyorsun heralde." Dedim onun duyacağı bir sesle, yüzümdeki gülümsemeyi bozmayarak.
Biraz etrafı taradım bakışlarımla. Çoğunu tanıyordum, iş arkadaşlarımdı. Diğer yabancı suratlar ise Yavuz'un arkadaşlarıydı büyük ihtimalle. Gözüm tanıdık bir simaya çarptığında gülümsemem suratımda asılı kalmıştı. O da kimdi? Onu farkettiğimi görünce aniden yüzünü kapüşonuna saklayıp kalabalığa karışmıştı. Olduğum yerde duraksadığım için Yavuz da duraksamak zorunda kalmıştı.
"Noldu?" Deyip o da baktığım tarafa bakmıştı.
"Yok bir şey, birini gördüm sandım da." Dedim dalgın bir şekilde.
Yürümeye devam ettik ve hemen ilerde kurulmuş olan düğün masamıza oturduk. Ellerim nedensizce terlemişti ve bacağımla ritim tutmaya başlamıştım. Birden elimin üstünde sıcak bir baskı hissettim. Bu Yavuz'un eliydi. Cidden tuhaf hissettirmişti.
"Benimle evleneceğin için çok mu heyecanlısın?" Sesinden de anlaşıldığı gibi resmen eğleniyordu benimle. Ellerimi ellerinin altından hızla çektim. Kendimi, ailesi yüzünden zoraki evlilik yapan liseyi henüz bitirmemiş genç kızlar gibi hissediyordum.
ŞİMDİ OKUDUĞUN
CADDE GÜZELİ Wattys2021
Teen FictionBen kimdim?.. Ailem kimdi?.. Ve neredeydi?.. Ben bir evlatlık olduğuma göre ailem... Ailem ölmüş müydü?! Instagram; sibellanizz Twitter; kediamakutsal Facebook; Sibel yıldız