Prolog

5.4K 187 16
                                    

Od dwóch miesięcy na jednym z portalu społecznościowych pisze z pewnym chłopakiem, którego osobiście nie znam wiem o nim i on o mnie że ja mam 16 lat a on 17 lat, uwielbiamy jeździć na wrotkach, chodzimy do jednej szkoły, uwielbiamy JamandRoler to jest miejsce w którym znajduje się specjalny tor gdzie można jeździć na wrotkach. Więc może go znam a on mnie.
A teraz coś o mnie jestem Luna mam jak już wcześniej wspomniałam 16 lat niedawno przeprowadziłam się z mojego rodzinnego miasta do Buenos Aries.
Powód?
Powód jest taki że moi rodzice dostali tutaj lepszą pracę a pracodawczyni ich płaci za najlepszą w tym mieście szkołę.
Dla kogo płaci?
Dla swojej siostrzenicy Ambar i dla mnie więc ja Luna nie lubiana się uczyć wogole a co dopiero przedmiotów takich jak matma czy fiza chodzę do najlepszej szkoły w tym mieście.
Zastanawiacie się czy mam jakiś znajomych lub przyjaciół?
Więc mam oprócz masy znajomych w moim rodzinnym mieście mam najlepszego przyjaciela Simona który jest kilkaset kilometrów oddemnie. Najlepszą przyjaciółkę Ninę która chodzi ze mną do klasy i poznałam ją tutaj. Pseudo przyjaciółkę Ambar, która jest siostrzenica Pani Sharon u której mieszkam wraz z rodzicami. Króla Toru z którym pisze. Noi zapomniałambym o takim jednym chłopaku który mi się podoba a zarazem strasznie wkurza Matteo.

Witam Was kochani w mojej następnej książce. Zdradzę wam że będzie ona miała dwadzieścia góra trzydzieści rozdziałów. Następny rozdział będzie jak będzie conajmniej dziesięć wyświetleń a mi wystarczy kliknąć tylko udostępnij gdyż mam napisane już z góry czesc rozdziałów. No chyba ze padnie mi bateria w telefonie.

Soy Luna ♡ Lutteo 1&2Opowieści tętniące życiem. Odkryj je teraz